תוכן שיווקי
לקראת כנס ה-AI והמטאברס NVIDIA GTC 2022, ה-19 בספטמבר

קורס ייחודי בכנס GTC של אנבידיה: כיצד להטמיע AI במערך הסייבר-סקיוריטי

12/09/2022 16:30
מספקת את כלי התוכנה הנדרשים כדי לאפשר למפתחים, מדעני נתונים ומומחי סייבר-סקיוריטי, להטמיע פתרונות AI כחלק אינטגרלי מאמצעי הגנת הסייבר של הארגון. פלטפורמת Morpheus של אנבידיה.

מאת: הילל יוסף

כנס ה-AI והמטאברס NVIDIA GTC 2022 ייפתח ב-19 בספטמבר השנה. במסגרתו, מכון הלמידה העמוקה של אנבידיה, NVIDIA DLI (ר"ת NVIDIA Deep Learning Institute) יקיים שורה של ימי הדרכה מעשיים, בסופם ייהנו המשתתפים מהסמכה רשמית של אנבידיה. בין התכנים המעשיים יוקדש חלק לנושא החם בעולם – השילוב שבין אבטחת מידע והגנת סייבר לעולמות הבינה המלאכותית. אנבידיה מתגייסת לנושא, ומציעה למשתתפי הכנס לקחת חלק בקורס בעלות מופחתת.

לדברי אנשי אנבידיה, מדובר בקורס מעשי, אשר מטרתו היא לסייע למדעני הנתונים ולמקצועני אבטחת מידע והגנת הסייבר ללמוד כיצד להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע בעידן הבינה המלאכותית, ואיך להביא את ה-AI אל תוך כלל פעילות אבטחת הארגון. זאת, לטובת סינון, עיבוד וסיווג של נתונים בזמן אמת, עם יכולת מוגדלת של זיהוי מתקפות סייבר למיניהן, נוזקות משלל סוגים – לרבות כופרות ורוגלות, וכל זאת, באמצעות פלטפורמת NVIDIA Morpheus.

מה יכלול הקורס?

הקורס יצלול פנימה אל פלטפורמת Morpheus, המספקת את כל כלי התוכנה הנדרשים כדי לאפשר למפתחים, מדעני נתונים ומומחי סייבר-סקיוריטי, להטמיע פתרונות בינה מלאכותית כחלק אינטגרלי מאמצעי הגנת הסייבר של הארגון.

באי ובאות הכנס יוכלו לקבל את ההזדמנות להשתתף בקורס, עם הנחה משמעותית ובעלות של 149 דולר, וזאת במקום העלות של הקורס בימי שגרה, אז היא עומדת על 500 ד'. כאמור, הקורס מועבר במסגרת פעילות מכון הלמידה העמוקה של החברה, ובסופו תוענק למשתתפים הסמכה רשמית של NVIDIA DLI.

כנס GTC יימשך ארבעה ימים, ובמרכזו תהיה ההכרזה המרכזית של ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. היא תיערך ביום ג', 20 בספטמבר, בשעה 18:00 (שעון ישראל), ובמסגרתה יכריז הואנג על טכנולוגיות ומוצרים חדשים בתחומי בינה מלאכותית ומטאברס.

במהלך הכנס ייערכו יותר מ-200 הרצאות, מפגשים וסדנאות מקצועיות עם מובילים עסקיים וטכנולוגיים מרחבי העולם, במגוון תחומים, בהם סייבר-סקיוריטי, בינה מלאכותית בעולמות ה-IT, מחשוב קוונטי, מחשוב-על ועוד.

המשתתפים בכנס GTC יוכלו להיחשף למגוון הזדמנויות של למידה ופיתוח, רובן בחינם. כך, ייערכו 135 מפגשים מקוונים, המיועדים למפתחים ומפתחות, חוקרים וחוקרות, סטודנטים וסטודנטיות.

המפגשים יסובו סביב מגוון רחב של נושאים, ובהם: חמש הדרכים לקריירה בתחומי הבינה המלאכותית; ההטמעה של בינה מלאכותית בסביבת עבודה ומקסום ההשקעות בתשתיות ענן בחברה; המסע של AI – מהאקדמיה ליזמות; פיתוח יישומי מחשוב-על עם C++ סטנדרטיים, Fortran ו-Python; הגדרת מחשב העל עם האצה קוונטית; תובנות ממרכז המחקר של אנבידיה, NVIDIA Research.

משתתפים אשר מעוניינים לחזק את כישוריהם הטכנולוגיים, מוזמנים להירשם לסדנאות מעשיות, שאורכן יום שלם, ולמעבדות הכשרה שאורכן שעתיים, המוצעות על ידי DLI – מכון הלמידה העמוקה מבית אנבידיה.

להרשמה לקורס הסייבר-סקיוריטי שלNVIDIA DLI, לחצו כאן

אירועים קרובים