תוכן שיווקי
לקראת Splunk.conf, הכנס העולמי השנתי של ספלאנק

הכנס העולמי השנתי של ספלאנק חוזר לממד הפיזי; מה הוא יכלול?

06/06/2022 16:21
תומר פרידור, סגן נשיא אזורי בספלאנק.

ספלאנק (Splunk) תקיים בשבוע הבא (ב-13 ביוני) את הכנס העולמי השנתי שלה, Splunk.conf. אחרי שנתיים של קורונה, שבהן הכנס נערך באופן וירטואלי, הוא חוזר לממד הפיזי, ויתקיים השנה בלאס וגאס.

החברה מספקת פלטפורמת נתונים ארגונית, שמאפשרת לחבר מקורות מידע רבים באופן מיידי, ללא הכנה של המידע מראש. כך ניתן ליצור קורלציות בין שכבות התשתיות, שכבות הביניים והשכבה האפליקטיבית, ולהבין מה קורה בחיבור בין השכבות בהיבטי זמינות תהליכית. הדבר מאפשר להבין את מסע הלקוח במערכות הארגון, כדי ליצור חוויית לקוח מעולה.

כבכל שנה, גם הפעם יהיה הכנס השנתי של ספלאנק אירוע מדהים וחדשני, שבו נציגים של אלפי לקוחות החברה מכל העולם מציגים את ההצלחות בהטמעת הפלטפורמה בתחומי אבטחת המידע, כגון: ניתוחי קורלציה, תחומי חקירה וביצוע אוטומציות, תחומי Observability וקבלת תמונת מצב של האפליקציה בעולם המיקרו-שירותים, ניתוח IT וניטור תהליכים עסקיים. כל זאת מבוצע על גבי הענן ובתהליכי הטמעה היברידיים. בנוסף, יוצגו בכנס חידושים וגרסאות חדשות של הפלטפורמה.

גיא בהירי, מנהל פעילות מגזר ביטחון בספלאנק, אמר כי "זהו כנס חווייתי, שבו מדהים לראות איך לקוחות החברה מימשו ספלאנק בזמן קצר ויצרו מענה לריכוז המידע הארגוני לטובת ניתוח והסקת מסקנות, וכן יצרו בעזרת הפלטפורמה מנגנוני לימוד מכונה למניעת התקלות הבאות וליצירת זמינות ארגונית".

תומר פרידור, סגן נשיא אזורי בחברה, אמר כי "בכנס משתתפים השנה אלפי לקוחות, שישתפו איך הפתרון שלנו מסייע להם אל מול האתגרים העסקיים שלהם וכיצד הוא עוזר להם לקבל תובנות חדשות, שמאפשרות להם לקבל החלטות עסקיות לטובת צמיחת הארגון. ספלאנק יושבת בליבה של 92% מארגוני הפורצ'ן 100. כ-500 ארגוני אנטרפרייז מצטרפים מדי רבעון לפורטפוליו הלקוחות של ספלאנק, והחברה ממשיכה לצמוח בקצב דו ספרתי בכל רבעון – מה שמביא למגוון רחב מאוד של סיפורי לקוח המתווספים בכל שנה לכנס".

אירועים קרובים