"הסלפי הוא אמצעי מצוין לזיהוי ואבטחה"

"כדי להשיג אבטחה, כבר לא צריך לזכור סיסמאות תווים מורכבות בעל פה, מעבר לצורך להחליף אותן כל כמה חודשים במוסדות כמו בנקים", אמר קלייב בורק, נשיא האזורים EMEA ו-APAC ב-Daon

קלייב בורק, נשיא האזורים EMEA ו-APAC ב-Daon. צילום: יח"צ

השקתם באחרונה את מערכת IdentifyX, שמשתמשת במצלמת הסלפי של המכשיר הסלולרי כאמצעי זיהוי ואבטחה. פרט בבקשה…?
"המטרה שלנו היא לאפשר תשלומים מקוונים בטוחים ומאובטחים בלי צורך בהקלדת סיסמאות או מידע אחר. זהו אמצעי מצוין לזיהוי ואבטחה. במקרה של השימוש במצלמת הסלפי, כל מה שצריך זה להסתכל אל המצלמה, למצמץ כדי להבטיח שהתמונה לא סטטית ולא מדובר בצילום של בעל הטלפון, וזהו. עברו הימים בהם צריך לזכור סיסמאות תווים מורכבות בעל פה, מעבר לצורך להחליף אותן כל כמה חודשים במוסדות כמו בנקים".

השימוש בסלפי הוא רק חלק מהמערכת. מה היא כוללת בנוסף?
"המערכת משלבת טכנולוגיות שונות, כגון זיהוי פנים, זיהוי קול, טביעת אצבע וזיהוי מיקום – כל זאת באמצעות טלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים ניידים נוספים מהדור החדש. היא מפחיתה במידה משמעותית את האפשרות להונאה ולזיוף. לדוגמה, לצורך זיהוי הקול, המשתמשים צריכים לקרוא ביטוי קצר".

איך הלקוחות משלמים – על המערכת באופן כללי או לפי שימוש?
"אנחנו מציעים את הפלטפורמה כולה והלקוח משלם בהתאם לשימוש. כך, לדוגמה, הותקנה IdentifyX בחברה מסוימת שמציעה זיהוי פנים וטביעת אצבע בלבד".

וזה תופס?
"בהחלט כן. בתוך תקופה קצרה מאוד הצטרפו 2,000 לקוחות. המערכת קלה לשימוש, נוחה ומאובטחת. לדעתי, בתוך חמש שנים היא תהפוך לסטנדרד לתשלומים מקוונים".

לאילו תחומים אתם מייעדים בעיקר את IdentifyX?
"כמעט שאין מגבלה – כל תחום שצריך בו זיהוי מאובטח. כבר כיום המערכת מותקנת בביקורת הגבולות וההגירה באוסטרליה, ניו זילנד, ארצות הברית ובמדינות באירופה. בהודו, עשרות מיליונים אם לא מאות מיליונים משתמשים במערכת שלנו כמו בתעודת זהות כדי לקבל אישורים מסוימים. הבנק האמריקני USAA, שמשרת את חיילי צבא ארצות הברית ובני משפחותיהם, משתמש גם הוא בטכנולוגיה הזו. יש שם כבר 1.5 מליון משתמשים באופן פעיל, והיא התחילה להיכנס לפעילות רק לפני שנה וחצי".

מהי העסקה הכי מעניינת שאתה יכול לספר עליה?
"עסקה עם מסטרקארד (MasterCard), שעד סוף השנה תסיים לפרוש את הפלטפורמה שלנו בארצות הברית, בקנדה ובבריטניה, ובמהלך 2017 היא מתכוונת להוסיף עוד 12 מדינות. במסטרקארד מכנים את הפלטפורמה שלנו 'פלטפורמה של חדשנות' והם יודעים שברגע שיצוצו טכנולוגיות זיהוי חדשות, הן יצורפו אליה".

ספר על הפעילות שלכם בישראל…?
"ל-Daon כבר יש מספר לקוחות בישראל. אני מעריך שהטכנולוגיה שלנו תהיה מאוד פופולרית כאן. ערכתי כ-15 פגישות במספר ימים במוסדות פיננסיים, מוסדות בריאות ועוד.

הנציגה המקומית שלנו היא NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. האסטרטגיה השיווקית שלנו היא למצוא שותפים מקומיים, להם יש היכרות מעמיקה עם השוק המקומי, שנמצאים קרוב מאוד אליו ומציעים ותק, מומחיות רבה וגם יכולת להגיב בזריזות וגמישות. זה בדיוק מה שמצאנו ב-NessPro".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים