ארצות הברית: צפוי גידול במסחר המקוון לקראת עונת חגי סוף השנה

על פי ComScore, היקף המכירות המקוונות בארצות הברית צפוי לגדול בשבועות הקרובים ב-15%-18% ● הסיבות לכך הן עסקות מוקדמות שבוצעו כבר באינטרנט, העלייה בכמות המכשירים הניידים החכמים והצעות למשלוחי חינם

עליבאבא מתרחבת בתחום הסחר האלקטרוני בדרום-מזרח אסיה

המסחר האלקטרוני צפוי לגדול מאוד בעונה הקרובה בארצות הברית, בשל עסקות מוקדמות שבוצעו כבר באינטרנט, בגלל העלייה בכמות המכשירים הניידים החכמים ועקב הצעות למשלוחי חינם.

על פי ComScore, היקף המכירות המקוונות בארצות הברית צפוי לגדול בשבועות הקרובים ב-15%-18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשנה שעברה עמד היקף המכירות המקוונות על 37.2 מיליארד דולרים – נתון המשקף גידול של 15% לעומת 2010.

לדברי דאג אנמוט, אנליסט בג'יי.פי. מורגן (J.P. Morgan), היקף הרכישות המקוונות ברבעון הנוכחי יעמוד בראשונה על יותר מ-10% מסך ההוצאות הקמעונאיות בארצות הברית.

"עדיין מוקדם לנתח את הנתונים, אבל התחושה שלנו היא שתהיה לנו עונת חגים ממש חיובית", אמר ג'ואל אנדרסון, העומד בראש Walmart.com, העסק המקוון של וול-מארט (Walmart). תאגיד הקמעונות הענק צופה 600 מיליון ביקורים מקוונים באתר שלו במהלך הרבעון הנוכחי, הכולל את תקופת החגים – נתון המשקף עלייה של 13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אנליסטים ציינו, כי עונת החגים היא קריטית עבור הקמעונאים, כיוון שאז הם מייצרים את מירב ההכנסות ונתח גדול מהרווחים שלהם.

חג ההודיה והימים שאחריו נחשבים באופן מסורתי כימי הקניות המקוונות העמוסים ביותר. על פי ComScore, ב-Cyber Monday, היקף הקניות המקוונות השנה צפוי לצמוח השנה ב-30% לעומת השנה שעברה. ב-2011 היה ה-Cyber Monday יום הקניות המקוונות העמוס ביותר והיקף הרכישות בו עמד על 1.25 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים