תוכן שיווקי

קרן הגידור נוקד הפכה לבעלת עניין באברא – עם אחזקה של כ-6.3%

הקרן רכשה השבוע כמיליון מניות תמורת כ-4 מיליון שקל, וכך הפכה לבעלת עניין ● לפני כחודש הפכה קרן כלירמרק לבעלת עניין עם אחזקה של כ-6%

27/01/2022 11:23
שי אוזון, מנכ"ל אברא.

אברא (abra), המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, בשליטת קרן אלפא (32.3%), הודיעה השבוע כי קרן הגידור נוקד הפכה לבעלת עניין בחברה. הקרן רכשה באחרונה כמיליון מניות (1.3%) אברא תמורת כ-4 מיליון שקל, וכך הפכה לבעלת עניין בחברה.

לפני כחודש הפכה קרן כלירמרק לבעלת עניין בחברה עם אחזקה של כ-6%.

רכישות והתרחבות הפעילות

כחלק ממימוש האסטרטגיה, אברא השלימה רכישת שבע חברות בשנים 2020 ו-2021, ומציעה כיום מגוון פתרונות טכנולוגיים ללקוחותיה. שתי הרכישות האחרונות של החברה היו של ענאגל, העוסקת בתחום תשתיות החומרה, הטמעת פריוריטי, מערכות ליבה ודיגיטל, ושל ניוואי טכנולוגיות (Neway), שעוסקת באפיון, הקמה והטמעה של סביבת "ענן" ארגונית על פלטפורמת הענן של מיקרוסופט ופועלת בישראל ובארה"ב.

רכישת ניוואי איפשרה לאברא דריסת רגל ראשונה בארה"ב, כאשר בין לקוחותיה נמנים חברות וארגונים ממגוון רחב של תעשיות, החל מתחום הטכנולוגיה והתקשורת וכלה במוסדות פיננסיים, ממשלתיים וביטחוניים. בכוונת אברא לפעול להרחבת פעילותה בארה"ב באמצעות רכישה זו.

אברא סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות שהסתכמו בכ-62.5 מיליון שקל, לעומת כ-45 מיליון שקל ברבעון הקודם, וכ-8.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות נבע מגידול אורגני והשבחת החברות שנרכשו, וכן בשל איחוד תוצאותיהן של חברות שנרכשו בשנת 2020 ובשנת 2021.

ה-EBITDA הסתכם בכ-5.1 מיליון שקל, לעומת כ-2.7 מיליון שקל ברבעון הקודם ו-EBITDA שלילי של כ-0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. קצב ההכנסות השנתי של החברה עומד על כ-250 מיליון שקל.

שי אוזון, מנכ"ל אברא, אמר כי: "אני רוצה להודות לקרן נוקד על הבעת האמון באברא ובהנהלתה, המתבטאת בהפיכת הקרן לבעלת עניין בחברה. אנו נמצאים במסלול צמיחה מואץ, המתבטא ברכישות שביצענו בתקופה האחרונה, ואנו נמשיך לפעול למימוש האסטרטגיה להפיכתה של אברא לשחקנית מובילה בתחום פתרונות מידע, באמצעות רכישות נוספות וסינרגיה".

אירועים קרובים