תוכן שיווקי
לקראת כנס Data Center 2023, ה-28 ביוני, לאגו

מרכזי הנתונים ההיברידיים – הטוב משני העולמות

הדאטה סנטרים ההיברידיים מספקים שילוב של תשתית מקומית ושירותים מבוססי ענן ואלי מטרה, מנהל העסקים הראשי (CCO) של חברת MedOne, ירצה בכנס Data Center 2023, שיתקיים מחר (ד'), על יתרונות אלו

27/06/2023 16:24
אלי מטרה, מנהל העסקים הראשי (CCO) של חברת MedOne.

"הנתונים עומדים במרכזו של העידן הדיגיטלי וארגונים עסקיים מכל הגדלים ואף ממשלות, מסתמכים על נתונים לצורך קבלת החלטות, יצירת חדשנות וצמיחה", כך אמר אלי מטרה, מנהל העסקים הראשי (CCO) של חברת MedOne, שירצה בכנס Data Center 2023, שיתקיים מחר (ד'), ה-28 ביוני, על יתרונותיו של הדאטה סנטר ההיברידי.

"ככל שנפחי הנתונים ממשיכים להרקיע שחקים", אמר מטרה, "הצורך בפתרונות ניהול נתונים יעילים הופך יותר ויותר קריטי. כאן נכנסים לתמונה מרכזי הנתונים ההיברידיים. הם משלבים את הטוב משני העולמות – תשתית 'מקומית' המשולבת עם שירותי ענן ציבוריים. מרכזי נתונים היברידיים הינם פתרון טרנספורמטיבי, המציע גמישות משופרת, מדרגיות ואבטחה עבור ארגונים מונעי נתונים. מרכז נתונים היברידי מספק סביבה מאוחדת הממנפת את החוזקות של שני המודלים, ומאפשרת לארגונים לשלב ולנהל בצורה חלקה את הנתונים שלהם על פני פלטפורמות מרובות. בעוד שתשתית מקומית מציעה שליטה, אבטחה וגישה עם יכולת אחזור מהירה, שירותי ענן מספקים מדרגיות, זריזות ויעילות בעלויות משתלמות. על ידי שילוב אלמנטים אלה, מרכזי נתונים היברידיים מציעים פתרון מקיף וניתן להתאמה לאתגרים המודרניים של ניהול הנתונים.

גמישות ומדרגיות

בעידן הנוכחי, שם המשחק הוא גמישות. אחד היתרונות העיקריים של מרכזי נתונים היברידיים הוא היכולת שלהם להרחיב משאבים לפי דרישה. ארגונים יכולים לנצל את הקיבולת הבלתי מוגבלת כמעט של הענן כאשר הם חווים עליות פתאומיות בדרישות עיבוד הנתונים או האחסון. על ידי הקצאה דינמית של עומסי עבודה לסביבה המתאימה ביותר, עסקים יכולים לייעל את הביצועים ולהפחית עלויות. מרכזי נתונים היברידיים מאפשרים אינטגרציה חלקה בין התשתית המקומית והענן, ומאפשרים לארגונים לשמור על שליטה מלאה על נתונים רגישים, תוך שהם נהנים מהמדרגיות שמציעות פלטפורמות ענן.

התייעלות בהוצאות

מרכזי נתונים היברידיים מציעים פתרון חסכוני לניהול נתונים. על ידי מינוף שירותי ענן לעומסי עבודה זמניים, ארגונים יכולים להימנע מההשקעה מראש ומעלויות התחזוקה השוטפות הקשורות להרחבת התשתית המקומית. במקום זאת, הם יכולים למנף את מודל התשלום של הענן, תוך תשלום רק עבור המשאבים שהם צורכים. גמישות זו מאפשרת לעסקים לייעל את הוצאות ה-IT שלהם ולהקצות משאבים בצורה יעילה יותר, ובסופו של דבר לשפר את השורה התחתונה שלהם.

אבטחה משופרת

אבטחה היא הדאגה העיקרית של ארגונים, בכל הנוגע לניהול הנתונים שלהם. מרכזי נתונים היברידיים נותנים מענה לחששות אלה, על ידי כך שהם מאפשרים לארגונים לשמור ולשלוט על נתונים רגישים בתשתית שלהם, תוך שימוש באמצעי האבטחה החזקים שמספקים ספקי שירותי הענן. ניתן לשמור נתונים קריטיים בתשתית 'מקומית', מה שמציע לארגונים שקט נפשי בידיעה שיש להם שליטה מלאה על המידע הרגיש שלהם. במקביל, ניתן לאחסן ולעבד נתונים פחות רגישים בענן בצורה מאובטחת, ולהפיק תועלת מאמצעי האבטחה המתקדמים שמיושמים על ידי ספקי ענן.

התאוששות מאסון והמשכיות עסקית

מרכזי נתונים היברידיים מצטיינים במתן יכולות התאוששות מאסון והמשכיות עסקית חזקות. על ידי שכפול נתונים ויישומים קריטיים על פני תשתיות מקומיות ותשתיות ענן, ארגונים יכולים להבטיח את זמינות השירותים שלהם גם לנוכח שיבושים או אירועים קטסטרופליים. במקרה של הפסקה מקומית, תשתית הענן יכולה להשתלט בצורה חלקה, למזער את זמן ההשבתה ולהבטיח פעולות ללא הפרעה. כך, מרכזי נתונים היברידיים מספקים בסיס גמיש ואמין לארגונים, כדי להגן על הנתונים שלהם ולשמור על המשכיות עסקית.

לסיכום, בעידן הביג דאטה והטרנספורמציה הדיגיטלית, מרכזי נתונים היברידיים הופיעו כ-Game changer לניהול נתונים. על ידי שילוב החוזקות של תשתית מקומית ושירותי ענן, הם מציעים גמישות ללא תחרות, מדרגיות, יעילות, אבטחה והמשכיות עסקית. ארגונים המאמצים מרכזי נתונים היברידיים, יכולים להסתגל לצרכים העסקיים המשתנים, לייעל את ניצול המשאבים ולהבטיח שילוב וניהול חלקים של

הנתונים שלהם בסביבות שונות. ככל שהנתונים ממשיכים לגדול באופן אקספוננציאלי, מרכזי הנתונים ההיברידיים ימלאו תפקיד חיוני יותר ויותר בהעצמת ארגונים, על מנת להפיק ערך מרבי מהנתונים שלהם, תוך שמירה על זריזות ותחרותיות בנוף הדיגיטלי המהיר של היום.

לפרטים והרשמה לכנס Data Center 2023 – לחצו כאן

אירועים קרובים