תוכן שיווקי

נוטניקס: צמיחה של 13% בהכנסות השנתיות ל-1.58 מיליארד דולר

11/09/2022 12:38
רג'יב רמאסוואמי, נשיא ומנכ"ל, נוטניקס.

נוטניקס (Nutanix) – המובילה בתחום הענן ההיברידי וריבוי עננים – הציגה את התוצאות הכספיות של החברה לרבעון הרביעי ולשנה הפיסקלית 2022, אשר הסתיימה ב-31 ביולי 2022. הכנסות החברה בשנה הפיסקלית הגיעו לסך של 1.58 מיליארד דולר – עלייה של 13% בהשוואה לשנה שעברה.

חיובי ACV (ערך חוזים שנתי) צמחו ב-27%, ל-756.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-594.3 מיליון דולר.

ה-ARR (היקף הכנסות מחזורי שנתי) צמח בשיעור של 37%, ל-1.2 מיליארד דולר, בהשוואה ל-878.7 מיליון דולר בשנה שעברה.

נוטניקס גם השיגה תזרים מזומנים חיובי בשנה הפיסקלית, לראשונה מאז שנת 2018. 

במהלך הרבעון הרביעי השיגה נוטניקס היקף מכירות של 385 מיליון דולר. 620 מותגים חדשים הצטרפו למערך הלקוחות של החברה במהלך הרבעון. חיובי ACV (ערך חוזים שנתי) במהלך הרבעון צמחו ב-10%, ל-193.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-176.3 מיליון דולר בשנה שעברה.

מספר הישגים בשנה החולפת 

נוטניקס מדווחת על מספר הישגים במהלך השנה האחרונה כגון: השקת פורטפוליו מוצרים חדש ופשוט יותר, הגדלת הנהלת החברה הבכירה, הידוק הקשרים עם שותפים עסקיים, גיוס לקוחות חדשים ועוד. 

"הרבעון הרביעי שלנו חתם שנת כספים שהראתה בשורה התחתונה שיפור חזק משנה לשנה", אמר רג'יב רמאסוואמי, נשיא ומנכ"ל נוטניקס. "השנה הפיסקאלית 2022, הייתה שנה חשובה בהדגמת היתרונות ארוכי הטווח כתוצאה של המעבר למודל עסקי מבוסס מנויים. אנו מצפים שהיתרונות הללו יצטברו עוד יותר בשנים הקרובות, ככל שהחידושים יהפכו לנתח גדול יותר בעסק שלנו".

"התוצאות הפיסקאליות שלנו לשנת 2022 משקפות התקדמות חזקה במודל המנויים שלנו, עם צמיחה של 27% משנה לשנה בחשבונות ACV והשגת תזרים מזומנים חופשי חיובי, שאנו מצפים שיהיה בר קיימא על בסיס שנתי", אמרה רוקימיני סיווארמן, סמנכ"לית הכספים של נוטניקס. "אנחנו ממשיכים לראות ביצוע טוב על בסיס בניין המנויים שלנו, שיחודשו ונשארים ממוקדים בהנעה לצמיחה רווחית".

נוטניקס היא מובילה עולמית בפתרונות ענן וחלוצה בפתרונות תשתית Hyperconverged, מה שהופך עננים לשקופים ומשחרר לקוחות להתמקד בפעילויות העסקיות שלהם.

ארגונים ברחבי העולם משתמשים בנוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל יישום בכל מקום בסביבות ריבוי העננים ההיברידיות שלהם.

למידע נוסף בקרוב באתר נוטניקס או עקבו אחרי החברה ברשתות החברתיות nutanix@

אירועים קרובים