גאדג'Time: מזרים המדיה של שיאומי – האם הוא יספיק לכם?

Xiaomi TV Stick 4K הוא בעצם הדור הבא של Mi Box - מזרים המדיה של שיאומי שנחשב בזמנו לאחד הפופולריים ביותר בישראל ● אלא שלא ברור האם בגרסתו החדשה הוא עדיין יהיה כה מצליח

הקופסה הפכה למקל. Xiaomi TV Stick 4K.

Mi Box, מזרים המדיה של שיאומי, נחשב בזמנו לאחד ממזרימי המדיה הפופולריים ביותר, בוודאי בישראל. הוא סיפק עלות תועלת גבוהה, ובעיקר הוא סיפק סביבה נוחה מאוד לעבודה עבור אלו שעשו את צעדיהם הראשונים בתחום בו נטפליקס הייתה במשך תקופה לא קצרה שלטת כמעט בלעדית בהזרמת תכנים וסרטים באמצעות האינטרנט.

מאז הקופסה הפכה למקל ובשקט בשקט, בלי לעשות רעש, שיאומי משיקה כבר את הגרסה המעודכנת עם תמיכה ב-4K ועם קידוד AV1 בחומרה, וכמו קודמיו, הוא מתחבר לרשת המקומית בבית באמצעות חיבור WiFi – וכמו קודמיו, הוא ממשיך להציג ממשק פשוט-משהו המבוסס על Android TV 11.

נטפליקס ויוטיוב כבר משתמשות ב-AV1 להזרמות שלהן, אם הן מזהות את התמיכה בהתקן בו משתמשים להציג את התוכן, והוא מציע כיווץ מהיר יותר בכ-30% לעומת דורות קודמים של מזרימים המבוססים על תקן H.265, כך שהתוכן מועבר מהר יותר אל משתמשי הקצה.

המעבד של המזרים החדש מבוסס על ארבע ליבות Cortex-A35 והוא מצויד ב-2 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 גיגה-בייט זיכרון אחסון, וזה קצת מעט. הוא מתחבר ישירות אל חיבור HDMI בטלוויזיה, אך הוא זקוק לחיבור לחשמל. הוא גם תומך בבלוטות' 5.0 ויש שלט רחוק שאמור לספק עבודה ב-30 מעלות, שכולל גם כפתורים ייעודיים לנטפליקס, לאמזון פריים ולסייע.ת של גוגל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גרגמל

    החומרה ממש מאכזבת, ועוד יותר מבאס החיסכון בספרות בשלט

אירועים קרובים