תוכן שיווקי

ג'וניפר קונה את WiteSand, שפיתחה פתרון NAC ענני מבוסס AI

שילוב הצוותים והטכנולוגיות של החברות יאיץ את אספקת פתרונות NAC (ר"ת Network Access Control), הדור הבא של ניהול הגישה לרשת, אשר נוצרו בענן ומונעים על ידי Mist AI

17/02/2022 14:55
ג'וניפר נטוורקס.

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) – מובילה עולמית ברשתות מאובטחות, המבוססות בינה מלאכותית (AI) – הודיעה היום על רכישת חברת ההזנק WiteSand, חלוצה בפתרונות NAC (ר"ת Network Access Control) מבוססי ענן. רכישה זו מוסיפה לג'וניפר צוות הנדסי בעל ניסיון רב וטכנולוגיה מתקדמת, אשר יאיץ את מאמצי החברה לספק פתרונות NAC הדור הבא כחלק מרכזי בפורטפוליו המוצרים, זוכי הפרסים, מבוססי ה-AI, של ג'וניפר לארגונים. 

ל-NAC תפקיד מרכזי בסביבות IT רבות, שכן הוא מזהה אילו מכשירים יכולים להתחבר בבטחה לרשת. אך פתרונות NAC מסורתיים, הנעזרים בחומרה מקומית באמצעות בסיסי קוד מונוליטי, הם לעתים קרובות מורכבים לפריסה ולתפעול, ויכולים להיות בעלי עלות גבוהה. ניתן לפתור מגבלות אלו על ידי העברת פעולות ה-NAC לענן, ולהעזר ב-AIOps להקצאה אוטומטית, ניטור, ניתוח ואבטחה.

"WiteSand וג'וניפר נטוורקס חולקות את אותו חזון, הכולל שדרוג מרחב ה-NAC המיושן בעזרת שירותי ענן מהירים ויכולות מודיעין מבוססי בינה מלאכותית", אמר סוג'אי הייאלה, סמנכ"ל AI-Driven Enterprise בג'וניפר נטוורקס. "טכנולוגיית ה-NAC המשופרת, וצוות ההנדסה המוביל שלהם, משתלבים היטב בפורטפוליו המוצרים מבוססי הבינה המלאכותית של ג'וניפר לארגונים, אשר הוכתרו לאחרונה כמובילים לשנת 2021  על ידי רביע הקסם של גרטנר (Gartner® Magic Quadrant™) בעבור תשתיות LAN ארגוניות, קוויות ואלחוטיות, עם הציונים הטובים ביותר. כאשר ה-NAC משולב עם אבטחה אלחוטית, קווית, אבטחת WAN, אבטחת IoT ויכולות שירותי מיקום פנימיים תחת מטריית Mist ו-AI, לקוחות ג'וניפר יכולים לספק חווית משתמש נהדרת למשתמשי הרשת, מהלקוחות ועד הענן.

"מאז רכישת Mist, ג'וניפר ממשיכה לבדל את עצמה בשוק על ידי הצעת פתרונות Experience-First לרשתות לקוחותיה. כפי שמראה מחקר בתעשייה, יותר ויותר לקוחות גלובליים בוחרים בג'וניפר כשותפה אסטרטגית לתשתיות ה-IT שלהם. נהדר לראות את ג'וניפר נוקטת בצעדים הנוגעים ל-Network Access Control. אני נושא עיניים להמשך מימוש החזון הייחודי שלהם לפתרון אחיד לארגונים, המבוסס על חוכמת הבינה המלאכותית", אמר זאוס קרוואלה, מייסד ואנליסט ראשי בחברת ZK Research.

אירועים קרובים