תוכן שיווקי

נוטניקס משיקה פתרונות שמקלים על יישום ריבוי עננים היברידי

פלטפורמת הענן של נוטניקס מעניקה פתרון שלם להרצת כל יישום בכל ענן

16/02/2022 15:56
ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל.

נוטניקס הכריזה על סל פתרונות חדש ופשוט, שיקל את הדרך למימוש ריבוי עננים היברידי – תחום שבו היא מתמחה – ושמתאים לדרישות המשתנות תמידית של הלקוחות.

פלטפורמת הענן של נוטניקס מעניקה מודל עקבי לתפעול כל סוגי הענן: ציבורי, פרטי והיברידי. עם ההשקה הנוכחית, נוטניקס מקלה על לקוחותיה בביצוע מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית על ידי מתן סט של פתרונות קלים לשימוש.

סל הפתרונות החדש מאפשר ללקוחות לא רק להוציא לפועל את אסטרטגיית ריבוי העננים ההיברידי שלהם, אלא גם מסיר כל קושי המלווה לעתים באימוץ מגוון שירותי ענן היברידי בכמה סביבות שונות. ההקלה הזו מושגת על ידי הפשטה של חבילת הפתרונות במדידה ובתמחור, כדי לאפשר ללקוחות לתכנן יותר בקלות, לפי צרכיהם המשתנים. הפתרונות של נוטניקס מאפשרים לארגונים להתמודד עם גידול בעומסי עבודה, לבחור העדפות ענן, להתאים את ההעדפות לעדכונים טכנולוגיים ועוד. לקוחות יכולים להאיץ את מסע הענן שלהם באמצעות שימוש בפיתוחים המוכחים של נוטניקס ואימוץ שיטות העבודה עבור ה-Use-Cases השכיחים ביותר.

מה מערך הפתרונות החדש כולל?

נוטניקס בנתה פלטפורמת ענן אחידה, מוכנה ומותאמת לארגונים גדולים, כשבבסיסה תשתית HCI (ר"ת Hyper-Converged Infrastructure). מערך הפתרונות הפשוט והחדש כולל:

  • Nutanix Cloud Infrastructure – פתרון שלם, מבוסס תוכנה, שכולל מחשוב וירטואלי, אחסון ורשת תקשורת למכונות וירטואליות וקונטיינרים. הפתרון ניתן ליישום במרכזי נתונים פרטיים, על כל חומרה שבוחרים, או בעננים ציבורים, עם תכונות כגון: תיקון אוטומטי, ביצועים גבוהים, יכולות התאוששות מאסון ואבטחת מידע.
  • Nutanix Cloud Manager – פתרון שהופך את הקמת הענן ופריסתו לפשוטות יותר וקלות יותר, על ידי אספקת יכולות שליטה עקביות בעננים פרטיים וציבוריים, שבתורן הופכות את המסע לענן למהיר וקל יותר.
  • Nutanix Unified Storage – שירות שמספק אחסון מבוזר ואחסון לשירותי קבצים מבוסס תוכנה למספר רב של פרוטוקולים (CIFS, NFS, S3 ו-Multi-Protocol).
  • Nutanix Database Service – פתרון לפלטפורמת ניהול והגנה של בסיסי נתונים מסוגים שונים, לכל סוגי הענן: ציבורי, פרטי והיברידי.
  • Nutanix End User Computing Solutions – פתרון שמעניק תחנות עבודה וירטואליות, כולל החצנה של אפליקציות למשתמשים ברחבי העולם על תשתיות ענן ציבוריות, פרטיות והיברידיות. הן כוללות גם פלטפורמת דסקטופ כשירות (Desktop as a Service), שיכולה לרוץ ברשת הארגונית בעננים ציבוריים ובעננים היברידיים.

"תשתית תוכנת ה-HCI המובילה בשוק"

"פלטפורמת הענן של נוטניקס בנויה על תשתית תוכנת ה-HCI המובילה בשוק, שנותנת לארגונים מודל לתפעול ענן בעקביות", אמר ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. "מערך הפתרונות החדש והפשוט שלנו מאחד תחתיו את כל יכולות המוצר העשירות שלנו בכל שירותי הענן – הציבוריים והפרטיים, ומספק תשתית עקבית, שירותי נתונים, ניהול ואופרציה ליישומים במכונות וירטואליות וקונטיינרים".

"הפריצה של נוטניקס החלה כשהיא הציגה אלטרנטיבה יותר קלה וגמישה לניהול אחסון SAN, ומאז החברה צמחה ומספקת פלטפורמת ענן מלאה, כאשר בפתרון אחד נכללים וירטואליזציה, ניהול רשתות תקשורת ואבטחת מידע, בסיסי נתונים ועוד. הפלטפורמה תומכת בכל עומסי העבודה, כאשר התשתיות נמצאות בין כותלי הארגון או בכל סוג של ענן", ציין אשיש נאדקארני, סגן נשיא בקבוצת מערכות תשתית, פלטפורמות וטכנולוגיות בחברת המחקר IDC. "סל הפתרונות החדש מעניק אפילו יותר גמישות, כדי לסייע ללקוחות להתאים את עצמם לצרכים המשתנים של הארגון שלהם".

 

אירועים קרובים