גאדג'Time: מדפסת משרדית לקבוצות עבודה קטנות

Epson WorkForce Pro WF-C5890DWF מצוידת במכלי דיו הממוקמים בתחתיתה, כשמכלי הצבעים מספיקים להדפסה של 3,000 או 5,000 דפים, והשחור מוצע גם במיכל גדול במיוחד, שמספיק להדפסה של 10,000 עמודים

מדפסת WorkForce Pro WF-C5890DWF

אפסון השיקה לאחרונה בישראל את המדפסת WorkForce Pro WF-C5890DWF. המדפסת מיועדת בעיקרון לסיוע לעבודה של קבוצות עבודה קטנות, אבל כאלה שיוצרות כמויות הדפסה לא קטנות, כך שעלות ההדפסה של כל דף צריכה להיות ידידותית לסביבה.

המדפסת מתקשרת באופן חוטי באמצעות חיבור USB או חיבור לרשת, וכן באופן אלחוטי, כולל תמיכה ב-WiFi Direct וב-AirPrint. יש לה מסך מגע יחסית גדול מלפנים לבחירת השימושים השונים, כולל פקס, ויש מזין מסמכים אוטומטי, שיכול להכיל עד 50 דפים. בנוסף, יש מזין רב-תכליתי של 80 דפים מאחור ומגש סטנדרטי של 250 גיליונות שניתן להגדיל עם עד שלוש מגירות נייר של 500 גיליונות כל אחת.

מה שמעניין במדפסת הוא, שמכלי הדיו ממוקמים בתחתית. כל ארבעת הצבעים, כולל שחור, מוצעים במכלים שמציעים הדפסה של 3,000 או 5,000 דפים, והשחור מוצע גם במיכל גדול במיוחד, שמספיק להדפסה של 10,000 עמודים.

בחברה מציינים, שאפשר להוסיף לרשימה של הסקירות וההדפסות גם תיקיות פרטיות באתרי אחסון ברשת,  ולאחר בניית הקישוריות הן יופיעו כאפשרות בחירה בתפריט של המדפסת. כן ניתן להקצות למדפסת כתובת דואר אלקטרוני, כך שנתן יהיה לשלוח אליה קבצים מרחוק, באמצעות הדואר, לצורך הדפסה.

המחיר של המדפסת כ-2,800 שקלים בתלות בערוץ ההפצה שממנו רוכשים אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים