תוכן שיווקי
לקראת כנס Defence OPEN-TECH Event 2023

"שיתוף הפעולה של קומוולט ורד האט מקדם את המגזר הביטחוני"

"העדכונים של קומוולט עונים על הצרכים שעולים מהקדמה של רד האט", כך לדברי ברק זיגדון, מנהל מכירות המגזר הביטחוני בקומוולט ישראל, לקראת כנס רד האט למגזר זה, שסיפר על האתגרים הטכנולוגיים שעומדים בפניו

12/07/2023 13:43
ברק זיגדון, מנהל מכירות המגזר הביטחוני בקומוולט ישראל.

לקראת הכנס של רד האט המיועד למגזר הביטחון, סיפר ברק זיגדון, מנהל מכירות המגזר הביטחוני בקומוולט ישראל, על האתגרים העומדים היום בפני מגזר זה ועל שיתוף הפעולה עם רד האט בנושא.

מהם האתגרים המרכזיים כיום במגזר הביטחון?
"למגזר הביטחון ישנם אתגרים רבים בעולמות הגנת המידע. אתגרים אלה השתנו בשנים האחרונות, בעקבות הגידול המאסיבי בכמויות המידע שהארגון אחראי עליו, רגישות המידע וכמות התקיפות המתרחשות כל יום ובכל שעה. עם זאת, האתגר האמיתי של המגזר הוא התפשטות המידע והיכולת להגן עליו לאורך זמן. דבר זה מאתגר את כלל הארגונים, אך בעיקר את הארגונים הגדולים, היות שהם עובדים במודל ענני (גם בסביבות סגורות), כך שקשה מאוד לדאוג שכל המידע החדש שמתווסף יהיה מוגן, במיוחד כאשר לא כל המידע מוכר על ידי צוותי ה-IT של הארגון".

ספר על הפעילות שלכם במגזר הביטחון
"קומוולט עובדת עם מגזר הביטחון מעל לשמונה שנים ומוטמעת ביחידות טכנולוגיות רבות, גדולות וקטנות כאחד, ודואגת לשלמות המידע ולאפשרות של שחזורים מהירים על פני כלל החילות. קומוולט היא שותפה מלאה של יחידות רבות, העושות שימוש בכלל הטכנולוגיות, בין אם מדובר בסביבות באתרים שונים ועד המסע לענן הפרטי (על ידי הטמעה של פתרונות מקומיים) או לציבורי".

כיצד בא לידי ביטוי שיתוף הפעולה עם רד האט בתחום?
"לקומוולט שותפות ארוכת שנים עם חברת רד האט, כאשר רד האט מספקת את מערכת ההפעלה המאובטחת שקומוולט מריצה עליה את מערכת ה-HypersacleX (אק"א HSX). מערכת זו הינה טכנולוגיה אשר מספקת הגנה מרבית למידע הלקוחות, יחד עם זמני גיבוי ושחזור עדיפים על פני כל פתרון אחר בתעשייה. בנוסף לכך, קומוולט מספקת Native protection לסביבות Kubernetes מבוססות Red Hat OpenShift, עם כלל הרכיבים בסביבה כגון, YAMLs, Applications, PVCs".

מה החשיבות והיתרונות של הפתרונות המשותפים עם רד האט עבור מגזר הביטחון?
"מגזר הביטחון משתמש רבות בפתרונות של רד האט ולכן, גם נדרש להגן עליהם מפני אובדן מידע (בין אם על ידי תוקף חיצוני, פנימי או טעות אנוש). לכן, הפתרונות המשותפים של קומוולט עם רד האט מאפשרים ללקוחות להגן על כלל המערכת והאפליקציות, בין אם הן ממוקמות בסביבות מסורתיות או בין אם הן עברו לסביבות מודרניות כגון Red Hat OpenShift. הארגונים יכולים להמשיך בעבודתם ולדעת כי יש מי שדואג למידע, תוך כדי מימוש מגוון האפשרויות ש-רד האט מציעה".

מה אנחנו צפויים לראות בעתיד הקרוב בתחום?
"בעתיד הקרוב יפורסמו עדכונים בשיתופי הפעולה בין קומוולט לבין רד האט. רק לאחרונה קומוולט הכריזה על חבילת האבטחה החדשה שלה, אשר דואגת לספק התרעות מיידיות על תקיפה, בין אם זה בסביבת הגיבויים ובין אם מדובר באיום על אפליקציות בסביבת הייצור. כמות העדכונים הטכנולוגיים ש-קומוולט מספקת נועדה כדי לענות על הצרכים הנובעים מהקידמה שמובילה רד האט".

אירועים קרובים