מצטייני השיפוט

בימים הקרובים נפרסם ביוגרפיות קצרות של השופטים בתחרויות IT Awards ו-Webi Awards מבית אנשים ומחשבים ● והפעם: שופטי Webi Awards - חלק א'

Webi Awards 2014

עידו לוי, יו"ר חבר השופטים בתחרות Webi Awards 2014

לוי הוא מוסמך במנהל עסקים (עם תזה) בהצטיינות דיקאן מטעם אוניברסיטת תל אביב. כיום הוא משמש כדוקטורנט.

ניסיון מקצועי: הוא משמש כמייסד וכמנהל חברת הייעוץ גלובל מרקטפלייס, המתמחה ב-Big Data בפיתוח עסקי, מסחר ושיווק באינטרנט ובסלולר. לוי נחשב למומחה בעל ניסיון רב בתחומים אלה. יש לו נסיון מקצועי של יותר מ-20 שנים בעולם ה-IT ויותר מ-16 שנים בתחומי הפיתוח העסק , המסחר והשיווק באינטרנט ובסלולר. הוא יזם, ניהל והוביל מאות פרוייקטים בתחומי ה-IT והאינטרנט, במיטב הארגונים והחברות בישראל ובעולם.

פעילות ציבורית וחברות בוועדות: מ-1999 משמש לוי שותף בתוכנית מנהיגים צעירים ישראלים וגרמנים, מטעם תאגיד המדיה ברטלסמן. בין השנים 1999 ל-2002 הוא היה חבר בוועדה הממשלתית הבין משרדית לאינטרנט ולמסחר אלקטרוני. ב-2002 היה חבר בוועדה לבחינת החותם האלקטרוני לרכישות באינטרנט במשרד התעשייה והמסחר. בשנה שלאחר מכן היה חבר במועצת הדוט.נט של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל. מ-2001 הוא מכהן כדירקטור במספר חברות ממשלתיות.

לוי מרצה בממר"מ וב-ביסמ"ח בצה"ל על ניהול פרויקטים, אינטרנט ו-e-Business), בג'ון ברייס הוא משמש מדריך בקורסי מנהלי תוכן ושיווק באינטרנט, e-Business ומסחר אלקטרוני, ובמוסדות אקדמיים – המרכז הבינתחומי בהרצליה, האוניברסיטה הפתוחה ואוניברסיטת דרבי – הוא מרצה בקורסי מנהל עסקים, מערכות מידע וממשל. כמו כן, לוי משמש מרצה ומנחה סמינרים, כנסים ומליאות עבור Decus ,InternetWorld ,Comdex ואורקל (Oracle).

עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס ויו"ר חבר השופטים בתחרות. צילום: קובי קנטור

עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס ויו"ר חבר השופטים בתחרות. צילום: קובי קנטור

מאמרים בנושאי עסקים וטכנולוגיה שכתב לוי פורסמו ב-Information Week MSN, דה מרקר, מוספים של גלובס, וואלה, ynet, במגזין איגוד לשכות המסחר, ליצואן, Softnews, בפורטל החברה והצרכנות BSH, באתר השיווק All Marketing ועוד.

ד"ר איתן לסרי

ד"ר לסרי הוא מנכ"ל ומייסד אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי של קבוצת סאנגארד, חברת התוכנה הפיננסית הבינלאומית בישראל, מרצה (ועד באחרונה שימש גם כמנהל אקדמי ומנכ"ל המכון לשלטון מקומי) באוניברסיטת בר אילן.

בעבר שימש ד"ר לסרי בתפקידים בכירים בממשלה ובכנסת, בין השאר כיועצו הבכיר של ראש הממשלה, אריאל שרון, כיועץ לענייני הכנסת במשרד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וכיועץ בכיר לשר המדע והטכנולוגיה, מיכאל איתן. הוא פרסם ספר אקדמי-מקצועי בנושא "כלכלה, חברה והפרטה בשלטון המקומי", בשיתוף המכון לשלטון מקומי באוניברסיטת בר אילן ובשילוב כ-20 חוקרים בעלי שם מכלל האוניברסיטאות, יחד עם קובץ ראשי ערים מובילים בישראל. הספר זכה לסקירה חיובית בעיתון גלובס ונמכר ברשתות השונות.

