יום בחיי: לאה בראנד, KPMG Edge

בראנד היא מהנדסת תוכנה חרדית בת 25, שעובדת בחברה המהווה את הזרוע הטכנולוגית של KPMG ישראל ● היא גם עושה ספורט מספר פעמים בשבוע באימון אישי, ואוהבת לצאת לבלות בערבים עם בעלה - איך נראה יום בחייה?

לאה בראנד, מהנדסת תוכנה בחברת KPMG Edge הזרוע הטכנולוגית של KPMG ישראל.

לאה בראנד, בת 25 מפתח תקווה, היא מהנדסת תוכנה בחברת KPMG Edge, הזרוע הטכנולוגית של KPMG ישראל. בראנד מחזיקה בתואר בהנדסת תוכנה של המכללה למנהל. במסגרת התפקיד היא מפתחת בשפת Java, על תשתיות ענן ו-On-Prem בארכיטקטורת Microservices. כאישה וכחרדית היא, לדבריה, מצליחה לנהל אורח חיים המשלב בין העולמות.

כך נראה יום בחייה

07:30 – אני אוהבת לקום מוקדם, אבל לא מצליחה (כמו רובנו). מתעוררת ליום עמוס. מכינה לבעלי כריך בזמן שהוא בתפילה, ושותה קפה טוב של בוקר. אנחנו מתארגנים ויוצאים יחד מהבית – אני לכיוון מתחם שרונה למשרדים ושלומי לכולל ללמוד תורה. אני מתפללת בדרך ומודה לאלוקים על ההזדמנות הנוספת לעשות.

9:30 – מגיעה למשרד. בודקת מי נמצא ואומרת בוקר טוב ללירון ה-CTO של החברה. אני אוהבת לשבת לקפה עם האנשים המוכשרים והכיפיים שאני עובדת איתם. במשרד יש אווירה של משפחה, אווירה חמימה, ויחד עם זאת אווירה של עשייה ושל התקדמות עם אנשים שבאו להתקדם וללמוד, ויש הרבה ממי ללמוד.

10:00 – עוברת על מיילים. עושה stand-up עם הצוות ומתכננת במה להתחיל. ב-Kpmg Edge יש הרבה לקוחות והרבה פרויקטים מיוחדים ומעניינים. תמיד יש על מה לעבוד, ממה ללמוד ולהתקדם, בעיקר בזכות היכולת לעבוד על כמה פרויקטים במקביל.

13:30 – יוצאת לאכול, יש מגוון מקומות לקנות צהריים, בזכות המיקום המרכזי. אנחנו, המפתחים, אוכלים יחד במטבח. תמיד יש מקום נוח והכי חשוב אווירה – כיף בארוחת צהריים ותמיד מעניין. זה הזמן ביום שמכירים אחד את השני באמת וכל אחד מביא את הסיפור שלו לשולחן. 

14:00 – נכנסת ל-mood של פיתוח רציני. שמה אוזניות עם מוזיקה ישראלית ישנה מאוד (זה הז'אנר האהוב עליי), ומנסה להתרכז בתוך ה-open space הרועש שלנו, שעמוס במפתחות ומפתחים.

20:00 – מגיעה הביתה אחרי יום עבודה עמוס, ומודה על זה שיש מישהו שמחכה לי בבית, בעלי ואני יושבים לארוחת ערב ביחד, ולפעמים יוצאים לעשות סיבוב בקניון שקרוב הביתה או סתם לנשום אוויר. ניהול שגרת חיים מאוזנת עם עבודה כמתכנתת יכול להיות מאתגר לפעמים, אבל בעזרת תמיכה מהמשפחה והעבודה – זה אפשרי. יש ימים שאני מרגישה שאני מצליחה במשימה הזו יותר ויש ימים שפחות, אבל בדרך כלל הכל מסתדר בצורה טובה.

21:00-22:00 – מתפנה לזמן האיכות שלי – אני משתדלת כל תקופה לקחת קורס שמעניין אותי ושיתרום למקצועיות שלי. יש לנו קורסים מהחברה, מה שמאוד מעודד ומדרבן ללמוד ולהתקדם.

22:30-24:00 – בדרך כלל אני יושבת עם שלומי, בעלי. אנחנו שותים קפה ומסתנכרנים על מה שעשיתי בעבודה ומה שהיה במשרד. שלומי שותף לכל מה שקורה בחברה, מבלי באמת להיות חלק ממנה. למרות השעות הארוכות מול המחשב, אנחנו יחד במפעל הזה שהוא הזוגיות שלנו, והוא ממש מכיר את המשימות שלי ואת השמות של מי שסביבי.

24:00 – בדרך כלל בחצות אני נרדמת אחרי יום ארוך, מוכנה ליום הבא שלי.

ליד הים בחורף. לאה בראנד, מהנדסת תוכנה בחברת KPMG Edge הזרוע הטכנולוגית של KPMG ישראל.

ליד הים בחורף. לאה בראנד, מהנדסת תוכנה בחברת KPMG Edge הזרוע הטכנולוגית של KPMG ישראל. צילום: פרטי

תחביבים

אני עושה ספורט מספר פעמים בשבוע באימון אישי, אנחנו משתדלים לצאת כל יום כך שבימים שאני עובדת מהבית אנחנו יוצאים בערב.

שישי-שבת זה ניתוק מוחלט, מאחר שאני חרדית שומרת שבת זה זמן לבית ולמשפחה ולא לעבודה, לירון והחברה מכבדים ומעודדים את זה מאוד, מה שמאפשר תחושה נוחה בחברה למרות ההבדלים באורח החיים.

תגובות

(12)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שושי נ.

    לאהלה, את באמת בת דודה מושלמת!! מאחלת לך מלא בהצלחה!!

  2. חיה מורסייאנו

    גאווה למשפחתינו,אין עלייך! תמשיכי לעלות ותדעי רק הצלחה ....

  3. שרה כהן

    אלופה שלנו איזה שיתוף מקסים !! שתמשיכי להצליח נועדת לגדולות ! אוהבים

  4. Sara cohen

    יו לאה איזה שיתוף מקסים, את בדרכך להצלחה גדולה יותר ! אלופה שלנו, כבר מאז שאת קטנה . הצלחות תמיד!!

  5. רחל נועם

    וווואו🌷🌷🌷🌷 גאה להיות הדודה שלך ❤️🥰 המשיכי כך!!!! את עוד תגיעי רחוק!🪂

  6. Shoshi Revivo

    עתיד גדול לאה... בטוחים שתגיעי רחוק! ❤️

  7. מוטי .א

    כתבה יפה ומדויקת את גיסה נדירה ומיוחדת תודה על האירוח בשבת היה מקסים🥰

    1. רון

      ישמח שתבוא אלנו לחברה שלנו שמענו עליך לפני הרבה זמן רק דברים טובים שקדנים פרפקטציונסטית יש לך עתיד זוהר

    2. שני.נ.

      ואווו לאלאה הבת דודה מפרגנת לך מכל ה♥️ פול הצלחות. ואגב גיסתי אפרת נ. ראש צוות בהפניקס התכתבה איתך מספר פעמים ופירגנה רבות על כישורייך מאחלת לך את כל הטוב שבעולם.

אירועים קרובים