תוכן שיווקי
לקראת אירוע Red Hat OpenShift Commons, איסט תל אביב, 21/6/23

מטריקס ורד האט – 20 שנות שותפות אסטרטגית בישראל

שיחה עם חואן רובר, מנהל אגף דאטה וקוד פתוח במטריקס מוצרי תוכנה, לקראת האירוע Red Hat OpenShift Commons

14/06/2023 11:32
חואן רובר, מנהל תחום דטה וקוד פתוח במטריקס מוצרי תוכנה

ספר בקצרה על מטריקס ופעילותה בעולם הקוד הפתוח

"חברת מטריקס היא השותפה הוותיקה ביותר של רד האט בישראל. השנה אנחנו חוגגים 20 שנה של שיתוף פעולה הדוק. מטריקס מתמחה במתן פתרונות רחבים ללקוחותיה, כאשר רד האט נמצאת בליבת העשייה שלנו בקידום פרויקטי מודרניזציה של מערכות IT, מעבר לענן היברידי ועוד. הייחוד שלנו בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס נובע, בין היתר, מכך שיש לנו קבוצה טכנולוגית מולטי-דיסציפלינרית בעלת יכולות אינטגרציה ויישום פתרונות מבוססי Red Hat OpenShift בתחומים שונים, כגון דאטה, אבטחת מידע, CI ועוד".

מה תציגו בכנס Red Hat OpenShift Commons?

"בכנס נחשוף בפני קהל המשתתפים כיצד פלטפורמת Red Hat OpenShift יכולה להיות תשתית להתייעלות ארגונית ומנוף עסקי של חדשנות, תוך שימוש בפתרונות, המשתלבים ומשלימים את תשתית ה-DevOps הארגונית. נציג כיצד שילוב של Red Hat OpenShift עם פתרונות משלימים מאפשר ללקוחותינו לקבל פתרונות DevOps אינטגרטיביים, העונים לצרכים העסקיים המאתגרים שלהם".

לאחרונה הכריזה רד האט על כמה פתרונות חדשים. ספר כיצד פתרונות אלו מסייעים לארגונים.

"Red Hat OpenShift הופכת להיות הפלטפורמה המרכזית של מינוף עסקי הדיגיטל בארגונים מבחינת אספקטים רבים, כגון דטה, אבטחת מידע, ניהול סביבה מרובת קלאסטרים ועוד. זהו ה-הפתרון, ב"הא" הידיעה, שיעזור לארגונים לעבוד בסביבה מאתגרת של ענן היברידי, המשלבת אתגרים רבים של מעבר מהיר מסביבה לסביבה מבלי לפגוע ב-time to market ובהמשכיות העסקית הנדרשת בכלכלה הדיגיטלית".

ספר על כמה מהפרויקטים המוצלחים שלכם עם רד האט בשנה האחרונה.

"אנו פעילים ביחד עם חברת רד האט במגזרים המרכזיים בשוק הישראלי – פיננסי, ביטחון, בריאות ועוד. אחת הבשורות המעניינות היא שיתוף הפעולה בין מטריקס לרד האט בנושא פרויקט הענן הלאומי נימבוס, שבו שתי החברות חברו יחד על מנת להנגיש את פתרונות רד האט לממשלת ישראל ולסקטור הציבורי. פרויקט זה מהווה מהפכה של ממש בשוק הישראלי וסמן ימני ליתר הארגונים בישראל. אני מאמין ששילוב זה בין חברת ה-IT הגדולה בישראל וענקית הקוד הפתוח העולמית יביא בשורה לסקטור הציבורי".

מה צפוי בעתיד עם שיתוף הפעולה בין מטריקס לרד האט?

"אנו רואים את שיתוף הפעולה עם רד האט ממשיך וצומח ויותר ויותר, משתלב עם צורכי הליבה העסקית של הארגונים המובילים בישראל, כפי שקורה גם מעבר לים. אנו, כשותף הגדול והוותיק של רד האט בישראל, ממשיכים להתמקצע ולהוביל חדשנות יחד עם רד האט בקרב לקוחותינו ובפרויקטים המרכזיים שלנו".

אירועים קרובים