נשים ומחשבים: הגר לוין, אופן ווב

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: הגר לוין, סמנכ"לית הכנסות בחברת אופן ווב

הגר לוין, סמנכ"לית הכנסות בחברת אופן ווב.

שם ותפקיד: הגר לוין, סמנכ"לית הכנסות בחברת אופן ווב (OpenWeb).

ותק בתפקיד: לתפקידי הנוכחי נכנסתי בחודש האחרון. אני כבר 5.5 שנים בחברת אופן ווב. התחלתי בחברה כמנהלת לקוחות, ולאחר שנתיים התקדמתי לתפקידים של מנהלת צוות ודיירקטורית.

השכלה: תואר ראשון בפסיכולוגיה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? במהלך לימודי בתואר נחשפתי לעולם הטכנולוגי במשרת סטודנטית בחברת היי-טק בינלאומית גדולה. בתור סטודנטית לפסיכולוגיה, לא חשבתי שהתחום יכול להיות פתוח עבורי, אבל החשיפה גרמה לי להבין שמדובר בתחום מגוון ורחב מאוד. התחלתי להתעניין באופציות הפתוחות בפניי, והבנתי שיש הזדמנויות מעניינות בתחום הפרסום הדיגיטלי.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני ללא ספק רואה שיפור בשנים האחרונות בכניסה של יותר ויותר נשים לתפקידי מפתח בעולם ההיי-טק, ואת ההכרה בחשיבות של הנושא בקרב חברות רבות. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מכך שאני נתקלת ביותר גברים בתפקידי מפתח לעומת נשים, וניכר שיש לנו עוד דרך לעבור.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? זכיתי לעבוד בחברה שבה לא הרגשתי שיש אפליה על רקע היותי אישה. היחס כלפיי לאורך השנים, מהחברה בכלל ומהמנהל האישי שלי בפרט, היה על בסיס מקצועי, ומעולם לא הרגשתי שעושים לי הנחות על בסיס המגדר שלי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בליסה משה

    השמיים הם הגבול ליכולות שלך ❤️

אירועים קרובים