תוכן שיווקי
לקראת אירוע Commvault CONNECTIONS 2022, ה-15.11, לאגו ראשל"צ

Metallic ThreatWise של קומוולט – לזיהוי מוקדם של איומי סייבר

הפתרון החדש מבית קומוולט הוא הראשון מבין אמצעי הגיבוי ושחזור הנתונים, המזהה ועוצר איומי תוכנות כופר

28/09/2022 10:42
קומוולט

קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בניהול נתונים ארגוניים בסביבות מקומיות, ענן ו-SaaS, הכריזה על הזמינות הכללית של ™Metallic® ThreatWise – מערכת התרעה מוקדמת שמודיעה באופן יזום לגבי איומים לא ידועים ואיומי zero-day, כדי להפחית את הפגיעה בנתונים והשפעה על הפעילות העסקית.

לפי Enterprise Strategy Group, רק 12% ממנהלי ה-IT שנסקרו, הביעו ביטחון בכך שיש ברשותם את כלי ההגנה המתאימים עבור הנתונים, כדי לאבטח אותם באופן שווה באתרים המקומיים של הארגון ובענן.

באמצעות ThreatWise, קומוולט ממשיכה להגדיר את תחום אבטחת הנתונים, עם מתן התרעה מוקדמת על חדירת תוקף – כאשר מדובר בשירות שלא מסופק על ידי אף ספק אחר בתחום.

ThreatWise משתמש בטכנולוגיית הטמנת מלכודות באופן יזום, על מנת לגרום לגורמים עוינים להתמקד במשאבים מזויפים, לזהות איומים בסביבות ייצור ולחמש עסקים בכלים לשמירה על אבטחת הנתונים. במקביל, קומוולט מרחיבה גם את יכולות למידת המכונה, האבטחה וזיהוי האיומים הקריטיים בתוך הפלטפורמה המורחבת שלה, הזמינה כעת.

"שחזור נתונים הוא חשוב – אבל לבדו הוא אינו מספיק"

"בסקר שבוצע בקרב מנהלי IT ארגוניים בעלי ידע והשפעה ישירים על אסטרטגיות אבטחת הנתונים של החברה בה הם עובדים, התוצאות שמצאנו היו מאירות עיניים. אין ספק כי לצוותי IT רבים אין את הכלים המתאימים כדי לזהות מוקדם מספיק מתקפות כופר על סביבות ייצור בשרשרת התקיפה, וזאת כדי לנטרל את המתקפות החמקניות לפני שהן גורמות לנזק", אמר ג'ון אולטסיק, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group.

"תוכנות הכופר סובבות סביב הצפנה כבר זמן רב, אבל טכניקות סחיטה חדשות – כמו דליפת נתונים – חורגות מעבר להפצה מהירה של תוכנות זדוניות, כך ששחזור נתונים לבדו לא יכול לעזור במידה שנתונים עסקיים רגישים ידלפו לרשת האפלה".

"שחזור נתונים הוא חשוב, אבל לבדו הוא אינו מספיק. גורם עוין שאינו מזוהה בזמן, ומשוטט במערכות של הארגון במשך כמה שעות, זה יכול להיות דבר קטסטרופלי לארגון", אמר ראנגה ראג'אגופלן, סמנכ"ל מוצר בקומוולט.

"השילוב של ThreatWise בפורטפוליו הפתרונות של מטאליק ב-SaaS, מאפשר לנו לספק ללקוחות מערכת התרעה מוקדמת ויזומה, המחזקת את אסטרטגיית ה-zero-trust שלהם על ידי יירוט איומים לפני שאלו משפיעים על העסק שלכם".

לפרטים נוספים והרשמה לאירוע Commvault CONNECTIONS 2022 – לחצו כאן

אירועים קרובים