ד"ר איתן לסרי

ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל ומייסד אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות

הוא בעל תואר דוקטור במנהל ציבורי ומדע המדינה מאוניברסיטת בר אילן. ד"ר לסרי כתב את הדוקטורט שלו על יישום רפורמות ותהליך ההפרטה בישראל, לרבות סיוע לפתרון משברים וקידום משא ומתן בין העובדים, ההנהלה והממשלה. כמו כן, נתן ביטוי לנושאים כגון תחרות וריכוזיות, ניהול משברים ומשא ומתן, ויישום רפורמות ומדיניות ממשלתית בישראל. הוא בוגר תואר שני במנהל ציבורי ותקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדע המדינה וחינוך מאוניברסיטת בר אילן.

עד באחרונה שימש ד"ר לסרי כיו"ר פורום שיווטק (מועדון מנהלי השיווק בענפי הטכנולוגיה והתקשורת) וכותב באמצעי המדיה של קבוצת אנשים ומחשבים. הוא פרסם מאמרים אקדמיים ומקצועיים בתקשורת ובכלל, ומשמש כפרשן ופובליציסט במספר כלי תקשורת.

בפן העסקי, ד"ר לסרי משמש כיועץ אסטרטגי לחברות מובילות בישראל ובחו"ל, עם דגש על שיווק תחומי הטכנולוגיה והפיננסים. באחרונה הוא זכה במספר מיזמים טכנולוגיים במגזרים הציבורי והעסקי עם חלק מחברות ה-IT המובילות בישראל. ד"ר לסרי אף עוסק בבנקאות להשקעות ובייעוץ אסטרטגי במערכות בחירות.

בפן הבינלאומי, הוא מייעץ לחברות שונות ונחשב למומחה בשוק הטורקי – שם הוא פועל לקידום עסקים מישראל וממדינות נוספות מזה כעשור. ד"ר לסרי קידם בהצלחה עסקות ושירותים לחברות מובילות מישראל ומחו"ל, והוא מחובר היטב למגזר העסקי, המוניציפלי והממשלתי בטורקיה.

כיזם עסקי, ד"ר לסרי מחפש תמיד הזדמנויות עסקיות וחדשניות עבור קהל לקוחותיו.

דורון אמיר

אמיר משמש מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס השקעות לסטארט-אפים, מרצה בכיר באקדמיה ובתעשייה, מנהל פרויקטים וארכיטקט תוכנה בעל ניסיון של 15 שנים בארץ ובחו"ל. לאמיר קשרי משקיעים והוא שותף במרכז בנקאות והשקעות עם קבוצות מוכרות לייעוץ כלכלי ואסטרטגי עבור גופים מוסדיים וחברות פרטיות. הוא פרסם ספר בנושא מנהיגות והינו מוסמך MCT מטעם מיקרוסופט, כמומחה לטכנולוגיות מתקדמות.

דורון אמיר, מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לסטארט-אפים

דורון אמיר, מנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לסטארט-אפים

בנוסף להיותו שותף פעיל למען התעסוקה וקידום ההיי-טק בישראל, אמיר ניהל ויזם פרויקטים ייחודיים שהכשירו והטמיעו אלפי אנשי תוכנה לתעשיית ההיי-טק, לממשלה, לצה"ל ולמערכת הביטחון ככלל.

לצד השיפוט בתחרויות ההיי-טק היוקרתיות IT Awards ו-Webi Awards, אמיר מכהן כיו"ר תחרות העילית לתחום יישומי המובייל MobiAwards מבית אנשים ומחשבים.

את ניסיונו הטכנולוגי הראשוני רכש בחברות המובילות, כגון אמדוקס ומיקרוסופט.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים