תוכן שיווקי

סולארווינדס השיקה פלטפורמה לניטור עומק של סביבות המחשוב הארגוניות

פלטפורמת SolarWinds Hybrid Clod Observability מספקת יכולות לניטור מתקדם ועמוק של סביבות מבוזרות, היברידיות ומורכבות

10/11/2022 12:40
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.

סולארווינדס (SolarWinds), ספקית מובילה של פתרונות לניהול ואבטחת סביבות ה-IT הארגוניות, השיקה לאחרונה את SolarWinds Hybrid Cloud Observability, פלטפורמה אחודה המעניקה יכולות ניטור לעומק של סביבות מחשוב מבוזרות, היברידיות ומורכבות.

האתגר: עד 15 כלי ניטור בארגון

ארגונים רבים כיום מצויים בתוך תהליכי יישום מתקדמים של תכניות דיגיטיזציה ארגוניות. כחלק מתהליכים אלו הם מבצעים מודרניזציה של התהליכים, האפליקציות והתשתיות הארגוניות. הם עושים זאת באמצעות יישום של סביבות ענן היברידיות או סביבות מרובות ענן, כשבמקביל נמשכת התמיכה במערכות הקיימות בארגון. התוצאה היא שארגונים כיום מנהלים סביבות מחשוב מורכבות ומבוזרות יותר מבכל נקודת זמן בעבר.

תוצאה נוספת היא השימוש של ארגונים במספר רב של מערכות ניטור ארגוניות, המיועדות לסביבות שונות, ובשימושם של צוותים שונים. חברת המחקר גרטנר (Gartner) מעריכה, כי ארגוני אנטרפרייז מחזיקים כיום עד 15 כלי ניטור שונים, דבר התורם למורכבות ולסיבוכיות של ניהול תשתיות ה-IT. ריבוי מערכות הניטור מקשה על יצירת תמונת עולם ארגונית אחת של ניהול וניטור הסביבות – והדבר הופך לסיכון תפעולי ועסקי.

הפתרון: פלטפורמה אחת אינטגרטיבית

פלטפורמת SolarWinds Hybrid Cloud Observability מסייעת לפתור את האתגרים הללו באמצעות שימוש בפתרון אחד ואינטגרטיבי. פתרון זה מספק ניטור עומק מקצה-לקצה של סביבות המחשוב ללא תלות במקום הימצאן.

הפלטפורמה כוללת דשבורד אחוד המציג את תוצאות הניטור, ובנוסף המלצות מבוססות בינה מלאכותית (AI) המסייעות בניהול פרואקטיבי של כלל הסביבות. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לשפר באופן תמידי את ביצועי סביבות המחשוב, הזמינות שלהן, האבטחה, לשפר את החוויה הדיגיטלית שהן מספקות, ולעשות זאת בסביבות ענן או בסביבות היברידיות מורכבות, מגוונות ומבוזרות.

SolarWinds Hybrid Cloud Observability

הפלטפורמה החדשה מאפשרת לארגונים בגדלים שונים, ומסקטורים מגוונים של פעילות, לבצע את התהליכים הבאים:

  • לפתור תקלות במהירות רבה יותר באמצעות פתרונות מבוססי בינה מלאכותית – הכיסוי הרחב והחכם של הפלטפורמה מסייע לצוותי ה-IT לקבל החלטות במהירות רבה יותר, על בסיס מידע רחב יותר, ובצורה מסונכרנת יותר.
  • להבטיח רמת שירות גבוהה – הפלטפורמה מסייעת לצוותי ה-IT להבטיח רמת שירות גבוהה, ולנהל תקלות בצורה אפקטיבית יותר. עוד מאפשרת הפלטפורמה ניהול טוב יותר של קונפיגורציה, דיווח ותכנון של המשימות.
  • עלויות נמוכות – ארגונים מקבלים מהפלטפורמה את היכולת לנהל סביבות המחשוב שלהם און פרמיס או בענן, ולבצע אופטימיזציה של המשאבים והעלויות. הסקלביליות והמודולריות של הפלטפורמה מאפשרת לארגונים ליהנות מעלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה וכדאית.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק (Prologic), מפיצת סולארווינדס בישראל, ציין, כי "סולארווינדס מביאה בפלטפורמה החדשה ניסיון המתבסס על שני עשורים של פעילות בעולמות הניטור וניהול תשתיות IT. פלטפורמת SolarWinds Hybrid Cloud Observability מספקת לארגונים פלטפורמה אחודה, המגיעה מספק אחד, המספקת גישה כוללת ואסטרטגית לקשת רחבה של צרכים בעולמות הניטור הארגוני".

לפרטים נוספים הקליקו כאן.

אירועים קרובים