תוכן שיווקי

הנבחרת המנצחת של בזק בינלאומי

בזק בינלאומי דורגה כמובילת שוק בתחום ה-IT לשנת 2023 ב-11 תחומים שונים במסגרת מחקר STKI האחרון - בהם הסייבר, הענן הציבורי, הדטה סנטר וביצוע פרויקטי ענק בתחום התקשורת האחודה

05/07/2023 10:30
מימין: גמי גרגו - מנהל אגף שירות ודליברי, רון גלב - מנכ"ל בזק בינלאומי, טלי קפואנו - מנהלת אגף VOICE, לילך צלח - מנהלת אגף לקוחות, שרון עזרא - מנהל אגף לקוחות אסטרטגיים, ערן אפרים - מנהל אגף ענן ושירותים מנוהלים

נבחרות הכדורגל הצעירות של ישראל הסבו גאווה גדולה למדינה בקיץ האחרון, עם טורנירים מוצלחים במיוחד בארגנטינה ובגיאורגיה, שהובילו להעפלה של ישראל לאולימפיאדה לראשונה מאז 1976.

ב-בזק בינלאומי מציינים השנה עוד 11 מופלאים שהסבו גאווה רבה – 11 תחומים שונים שבהם דורגה החברה כמובילת שוק ( Tier 1 Vendor) לשנת 2023 על ידי חברת המחקר STKI.

כמדי שנה, גוף המחקר STKI ערך מחקר מקיף על שוק ה-IT בישראל, שבו הוא מדרג את הספקים המובילים בקטגוריות שונות בהסתמך על נתונים פיננסיים ועסקיים, כאשר סקר זה נועד לסייע לחברות ולארגונים לבצע בחירות נכונות בניהול אסטרטגי ופיננסי של מערכות טכנולוגיות המידע בארגונם. חברת STKI, אשר נוסדה לפני יותר מ-30 שנה על ידי ד"ר ג'ימי שוורצקופף, מבצעת מחקר מעמיק של שוק ה-IT בישראל ומדרגת מדי שנה מיהם השחקנים המשמעותיים והמובילים בקטגוריות שונות, לפי כמה פרמטרים ושקלול נתונים מספריים.
בסקר השנתי שנערך לאחרונה על ידי חברת הייעוץ והמחקר, דורגה חברת בזק בינלאומי ב-11 תחומים שונים כמובילת שוק לשנת 2023, כאשר בולטות במיוחד הזכיות בתחום הסייבר, הענן הציבורי והדטה סנטר, שבהם ביצעה בזק בינלאומי קפיצה משמעותית בשנה האחרונה, עם מגוון פתרונות ושירותים חדשים, כגון שירות SOC חדשני בשיתוף חברת סיירברו (CYREBRO), השקה של דטה סנטר חדש בבני ציון בשיתוף חברת סרברפארם (Serverfarm) העולמית, וזכייתה של קלאודאדג' (CloudEdge, חברה בת של בזק בינלאומי) כשותף השנה של מיקרוסופט בישראל.

זכיות משמעותיות במנועי הצמיחה המרכזיים

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, מתייחס למשמעות הדירוגים של חברת STKI: "אנחנו מסכמים בגאווה חציון ראשון כחברה אחרת. במסגרת הארגון מחדש שנעשה בתחילת השנה בקבוצת בזק, כמו גם המיתוג מחדש שלנו כ-בזק בינלאומי TECH, הגענו לשוק ה-IT עם בשורה אמיתית: חברה שכל המיקוד שלה הוא בעולם העסקי, עם ניסיון רב בעולמות ה-IT הארגוניים והיכולת להיות הגשר המחבר בין עולם ה-IT המסורתי לעולם החדש. הדירוג שלנו כמובילי שוק ב-11 תחומים שונים, בהם תחומים אשר הגדרנו מראש כמנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, כגון הדטה סנטר, הענן הציבורי, הגנת הסייבר, התקשורת וביצוע פרויקטי אינטגרציה – כל דירוג כזה מחזק אותנו, שאנחנו פועלים בדרך הנכונה ובעולמות הנכונים".

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי.

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי. צילום: רמי זרנגר

גלב מוסיף: "אנו מודים ל-STKI על הבחירה בנו כספק מוביל בכל פעם מחדש, ומחויבים להעמיד לטובת הלקוחות שלנו את הפתרונות המתקדמים ביותר בשילוב המומחיות והניסיון הרב של אנשי המקצוע שלנו. יש לנו את ההון אנושי מהטובים בתעשיית ה-IT והתקשורת, ויחד נמשיך להרחיב את סל השירותים שלנו לצד בנייה של מנועי צמיחה חדשים, המותאמים לשוק ה IT הישראלי".

רשימת הקטגוריות המלאה שבהן דורגה בזק בינלאומי כ-Tier 1 Vendor היא:

  1. Enterprise CLOUD
  2. Cyber Security Appliances
  3. Cyber Security Product Implementations
  4. Enterprise & Data Center Networking
  5. Off-Site Data Center, Co-Location, Hosting
  6. Contact Center & Multi Channel Engagement Projects
  7. Call Center as a Service
  8. Unified Communication “cloud” Projects
  9. Unified Communication Projects (IM, Video, Voice)
  10. Top Vendors Hardware – Infrastructure Markets
  11. Hardware Maintenance (3rd party)
קובי מזרחי, מנהל מחלקת השיווק של בזק בינלאומי (מימין), מקבל את תעודת ההסמכה מד"ר ג'ימי שוורצקופף, מייסד ומנכ"ל STKI.

קובי מזרחי, מנהל מחלקת השיווק של בזק בינלאומי (מימין), מקבל את תעודת ההסמכה מד"ר ג'ימי שוורצקופף, מייסד ומנכ"ל STKI. צילום: STKI

למידע נוסף על מגוון פתרונות ושירותי ה IT של בזק בינלאומי TECH הקליקו כאן.

אירועים קרובים