הקול היציב של התעשייה

בתקופה של טלטלות - הן בענף ההיי-טק והן בשוק התקשורת - הניוזלטר היומי שלנו, ה-DailyMaily, מספק לכם מדי ערב את החדשות החמות ביותר בכל מה שקשור לטכנולוגיה ולעולם הטכנולוגי ● טור מיוחד לגיליון ה-8,000

היום (ד') אנחנו מציינים את גיליון ה-8,000 של הניוזלטר היומי שלנו, DailyMaily, שמגיע לתיבת הדואר שלכם מדי ערב. עבורנו, באנשים ומחשבים, זה לא עוד מספר, אלא ציון דרך במכלול הפעילויות של הקבוצה, שייסדו ועומדים בראשה בני הזוג פלי הנמר ודליה אסיא פלד – קבוצה שתציין בקרוב 41 שנים להקמתה.

ה-DailyMaily מכונה על ידי עמיתים ושותפים שלנו לדרך כ-"קול של הענף", ואחרים מעידים כי הם מקפידים לקרוא אותו מדי ערב, כי הוא "ספר התנ"ך" שלהם. לא פחות. הכוונה היא שהמהדורה היומית משקפת לקוראיה את סך כל האירועים שהיו באותו היום בענף, בארץ ובחו"ל. ה-DailyMaily משמש לבכירי התעשייה – ממנכ"לים ועד למנמ"רים, סמנכ"לי טכנולוגיות, מנהלי אבטחה וכדומה, וגם לאלה שקצת פחות בכירים – כפלטפורמה שבה הם קוראים על כל מה שקורה בענף שלהם. כאן הם לומדים מה עושים המתחרים, קוראים על קולגות ומתעדכנים בטכנולוגיות החדשות והחדישות.

כמו בכל מדיה, גם אנחנו עמלים להביא לכם סיפורים בלעדיים. במקרה שלנו מדובר לרוב בסיפורים שלא מקבלים ביטוי במדיות האחרות, שרובן מתייחסות לענף ההיי-טק יותר בכלליות.

כחלק מאנשים ומחשבים, גם ה-DailyMaily מלווה את התעשייה, ומשקף את הפעילות הענפה של הקבוצה, לרבות הכנסים המרכזיים והפורומים הבולטים של הענף. כך יוצא שאנחנו לא רק מסקרים את החדשות החמות בענף, אלא גם יוצרים את הסיפורים.

גיליון ה-8,000 הוא עוד הזדמנות להודות לכם, הקוראים הנאמנים, המלווים אותנו כל השנה. אנחנו יודעים שזה לא מובן מאליו, ושמנו לעצמנו כמטרה לעשות הכול כדי להביא לכם את המידע הכי רלוונטי, לשרת אתכם בכל מה שאתם חושבים שאנחנו יכולים לסייע לכם ולפגוש אתכם באירועים שלנו

קצת היסטוריה

ה-DailyMaily הופיע בגלגולים שונים ולא התחיל ברשת. הוותיקים שמבין קוראינו בוודאי זוכרים את הפקס-עיתון, שהיה משוגר מדי ערב לאלפי מנויים. זו הייתה תקופת פריחת הפקס, ועיתונים ששוגרו באמצעות פקסים היו דבר חדש. אנחנו היינו הראשונים שעשו זאת בארץ – ביוזמתו של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

אלא שהשורשים של הניוזלטר קדומים יותר: ב-1981 התחלנו להוציא לאור עיתון בפרינט, שקראנו לו, איך לא, אנשים ומחשבים. גם הוא היה ייחודי בזירת התקשורת בישראל, שכללה אז בעיקר עיתונים שהיו שייכים לקבוצות מדיה גדולות ואף למפלגות (דבר ועל המשמר, למשל). מה גם שהעיתונות הכללית של אז לא הרבתה לעסוק, בלשון המעטה, בטכנולוגיה וב-IT.

כאשר פרץ האינטרנט לחיינו, עברנו בהדרגה למדיה הדיגיטלית – תחילה הוקם ה-DailyMaily וכמה שנים אחר כך הפורטל שלנו, שמתעדכן כל היום.

8,000 גיליונות של רציפות והתמדה

שוק התקשורת בארץ חווה טלטלות, והוא במשבר מתמשך. אומרים יהללך זר ולא פיך, אבל זה שאנחנו מקפידים להוציא את ה-DailyMaily מדי ערב, כבר 8,000 ערבים, מראה על רציפות והתמדה – וזה לא תמיד קיים בשוק התקשורת הישראלי. אתרים, עיתונים ואפילו ערוצי טלוויזיה קמו ונסגרו – ואנחנו כאן.

העובדה שהניוזלטר מגיע אליכם בכל ערב היא לא מובנת מאליה. היא משקפת את העבודה של מערכת, שבה עובדים עיתונאים עם ניסיון של עשרות שנים, ואת העבודה של שאר אנשי אנשים ומחשבים – מחלקות ההפקות והאירועים, הגרפיקה, המדיה, המחשוב, הכספים ושאר העובדים המסורים של החברה. וכמובן, ההנהלה. כולם מבטאים את הרוח הנמרית, שעיקרה: אסור להסתפק בהצלחות קיימות, וצריך תמיד לחדש, ליזום, להיות ראשונים לפני כולם.

ולבסוף, גיליון ה-8,000 הוא עוד הזדמנות להודות לכם, הקוראים הנאמנים, המלווים אותנו כל השנה. אנחנו יודעים שזה לא מובן מאליו, ושמנו לעצמנו כמטרה לעשות הכול כדי להביא לכם את המידע הכי רלוונטי, לשרת אתכם בכל מה שאתם חושבים שאנחנו יכולים לסייע לכם ולפגוש אתכם באירועים שלנו. להתראות בגיליונות הבאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים