הנמר בדרום עם מועדון המאה פלוס

פלי הנמר הדרים לעין בוקק שליד ים המלח, לסוף שבוע של נתונים, השקעות ושירה בציבור בכנס השנתי של מועדון המאה פלוס, שציין עשור להקמתו

01/03/2023 17:02
יעקב נוי, מייסד ומנכ"ל מועדון המאה פלוס.

מועדון המשקיעים המוכר מזה כעשור בשמו מועדון המאה פלוס מקיים אחת לשנה מפגש סופ"ש במלון מחוץ למדינת תל אביב. בסופ"ש האחרון הוא קיים את המפגש לשנה זו במלון הרודס בעין בוקק שבים המלח.

כפי שניתן לראות בתמונה שלמעלה, יעקב נוי, מייסד ומנכ"ל מועדון המאה פלוס, הציג את תמצית הנתונים של המועדון ב-10 השנים הראשונות שלו: המאה פלוס צמחו ל-1,000 חברים והיקף ההשקעות הגיע ל-130 מיליון דולר.

יעקב נוי מציג את ששת המאפיינים העיקריים של פעילות מועדון המאה פלוס.

יעקב נוי מציג את ששת המאפיינים העיקריים של פעילות מועדון המאה פלוס. צילום: פלי הנמר

נוי הציג גם את ששת המאפיינים העיקריים שמאפיינים את מועדון המאה פלוס ומבדילים אותו מקבוצות השקעות אחרות במשק.

אלוף (מיל') תמיר היימן, מנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS ולשעבר ראש אמ"ן.

אלוף (מיל') תמיר היימן, מנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS ולשעבר ראש אמ"ן. צילום: פלי הנמר

שתי הרצאות מרתקות וחשובות ניתנו על ידי אלוף (מיל') תמיר היימן, מנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS ולשעבר ראש אמ"ן: הראשונה על מצבה האסטרטגי של מדינת ישראל לקראת שנת ה-75 לעצמאותה, והשנייה על מרכזיותו של הסייבר בתחום המודיעין ועל הלחימה במרחב הקיברנטי.

דב מורן, יזם, משקיע הון-סיכון, איש עסקים, סופר ומרצה ישראלי.

דב מורן, יזם, משקיע הון-סיכון, איש עסקים, סופר ומרצה ישראלי. צילום: פלי הנמר

עוד מרצה מעניין שהרצה בכנס היה היזם הוותיק דב מורן, ממציא הדיסק און קי ומי שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם שמגיע מתעשיית ההיי-טק הישראלית. מורן הוא המייסד של קרן הון-הסיכון גרוב ונצ'רס, שמנהלת כחצי מיליארד דולר. הוא סיפר לבאי הכנס על ההצלחות והכישלונות שחווה במהלך הקריירה המפוארת שלו כיזם היי-טק, החל מימיו כמייסד אם-סיסטמס ועד היום, בגרוב ונצ'רס.

מאיר מתנה, שותף-מנהל בקראון.

מאיר מתנה, שותף-מנהל בקראון. צילום: פרטי

תחום נוסף שבו עסק האירוע הוא הנדל"ן. מאיר מתנה, שותף-מנהל בקראון, תיאר את מצב שוק הנדל"ן בארצות הברית ושם דגש על ההשקעות של מועדון המאה פלוס בחברה שלו.

ד"ר אורי נויבירט.

ד"ר אורי נויבירט. צילום: פרטי

ד"ר אורי נויבירט, בנם של יעל ויעקב נוי-ניובירט, הרצה על החיבור המרתק שבין פסיכולוגיה חיובית, פורים והרב קוק. בסיומה של ההרצאה הוא חילק לנוכחים את ספרו תורת הגוף והנפש, שעונה על השאלה כיצד ויסות רגשות תורם לבריאות, לחוסן ולרווחה נפשית על פי הרב קוק, הפסיכולוגיה החיובית ושיטת הטיפול CBT.

בכנס השתתפו מעל 70 איש, בהם אהרון מרקוביץ', לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח איילון; איציק מלאך, שהיה מפקד ממר"ם ומשנה למנכ"ל בנק לאומי; זאב גוטמן, דירקטור ויו"ר ועדת ההשקעות במגדל ביטוח; ברוך גינדין, לשעבר נשיא גרטנר בישראל ובמזרח התיכון; דליה ופלי פלד, הבעלים של קבוצת אנשים ומחשבים; אהוד סביון, לשעבר מנכ"ל דרך ארץ; אבי פרי, שהיה מפקד ממר"ם וסגן נשיא אלרון; תא"ל (מיל') אלכס אייל, ראש פרויקט דולפין/סער 5 ומנכ"ל כתר פלסטיק לשעבר; יוסי פיקל, בעברו מנכ"ל EMC ישראל; משה אלון, לשעבר מנכ"ל כלנית; גדעון מילויצקי, שהיה מנכ"ל שב"א (שירותי בנק אוטומטיים); בעז ליננברג, שהיה משנה למנכ"ל הפניקס; דב הלפרין, יו"ר קבוצת הלפרין יועצים; שלמה אגסי, מנכ"ל ביטוח ישיר; ושמואל מסנברג, לשעבר סמנכ"ל בבנק המזרחי.

שירה בכיף עם דפנה צור.

שירה בכיף עם דפנה צור. צילום: פלי הנמר

בכל כנס שכזה, ודאי כשהוא מתקיים על פני סופ"ש שלם, יש גם את החלק התרבותי. בכנס הנוכחי של מועדון המאה פלוס נהנו המשתתפים משירה בציבור של שירי ארץ ישראל, בהסיפורים מאחורי השירים – מופע נוסטלגי בליווי מצגת וקלידים על השירים שהפכו לפס הקול של חיינו, בליווי ובשירה של דפנה צור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים