תוכן שיווקי

הדרך לחדשנות עוברת בסביבה מרובת עננים: כיצד תיראה 2023?

התחזית שפרסמה חברת סיגייט לקראת השנה החדשה שלפתחנו

27/12/2022 15:01
סיגייט

אומרים כי הנבואה ניתנה לשוטים, ואכן קשה להעריך כיצד בדיוק תיראה שנת 2023. כך או כך, נראה שאנו עומדים לפני תקופה כלכלית מאתגרת. סטארט-אפים וחברות היי-טק יכולים לעשות כמה צעדים בכל הנוגע לאחסון נתונים ושימוש בענן, כדי לעודד התייעלות וחדשנות ולצלוח את השנה הזו.

אימוץ סביבה מרובת עננים, מתוך הכרח לחדשנות

סביבה מרובת עננים הפכה לחיונית עבור צרכי היומיום של דטה עסקי. חברות מאחסנות יותר ויותר נתונים במודל של as-a-Service בסביבות ענן. עם זאת, חברות רבות מוצאות את עצמן עם עלויות ענן גבוהות במיוחד. כאשר חברות מתמודדות עם אי-ודאות כלכלית, הן יבחרו בשירותים שיכולים לחזות עלויות ומאפשרים זרימה קלה יותר של נתונים בענן כדי לקדם חדשנות.

הדרך לחדשנות עוברת דרכה. סביבה מרובת עננים.

הדרך לחדשנות עוברת דרכה. סביבה מרובת עננים. צילום: אילוסטרציה. BigStock

ניתוח נתונים מהיר יותר בקיבולת גבוהה יותר

חברות נוספות יבחרו באחסון נתונים ב-Metro Edge. איסוף הנתונים על ידי חיישנים למשל, יוכל לעבור ישירות לענן במהירות, ויאפשר את זמן ההמתנה המצומצם ביותר הנדרש לעומסי עבודה של ניתוח נתונים בקנה מידה גדול. ניתוח מהיר יותר עם מערכי נתונים גדולים יוצר מודלים טובים יותר של למידת מכונה ובסופו של דבר מניע חדשנות וקבלת החלטות טובה ומהירה יותר.

תאימות (Compliance) לקידום חדשנות

ספקי שירותי ענן ישחררו עוד עננים ושירותים ספציפיים, כדי לאפשר תאימות בתעשיות שנמצאות תחת רגולציה הדוקה. תאימות לא רק מפחיתה את סיכוני האבטחה, אלא גם מקדמת יעילות. היא מאפשרת לשתף ידע וליישם מערכות ובקרות בכל הארגון. בעוד שחברות בוחנות את ספקי שירותי הענן שלהן, כדי לאפשר גם תאימות וגם חדשנות, הנוכחות של שירותי ענן בתעשייה תמשיך לעלות ותתפוס מקום מרכזי עוד יותר.

שירות ענן ציבורי יועיל ללקוחות

ארגונים המחפשים אפשרויות אחסון נתונים גמישות וחסכוניות, בוחרים יותר ויותר בספקים נפרדים של שירותים ופלטפורמות המאפשרים גמישות וחיסכון, במקום ענן ציבורי לכלל פלטפורמות ושירותי הענן הדרושים לו. המעבר ל-Multi-Cloud יאתגר את שירות הענן הציבורי, יועיל ללקוחות, יקדם חדשנות וייתן לעסקים קטנים יותר סיכוי להיאבק. כלומר, הרחבה זו תעניק לספקי ענן עם הצעות נישה סיכוי מול השחקנים כבדי המשקל. ללקוחות יהיו יותר אפשרויות וגישה לחדשנות במחירים תחרותיים יותר.

חשיבותם של עובדי ועובדות תפעול ה-IT

עובדי ועובדות תפעול ה-IT חיוניים לארגונים בעמידה מול המיתון. עובדי אלו הם בעלי תפקיד קריטי בהבטחת ביצועים אמינים של הכל – החל מרצפת המפעל ועד כלי שיתוף פעולה בצוותים. כדי להעצים ולשמור על צוות תפעול ה-IT, חברות צריכות להשקיע בכלים המציעים נראות ואבטחה רבה יותר. חברות בהן צוותי ה-IT חזקים ופועלים לטובת הארגון יעודדו את העובדים שלהן להמשיך ולחדש, למרות האתגרים הכלכליים.

אירועים קרובים