תוכן שיווקי
לקראת כנס Qlik Day 2023 - יום ד', ה-1 במרץ 2023, לאגו ראשל"צ

הדור הבא של ה-BI: פתרון בינה פעילה מבית קליק ישראל

הפתרון מסייע להפיק ערך עסקי מנתונים בזמן אמת ● פלטפורמת ה-Active Intelligence תוצג בכנס ה-BI והדאטה השנתי של החברה בשבוע הבא, ויוצגו בו חידושים נוספים על פלטפורמת הענן (SaaS)

22/02/2023 11:30
עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל.

הכנס השנתי של קליק ישראל (Qlik Israel) – חברת ה-BI הגדולה בארץ – יעסוק השנה בדרכים החדשות שארגונים צריכים לאמץ כדי להתמודד עם תחרות וחוסר וודאות, ויציג כלים חדשניים לניתוח נתונים מהיר ואפקטיבי, ליצירת ערך עסקי מהדאטה הארגוני.

בכנס תיחשף פלטפורמת ה-Active Intelligence החדשנית של קליק, המכילה כלי דאטה להעברת נתונים לענן בטכנולוגיית CDC ב-Real Time ובניית מחסני ואגמי נתונים, בשילוב כלי BI לביצוע ניתוח מתקדם של נתונים, תוך יכולות חיזוי עתידי של מגמות והפיכת תובנות לפעולות אוטומטיות בזמן אמת. המטרה המרכזית היא לאפשר לעסקים להתייעל ולהיות רווחיים יותר, מתוך קבלת החלטות מושכלות מבוססות נתונים.

הכנס השנתי של קליק מושך אליו מאות משתתפים מדי שנה, בהם לקוחות הארגון וכן מנכ"לי חברות, סמנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT, מנהלי BI ודאטה ומקבלי החלטות, הפועלים בחזית העשייה בתחום.

קליק העולמית – מובילת שוק ה-BI והאנליטיקה 11 שנים ברציפות

קליק ישראל, מקבוצת חילן, היא הנציגה הבלעדית של חברת ה-BI והדאטה הגלובלית קליק, המיישמת פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה בלמעלה מ-1,400 חברות וארגונים בישראל, מכל המגזרים. החברה מדורגת על ידי חברת המחקר STKI כמובילת שוק ה-BI והאנליטיקה מזה 11 שנים ברציפות.

השנה הכריזה קליק על כוונתה לרכוש את חברת Talend, המתמחה בהעברת מידע בזמן אמת בסביבות ענן מורכבות. מדובר במהלך דרמטי, המציב את קליק בשורה אחת עם חברות שירותי ענן, ומאפשר לה לספק ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה, על מנת לטפל במידע הארגוני באופן המיטבי, ולממש את כל הפוטנציאל העסקי שלהם.

בכנס הקרוב יציג עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל, את חזון החברה ל-2023 וינתח את המגמות העולמיות המשמעותיות ביותר בתחומי ה-BI והדאטה, המשפיעות כיום על התנהלות ארגונים.

מומחי קליק יבצעו דמו חי על ה-Active Intelligence ועל פלטפורמת Qlik Data Integration – להעברת Big Data לענן בזמן אמת ממגוון רחב של מקורות, ולבניית מחסני ואגמי נתונים באוטומציה מלאה. שתי הפלטפורמות הופכות את Qlik לחברה היחידה המתמחה בפתרון אינטגרציה וניתוח נתונים מקצה לקצה.

עוד בכנס – הצגת מגוון פתרונות נוספים בעולמות ה-BIG Data וה-Real Time, סקירה של חברת המחקר STKI על המסע של ארגונים להיות Data Driven והצגת דוגמאות לשימושים אפקטיביים ב-קליק של לקוחות מכל מגזרי המשק, בהם: בנק הפועלים, סודה סטרים, UPS, Stempli וקבוצת זוגלובק.

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל: "אנו שמחים לחדש את מסורת הכנסים השנתיים שלנו, ולציין 20 שנות מצוינות ומובילות בתחום ה-BI בישראל. הבשורה העיקרית בכנס היא חשיפת היכולות החדשות של הפתרון והרחבתן בתוך עולמות האנליטיקה וה-Data Integration. היכולת לספק למשתמשי קצה מערכות שיאפשרו להם לתפקד בצורה עסקית טובה יותר, מהירה יותר ולכן גם יעילה יותר, היא הכרחית מבחינתנו. מערכות שלא רק מאפשרות את איסוף הדאטה, ניתוחו והצגתו באופן ברור ובהיר, אלא גם מספקות כלים המייצרים תגובה מיידית. קליק מרחיבה משמעותית את הפלטפורמה שלה ורוקמת את החזון שלה – לסייע לעסקים להתנהל סביב דאטה, הלכה למעשה. כיום אנחנו יכולים להכריז בסיפוק כי הושלמו צעדי מפתח למימוש חזון זה".

להרשמה לכנס Qlik Day 2023 – לחצו כאן

אודות קליק ישראל

קליק ישראל הוקמה בישראל בשנת 2003 כחלוצה בפיתוח מערכות BI. מטרת החברה לספק לשוק הישראלי פתרון בינה עסקית מתקדם ושירותי דאטה.

החברה, אשר מובילה את שוק ה-BI והאנליטיקה בארץ, על פי סקר STKI, ונמצאת ברביע הלידרים של גרטנר, נוסדה מתוך האמונה שהבינה העסקית צריכה להיות של המשתמשים העסקיים. בעשור האחרון התמקדה קליק ישראל בפישוט תהליך קבלת ההחלטות של משתמשים עסקיים, תוך היותה חלוצה בגישה חדשנית לניהול, ניתוח, גישה ואינטראקציה עם המידע העסקי של הלקוחות. פתרון הבינה העסקית של החברה הוכרז כבר על ידי גורמים רבים כפתרון שובר מוסכמות.

אירועים קרובים