תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר; והפעם: אביחי כנפו

30/03/2022 17:30
אביחי כנפו, בעל עסק להפקות טלוויזיה ופרסומות וחבר נבחרת הטאף מאדר.

נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים על שם שלמה טירן לשנת 2022 יצאה לדרך. זו השנה השביעית שהנבחרת תצא לאתגר הספורט התחרותי טאף מאדר, שייערך הפעם בסקוטלנד.

הנבחרת מורכבת מקבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים במגוון ענפי המשק, שלצד האימונים לקראת התחרות פועלים להשגת תרומות ומשתתפים בפעילויות למען עמותת גדולים מהחיים, שמסייעת לילדים החולים בסרטן ולבני משפחותיהם. התרומות מיועדות בעיקר להקמת "גני חלומות" – גני ילדים שמותאמים לילדים שחולים בסרטן. לאחר שנחנך גן שכזה בבאר שבע, כעת מיועדות התרומות להקמת "גן חלומות" בירושלים. קפטן ויזם הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

את הנבחרת הישראלית מלווה אנשים ומחשבים מאז הקמתה לפני שבע שנים, והיא מפיקה מדי שנה את המסע לטאף מאדר.

חבר הנבחרת שאנחנו רוצים להכיר לכם הפעם הוא אביחי כנפו, בעל עסק להפקות טלוויזיה ופרסומות, מאתר ומנהל לוקיישנים.

ספר על עיסוקך והישגיך.
"אני עצמאי זה מעל עשור. אני עובד כמנהל אתרי צילום לסדרות ופרסומות מהארץ ומחו"ל: הישרדות, פלפלים צהובים, Tyrant, הפרלמנט, לצבי יש בעיה ועוד רבים ומוצלחים. אני אוהב את הדינמיות שבתפקיד, נהנה מכך שאין בו שגרה של ממש ושכל יום שונה מקודמו. זה מאפשר לי לאתגר את עצמי, ואני נהנה מההזדמנות להפיק כל פרויקט טוב יותר, גדול יותר ומהיר יותר".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"בכל יום אני משתדל לתת משהו מעצמי לאדם אחר. אפילו אם זה רק לחייך למישהו או להגיד תודה, זה יכול לעשות למישהו את היום. אם נהפוך את היחס שלנו לבני אדם אחרים לאדיב יותר נעשה משהו משמעותי מאוד למישהו שצריך את זה".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"השנה המאתגרת שעברה על משפחתי גרמה לי להבין עד כמה גן חלומות הוא הכרחי למשפחות וילדים. בשנה האחרונה התגלה שבני, איתי, חלה במחלת הסרטן. הצורך בשגרה בכאוס מוחלט הוא קריטי כשמתמודדים עם המחלה הנוראה הזו.

המטרה שלשמה התגייסה נבחרת מופלאה זו בוערת בעצמותיי. אני שמח להיות במקום הזה שעוזר למשפחות אחרות להשיג מעט שפיות – זה מספק מאוד לדעת שאתה עוזר לאנשים אחרים בעת משבר וכשהם זקוקים לעזרה הזו, ושהיא משנה להם את החיים. מה שהנבחרת הזו רוצה לעשות, ובסופו של דבר עושה, זה להקל על סיטואציה מאוד קשה ומאתגרת, ולהפוך אותה לנסבלת יותר עבור המשפחות. הצטרפתי לנבחרת כדי להוכיח לעצמי, למשפחה שלי ולמשפחות המתמודדות עם המחלה שכל אחד יכול להיות גדול מהחיים".

מהי הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"ספורט עבורי הוא תשוקה גדולה. בעברי שיחקתי כדורסל ושחיתי באופן מקצועי. אני אוהב לגלוש, אבל כיום אני בעיקר רץ אחרי הילדים. ההשתתפות בטאף מאדר נותנת לי המון – אני אוהב את הריגוש והאדרנלין של הספורט האתגרי. אני מסוג האנשים שיקפצו ראשונים לבריכה, גם אם יש בה בוץ".

מהם תחביביך?
"אני אדם שאוהב להיות פעיל, בין אם זה בטיולים עם המשפחה או גלישה על גלים. וגם, כמובן, מפגשים עם חברים ומשפחה. אני אוהב תמיד להיות בתנועה, ותמיד עם האנשים האהובים עליי".

ספר קצת על משפחתך ועל מה שהם יגידו על השתתפותך בנבחרת.
"התברכתי במשפחה תומכת מאוד ומפרגנת. יש לי אישה אוהבת, שני בנים ובת קטנה, והם מלווים ומעודדים אותי לאורך כל הדרך".

מהו החלום הגדול ביותר שלך?
"אני מאמין בהגשמת חלומות, וכרגע החלום הגדול ביותר שלי הוא טיול ארוך עם המשפחה ליעד אקזוטי.

הכי חשוב לי לראות את הילדים שלי גדלים, מצליחים ובראש ובראשונה בריאים. אני רוצה להחזיר לקהילה שתמכה בנו מאוד בזמן המחלה, להורים ולילדים מהגן, שחיזקו והגיעו על מנת לבקר ולפנק אותנו, למשפחות שלי ושל אשתי, ולמשפחת גדולים מהחיים".

אירועים קרובים