תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת "טאף מאדר למען גדולים מהחיים"

נבחרת "טאף מאדר למען גדולים מהחיים ע"ש שלמה טירן" לשנת 2022 - יוצאת לדרך ● זו השנה השביעית שהנבחרת תצא לאתגר Tough Mudder, שיערך הפעם בסקוטלנד ● הפעם: אבנר מימון, מנכ"ל קומסקיור

02/02/2022 11:09
אבנר מימון, מנכ"ל חברת קומסקיור.

נבחרת "טאף מאדר למען גדולים מהחיים ע"ש שלמה טירן" לשנת 2022 – יוצאת לדרך שוב. זו השנה השביעית שהנבחרת תצא לאתגר Tough Mudder, שיערך הפעם בסקוטלנד.

הנבחרת מורכבת מקבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים במגוון ענפי המשק, אשר לצד האימונים לקראת Tough Mudder פועלים להשגת תרומות ומשתתפים בפעילויות למען עמותת גדולים מהחיים, המסייעת לילדים החולים בסרטן ובני משפחותיהם.

עיקר התרומות מיועדות להקמת "גני חלומות" – גני ילדים המותאמים לילדים החולים בסרטן. לאחר שנחנך גן בב"ש, מיועדות כעת התרומות להקמת "גן חלומות" בירושלים. קפטן ויזם הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר.

את הנבחרת הישראלית מלווה אנשים ומחשבים מאז הקמתה לפני שבע שנים, והיא מפיקה מדי שנה את המסע לטאף מאדר.

המשתתף הראשון שנציג לכם הוא אבנר מימון, מנכ"ל חברת קומסקיור (Comsecure), נציגת ESET בישראל.

ספר על עיסוקך/הישיגך
"בימים אלו אני מתחיל תפקיד חדש כמנכ"ל של חברת קומסקיור, נציגת ESET בישראל. לפני כן הייתי מנהל תחום סייבר בנס טכנולוגיות ובמסגרת התפקיד הובלתי בהצלחה את התחום, שהתחיל לפני כשנתיים עם שני עובדים וכיום מונה למעלה מ-20. במהלך תפקידי הובלתי את מכרז אבטחת המידע של כללית, שנחשב לאחד ממכרזי הסייבר הגדולים והמובילים בישראל. לפני העבודה בנס, הקמתי וניהלתי חברה פרטית  שעסקה בתחום יישום פתרונות לשירות לקוחות, תהליכי ארגוניים וניהול מחזור חיים של המצאי הארגוני. אנקדוטה קלה: בראשית הקריירה עבדתי בקבוצת אנשים ומחשבים כמנמ"ר, או מנהל המיחשוב, והקשר הטוב עם פלי, נטלי ויתר החבורה נותר עד היום.

הישג הוא דבר אישי ומיוחד ואינדיווידואלי. הישג של אחד הוא שגרה של אחר וחלום של שלישי. יש הישגים במסגרת העבודה ויש הישגים במסגרת משפחתית ובעוד תחומים, אך ההישג המשמעותי בחיי הוא היכולת ליהנות ולראות את החיובי בעשייה היומיומית, ולהיות מודע גם להישגים הקטנים ולא רק לחפש הישגים ענקיים ומשמעותיים". 

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"כתפישת חיים אני משתדל להיות מעורב תמיד בעשייה התנדבותית, בנוסף לעבודה השוטפת. במהלך חיי עסקתי במספר פעילויות למען הקהילה.  אני מגיע מתחום החינוך. שימשתי כמורה מקצועי וכמדריך בפנימיה. כחלק מהעבודה עסקתי בהתנדבות במסגרות שונות, הן בפעילות לילדי הפנימיה עצמם והן כחלק מפעילות משותפת עם הילדים בפעילות התנדבות בקהילה. בעברי גם התנדבתי מספר שנים במשטרת התנועה, במטרה לסייע למלחמה בתאונות הדרכים. כחלק מפעילות הספורט אני משתדל להתנדב באירועי הספורט השונים ולסייע להפקת האירוע, דוגמאות לאירועים בהם התנדבתי לסייע: שימשתי מרשל באפיק ישראל, סייעתי בהקמה והפקת האירוע של ג'ירו איטליה כאשר הגיע לישראל, וגם כמרשל ומלווה בתחרויות דירוג של ילדים למסגרות השונות".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"אני מוצא בנבחרת שילוב של מספר נושאים בהם אני עוסק, שמתרכזים בפעילות אחת: התנדבות למען ילדים, ספורט אינדורנס ואקסטרימי ומעורבות בקהילת אנשי עסקים".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"אני עוסק בספורט למעלה מ-25 שנה. התחלתי ברכיבה על אופניים ולאט לאט הוספתי תחומי ספורט נוספים, כך שאני מתאמן ברכיבת אופניים בשטח ובכביש, ריצה בשבילים, בכביש וגם בריצות שטח טכניות ארוכות, שחיה בבריכה ובים, קרוספיט, צלילה והייקינג. כיום אני לומד בקורס מדריכי טריאתלון, במטרה להעמיק את הידע ואול גם להיות פעיל בהדרכה ואימון קבוצות.

השתתפתי לאורך השנים במגוון אירועי ספורט. באופניים – חוצה ישראל ממטולה לאילת, אפיק ישראל, רכיבה בבית השנטי; בריצה – מרתון הר לעמק, סובב עמק, מרתון מדברי ועוד; ובשחייה – מספר משחים שמתקיימים בארץ".

מהם תחביביך?
"אני עוסק במספר תחביבים, אך התחביב העיקרי הוא לפתח עוד ועוד תחביבים (-: חלקם נשארים וחלקם פחות. ספורט במגוון פעילויות: טריאתלון, כוח, רכיבת שטח, ריצת שטח ועוד, ובכלל אוהב פעילות בטבע לכל סוגיה. עוסק גם בטיולי הליכה ארוכים, בישול במגוון טכניקות ומטבחים, יין, קפה, קריאה והעמקת ידע במגוון רחב של נושאים".

ספר קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת
"אני נשוי, אב לשני ילדים וסבא לשלושה נכדים. במשפחה מקבלים את הפעילויות שלי ומקבלים ב"הבנה" את הפעילויות החדשות בהם אני עוסק".  

מה החלום הגדול ביותר שלך?
"תפישת החיים שלי היא שכולנו זוכים לחיים מעניינים ומלאים, וכל שעלינו לעשות הוא להיות ערניים לכך ולהנות מהמגוון שהחיים מזמנים לנו. ישנם אנשים בעלי מוגבלויות שממצים את החיים ומאושרים, ואילו אנשים ללא מוגבלויות שבוחרים תמיד לחפש את הדבר הבא ולא מרוצים ממה שיש להם כיום. לכן, החלום שלי (או נכון יותר להגיד הרצון שלי) זה להיות מסוגל תמיד ליהנות ממה שהחיים מזמנים ופחות לחפש את מה שאין, אלא להנות ממה שיש".

אירועים קרובים