נשים ומחשבים: הילה אנקור, קליק ישראל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים בקליק ישראל

הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים בקליק ישראל.

שם ותפקיד: הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים בקליק ישראל (Qlik Israel).

ותק בתפקיד: מעל שנתיים.

תפקידים קודמים: ניהול מערך מכירות בחברת UPS ומלווה עסקים קטנים.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה, לימודי תעודה בשיווק ופרסום, Practitioner ,NLP הסמכות בקורסים בינלאומיים בתחום המכירות.

בצבא שירתי כמכ"ית בנות, מפקדת חיילות יח"ס.

משפחה: נשואה לגיא + 3 ילדים (14.5, 12, 7) גרה בבחן בעמק חפר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? אחרי 15 שנה ב- UPS חיפשתי משמעות בתחום חדש ומאוד רציתי לגוון ולשנות עולם תוכן. העולם הטכנולוגי תמיד ריתק וסקרן אותי והחלטתי לשנות כיוון.

לאורך תהליך חיפוש העבודה שמעתי הרבה את התשובה "אין לך מספיק ניסיון בהיי-טק", מה שגרם לי לרצות את זה יותר😊 ורק הגביר את המוטיבציה להמשיך לנסות.

הצורך לכבוש כל יעד תמיד היה קיים בי, עוד מימי ילדותי במגדל העמק. כנערה מתבגרת בער בי הצורך להוכיח שאפשר להצליח ללא תלות באף גורם – מגדרי או גיאוגרפי – והצורך הזה הביא איתו תמיד המון נחישות להשיג את המטרה ששמתי לעצמי.

את קליק הכרתי עוד מימיי כמנהלת מכירות ב-UPS, כאשר עבדתי על המערכת של החברה והבנתי עד כמה היא מסייעת למנהלים לקדם החלטות עסקיות מהירות ויעילות על סמך הנתונים הארגוניים.

כשראיתי את מודעת הדרושים של קליק ישראל – חברת הדאטה והבינה העסקית הגדולה כיום בארץ – ידעתי ש"זה שלי" והאמנתי שאצליח לשבור את תקרת הזכוכית ולהשיג את התפקיד.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? ייצוג נשים בתעשייה בכלל ובהיי-טק בפרט נמצא במגמת עלייה, אבל צריך לשאוף ליותר ולהגדיל את ייצוג הנשים בתפקידים בכירים. מיעוט הנשים לא נובע בהכרח מאפליה. אני מאמינה שהצורך לשנות נמצא גם בידיים שלנו! אנחנו צריכות להיות אמיצות יותר, להתמודד על תפקידים ולדרוש תנאי העסקה שווים. 

אני באופן אישי מאוד מאמינה בכוח הנשי ויותר מזה – מאמינה בשוויון מגדרי.

זה גם מסר שחשוב לי לחנך בו את ילדיי, יש לי שני בנים ובת ואין מטלה ביתית שאני מחלקת לפי מגדר. כולם יכולים ויכולות לעשות הכל, אנחנו רק צריכים להאמין בעצמנו ולרצות מספיק חזק.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? יש הרבה פגישות בהן אני האישה היחידה בחדר, יחד עם זאת מעולם לא נתקלתי באפליה באופן אישי. אני חושבת שאנחנו צריכים לפעול ולעשות צעדים אקטיביים, כדי לשנות את המצב הקיים ולאפשר ליותר נשים להיכנס לתעשייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים