תוכן שיווקי
לקראת אירוע בזק בינלאומי TOP 100, ב-26-27 במרץ במלון דן קיסריה

לא רק מיתוג מחדש, אלא חברה חדשה: בזק בינלאומי טק

22/03/2023 14:59
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי טק.

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו מסכמים בגאווה רבעון ראשון כחברה אחרת: במסגרת הארגון מחדש שנעשה בקבוצת בזק, כמו גם המיתוג מחדש של החברה, בזק בינלאומי מגיעה לשוק ה-IT עם בשורה אמיתית – נהיה חברה שכל המיקוד שלה הוא בעולם העסקי. נצמח, נתפתח ונהיה שחקנית מפתח בשוק ה-IT, עם מיקוד טהור בעולמות ה-IT הארגוניים", כך אמר רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי טק.

גלב התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע בזק בינלאומי TOP 100, כנס הלקוחות השנתי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בתאריכים 26-27 במרץ במלון דן קיסריה. "האירוע השנה", אמר גלב, "נערך בסימן השקת העידן החדש של בזק בינלאומי טק, שבמסגרתה הפכנו לזרוע ה-IT המובילה של קבוצת בזק כולה".

גלב מונה לתפקידו בנובמבר האחרון ונכנס אליו רשמית בתחילת השנה. הוא הצטרף לבזק בינלאומי ב-2013 כמנהל אגף פיתוח עסקי והיה ממובילי בניית פעילות האינטגרציה בחברה. ב-2018 הוא מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית, ובחצי השנה האחרונה שימש משנה למנכ"ל לפתרונות עסקיים.

עולמות התוכן של בזק בינלאומי טק

בראיון ציין גלב כי "חרטנו על דגלנו לפעול במלוא הקיטור בכמה עולמות תוכן מרכזיים, שיהוו עבורנו מנועי צמיחה. אנחנו שחקן היברידי, ובאים לעולם ה-ICT המקומי עם הקלפים החזקים שלנו: אנחנו ספקי אינטרנט ופועלים באופן משולב, תוך חיבור בין עולמות הטלקו וה-IT. כך, אנחנו פועלים בכמה עולמות תוכן: האחד, כאמור, הוא עולם התקשורת והקישוריות, וזהו מנוע צמיחה מרכזי שלנו. אנחנו חברת תקשורת ויש לנו כבל תת ימי, רשת תקשורת ויכולות חיבוריות גבוהות. התקשורת הינה בליבת העשייה שלנו – הכול עובר דרך שם, ויש לנו יכולת לחבר את הלקוחות הארגוניים בכל צורה ולכל ענן שהם ירצו".

"עולם התוכן השני", אמר גלב, "הוא הדאטה סנטרים. אנחנו מארחים מערכי IT ארגוניים בחמישה מתקנים חדישים שלנו, שפזורים ברחבי הארץ, ויש לנו אלפי לקוחות שמתארחים אצלנו ומקבלים שירות מקצה לקצה. אנחנו מצויים לקראת סיום הקמת חוות שרתים חדשה בבני ציון, בשיתוף סרבפארם, שמספקת שירותי דאטה סנטר בסטנדרטים בינלאומיים. כך, בזק בינלאומי טק היא בעלת רשת מתקני הדאטה סנטר עם הפריסה הרחבה ביותר בישראל ונתח השוק הגבוה ביותר במגזר העסקי".

הוא הוסיף כי "עולם התוכן השלישי הוא האינטגרציה: אנחנו שחקן משמעותי בתחום, עם היצע פתרונות מעולמות התקשורת והטלפוניה, המחשוב ואבטחת המידע. זה מאפשר לנו 'לתפור' פתרון כולל עבור הלקוחות, עם מיטב היצרנים המובילים בעולם בכל תחום אפשרי, כאשר כל המערך המקצועי שלנו מבצע הסמכות תדירות אצל אותם יצרנים. בצורה כזו אנחנו מסייעים ללקוחות לעבור לעבודה באירוח, או בענן".

גלב הסביר כי "בעולם הענן הציבורי, אנחנו שותפים אסטרטגיים של מיקרוסופט בישראל ומהשותפים הגדולים שלה באזור המזרח התיכון ואפריקה כולו. על מנת להרחיב את ההיצע שלנו נקטנו במספר מהלכים, ביניהם רכישת חברת הענן קלאודאדג' – חברת בוטיק שמתמחה בטכנולוגיות הענן של מיקרוסופט".

"עולם התוכן החמישי הוא הגנת הסייבר", אמר. "בשנה החולפת השקנו את שירות סייבר דיפנדר – פלטפורמת ההגנה שלנו, שכוללת SoC ו-SIEM מנוהלים. באמצעותה אנחנו מציעים שירותי הגנה מנוהלים, על בסיס מוצרי Qradar של יבמ, וכן סיסקו, פורטינט וצ'ק פוינט. בסופו של יום, אנחנו ספקית שירות, ושירותי הגנה הם חלק מהותי בהיצע שלנו".

לסיכום אמר גלב כי "אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי משמעותי והופכים לחברת IT מובילה בתחומה לארגונים – בהתאם לאסטרטגיה שהגדיר דירקטוריון בזק. יש לנו את ההון אנושי מהטובים בתעשיית ה-IT והתקשורת, ויחד בנינו ונמשיך לבנות מנועי צמיחה חדשים, המותאמים לשוק ה-IT הישראלי. נמשיך לפתח ולקדם מהלכים שיובילו את החברה להצלחה ולהמשך ההובלה בענף. כך, נהיה הגשר המחבר בין עולמות ה-IT – המסורתי והחדש. 2023 היא שנת מפתח עבורנו, ולהערכתי נצמח בכלל הפעילויות שלנו בשיעור של 10% – יותר מהצמיחה הממוצעת בשוק, כי המטרה שלנו היא, כאמור, להיות שחקנים משמעותיים בכל אחד מעולמות התוכן המרכזיים. עם חזון נכון, עבודה קשה ושותפות מלאה עם הלקוחות והיצרנים נגיע למטרה הזאת".

אירועים קרובים