יום בחיי: ויטלי נוביצקי, מלם תים

הוא ראש צוות פיתוח במחלקת הפרויקטים בקבוצת ה-IT והאינטגרציה מלם תים, המפתחת פלטפורמה לניהול תהליך המכירה בשוק הסיטונאי ● עובד הרבה מהבית, ובנוסף "חוטא" ב"שיגעון" לצבעים נועזים בשיער

ויטלי נוביצקי, ראש צוות פיתוח במחלקת הפרויקטים בקבוצת מלם תים.

ויטלי נוביצקי הוא ראש צוות פיתוח במחלקת הפרויקטים בקבוצת ה-IT והאינטגרציה מלם תים, שאליה הגיע בשנת 2013.

"עליתי לישראל מאוקראינה בשנת 2001 ומשפחתי עדיין נמצאת שם", מספר ויטלי. "ב-2002 התחלתי ללמוד במכון לב בירושלים, שמשמש גם כישיבה, ולא הסתדרתי שם. התגייסתי לצבא, ולאחר השחרור  למדתי תוכנה. לאחר סיום הלימודים שלחתי קורות חיים והגעתי לשער עולמי – המערכת החדשה לניהול סחר החוץ של ישראל. לאחר ראיונות רבים שעברתי, התחלתי לעבוד על המערכת מטעם מלם תים. עד 2017 עבדתי רק בפרויקט הזה וצברתי ניסיון רב. בהמשך הצטרפתי לפרויקטים חדשים של דואר ישראל. באוגוסט האחרון הוצע לי להיות ראש צוות בפרויקט מרקט תים (MarketTeam) – פלטפורמה לניהול תהליך המכירה בשוק הסיטונאי מבית מלם תים ויש בקנה פרויקטים נוספים מעניינים.

"אני עובד הרבה מהבית וזה מתאים לי מאחר ויש לי משמעת עצמית מאוד גבוהה ואני עובד יותר טוב מהבית מאשר במשרד. לפעמים עובדים גם בערב ואפילו בלילה".

אחד ה"שיגעונות" של ויטלי הוא צבעי שיער נועזים, איתם החל כבר בשנת 2010, וזה הסטייל המאפיין אותו. הוא נוהג להסתפר אחת לחודשיים, ואז אישתו צובעת את שערו, כל פעם בצבע אחר…

"מתפרע" עם צבעי שיער. ויטלי נוביצקי.

"מתפרע" עם צבעי שיער. ויטלי נוביצקי. צילום: יח"צ

 איך נראה יום בחייו של ויטלי

07:00/05:00 – אם אני עובד מהבית אני מתעורר בשבע ועוזר לבנות להתארגן למסגרות. בימים שאני מגיע למשרד אני מתעורר בסביבות חמש כדי להגיע לפני הפקקים, ואז אני מגיע למשרד בירושלים בשש וחצי.

08:10 – קפה, סיגריה ומתחיל לעבוד בפיתוח ומענה למיילים. אני מתמקד כרגע בשני פרויקטים עיקריים : בחירות 2022 ומרקט תים, עליו אני עובד באזור התשתית, להוסיף יכולות וארכיטקטורות, מאחר ויש לי ניסיון בעבודה עם טכנולוגיות חדשות.

09:00 – אוכל ארוחת בוקר שמחזיקה אותי עד הערב ונכנס למרתון של עבודה. עד השעה חמש אני בפגישות עבודה עם אנשים והמשך עבודת הפיתוח מול המחשב. מקיים פגישת עבודה יומית עם הצוות, ישיבה עם המפתחת, עבודה עם הבודק, שמראה לי דברים וגם מבצע ניסיונות לשינוי, שנבדקים על ידו. היום שלי כולל גם פגישות עם תמר מימון, המנהלת שלי, ועם מנהלים אחרים לקבלה או מתן הדרכה, וכן פגישות עם לקוחות.

17:00 – אוסף את הבת הקטנה מהמשפחתון ומבלה איתה עד שאישתי חוזרת מהעבודה. הבת הגדולה חוזרת מבית הספר ויש לה חוגים. משתדל להקדיש את אחר הצהריים למשפחה שלי. אני נהנה מזמן איכות עם הבנות והולך איתן לפארק, כל יום לפחות שעה. יש לנו גם כלב גדול שמצטרף אלינו.

20:00 – ארוחת ערב משפחתית והכנה לשינה.

21:00 – הבנות הולכות לישון ואני נח, משחקי מחשב והשלמת עבודה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סיפור הצלחה אמיתי

    לא כתבת איפה למדת תוכנה ,איזה שפה, איפה היית בצבא. הכל מעניין מאחל לך ומשפחתך רק טוב:)

אירועים קרובים