תוכן שיווקי

עכשיו גם ההדפסה הארגונית עוברת לענן

22/03/2022 11:38
אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

פרינטר סנטר משיקה את פרינטיקס (Printix) מבית KOFAX, המאפשר לארגונים להשלים את הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן, גם בתחום ההדפסה הארגונית.

פרינטיקס הוא פתרון המבוסס על תוכנת ניהול הדפסה כשירות SaaS, שעוזר לארגונים בכל הגדלים לייתר את הצורך בהתקנה ותחזוקה של שרתי הדפסה ותוכנות ניהול הדפסה בבית הלקוח, לשפר את רמות האבטחה וליצור חוויות משתמש מודרנית.

השנתיים האחרונות בצל גלי הקורונה יצרו צורך גובר לניהול ההדפסה בענן שכן תשתיות הדפסה פיזיות נחשבות כיום למורכבות וייקרות והצורך באבטחה עולה, לצד הגידול במספר העובדים מהבית.

משמש גם לניהול ההדפסה הארגונית. הענן. אילוסטרציה.

משמש גם לניהול ההדפסה הארגונית. הענן. אילוסטרציה. צילום: BigStock

המעבר לענן נמשך – אם נבחן נתונים מתוך מחקר (Quocirca Cloud Print Services, 2021) על מעבר של ארגונים לענן נגלה כי: 8 מתוך 10 ארגונים מצפים כעת כי מחצית מתשתיות ה-IT שלהם תתבסס על ענן עוד בשנה הקרובה; 43% מצפים כי כל תשתיות ה-IT שלהם יהיו מבוססות ענן; 77% מהארגונים כבר משתמשים בשירותי ענן לנהל לפחות מקצת מעבודות ההדפסה שלהם; 39% מהארגונים כבר הטמיעו צורה כזו או אחרת של פלטפורמת ניהול הדפסה בענן.

לא נדרשים יותר שרתי הדפסהפרינטיקס מיועד לארגונים שבוחרים לאמץ אסטרטגיה מלאה של הדפסה בענן ולהעביר את תשתית ניהול ההדפסה לענן כשירות. ניהול ההדפסה, המדפסות והדרייברים, כמו גם הגדרות המערכת, מבוצעים בצורה פשוטה בפורטל מבוסס ענן.

בהתאם, אין צורך יותר בשרתי הדפסה או משאבי אנוש של מערכות מידע לתחזוקה, והמשמעות לארגון היא חיסכון בכסף.

תשתית ענן להדפסה פריניטקס זה כל מה שהארגון צריך להדפסותיו. אין צורך בשום תשתית נוספת או מסד נתונים נוסף או עובדים לתחזוקה ותפעול. פשוט תדפיסו.

חווית משתמש משופרת ומודרנית בהדפסה מאובטחת מכשיר הטלפון החכם הופך להיות גם אמצעי ההזדהות של המשתמש מול המדפסת, גם אמצעי לשלוח ממנו את עבודות ההדפסה מכל מקום ובקלות לכל מדפסת בארגון, וגם כמסך לניהול עבודות ההדפסה.

ניתן אף להפיק עבודות הדפסה חוזרות באופן מיידי, ללא צורך לשולחן שוב להדפסה.

אינטגרציה עם Google Workspace ו-Microsoft Azure – פרינטיקס פועלת באינטגרציה עם Microsoft Azure AD ו-Google Workplace, ובכך מאפשרת סביבת עבודה אמיתית בענן, עם כניסה מאומתת אחת לשירות דרך Office 365 או Google Workplace בצורה קלה ומאובטחת עבור המשתמשים.

פתרון מותאם לארגון אנטרפרייז – הפתרון תומך בתורי הדפסה מרובים לאותה מדפסת, מכל סוג יצרן או דגם ועם קונפיגורציית משתמשת ברירת מחדל, מוגדרת מראש, והוא קל ופשוט להתקנה בארגונים גדולים.

גם את סניפי המשנה ניתן לצרף בקלות לפתרון הארגוני, ללא תוספת של תשתיות.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר: "לפני שש שנים ראיין אותי מר יוסי הטוני, סגן העורך של אנשים ומחשבים בכנס 'ניהול המסמכים והידע KMDM' ושאל אותי מה קורה עם עולם ההדפסה והמגמה של התפתחות הענן בעולם, האם עולם ההדפסה הולך לשם. אז היום אני יכול לענות כי התהליך הושלם ויש לעולם ההדפסה מענה למעבר מלא של ניהול מערך ההדפסה הארגוני לענן, תוך אבטחה משופרת וחוויית משתמש מודרנית המאפשרת ניידות וגמישות עבודה מקסימלית לעובדים מחד, והתייעלות וחיסכון לארגון – מאידך".

אירועים קרובים