תוכן שיווקי
לקראת אירוע Low-Code Israel, בתאריך 27 בינואר 2022

פרוסיד השלימה פיתוח LOW CODE מבוסס OUTSYSTESMS עבור חברת רוש ישראל

מערכת הצעות מחיר עבור רוש ישראל פותחה על פלטפורמת ה-Low Code של Outsystems המשווקת בישראל על ידי פרוסיד * גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד: "השימוש בפלטפורמת Low Code קיצר את משך הפיתוח של המערכת בכ-70%"

17/01/2022 12:09
גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד

חברת פרוסיד (Proceed) השלימה פיתוח מערכת ייעודית לניהול הצעות מחיר עבור חברת הפרמצבטיקה הבינלאומית רוש (Roche) בישראל. המערכת פותחה בפרק זמן של כשמונה שבועות באמצעות שימוש בפלטפורמת פיתוח ה-Low Code של חברת Outsystems, ויושמה בשיתוף פעולה בין פרוסיד, חברת Outsystems העולמית וחטיבת מערכות המידע של רוש ישראל.

הבחירה בפלטפורמת הפיתוח של Outsystems התקבלה במטה העולמי של ענקית הפארמה, כשכל סניף שלה קיבל את האפשרות לפיתוח אפליקציות ארגוניות מקומיות על בסיסה של פלטפורמת ה-Low Code. אנשי הסניף הישראלי ביקשו להחליף מערכת לניהול הצעות מחיר ותיקה באחת חדשה, כשהבחירה הייתה בפרוסיד לביצוע הפרויקט, בהתבסס על ההתמחות שלה בפלטפורמה.

המערכת החדשה מיועדת לניהול הצעות מחיר המופקות על ידי אנשי השיווק של רוש ישראל. כמו כן משמשת המערכת לניהול תהליכים מול לקוחות החברה, לניהול אנשי קשר ולניהול מוצרים. המערכת כוללת תהליך עסקי ייעודי של הפקת אישורים פנימיים ברוש ישראל, הנדרש לכל הצעת מחיר, והיא מכילה ממשק משתמש מתקדם. בנוסף, המערכת כוללת מודול של מסכי דו"חות, המאפשרים מעקב אחרי מכלול הצעות המחיר, בהיבטים של לקוחות, מוצרים, מחירים ממוצעים ועוד. עם המשתמשים במערכת נמנים כמה בעלי תפקידי מפתח ברוש ישראל.

Outsystems הינה חלוצת תחום ה-Low Code עם פעילות של שני עשורים בתחום. החברה פיתחה פלטפורמה, המאפשרת פיתוח תוכנה כמעט ללא כתיבת קוד, בדגש על תכנות באמצעות ממשקים גרפיים וקונפיגורציות, מה שמאפשר גם למתכנתים עם ניסיון מועט ב-REACT לייצר אפליקציות WEB כמו מתכנתים מנוסים. שווי השוק של החברה עומד על 9.5 מיליארד דולר. החברה פעילה ב-87 מדינות, יש לה אלפי לקוחות, וקהילה המונה כ-435 אלף מפתחים.

יוני ראוכברגר, מנהל מערכות המידע ברוש ישראל: "בהמשך לשינוי תשתיות גלובלי שביצעה חברת רוש, קיבלנו בישראל החלטה להחליף כמה מערכות מקומיות לתשתיתOutsystems , שהינה פלטפורמה נגישה בתוך רוש. אין ספק, שמהירות הפיתוח והיכולות שמציגה התשתית הוכיחו יכולת TTM מהירה והבאת ערך משמעותי לארגון, וברצוננו להמשיך לפתח מערכות נוספות על תשתית זו".

יוני ראוכברגר, מנהל מערכות המידע ברוש ישראל

יוני ראוכברגר, מנהל מערכות המידע ברוש ישראל. צילום: יח"צ

שמעיה לגומסקי, מהנדס מערכות מידע ברוש ישראל: "צוות פרוסיד הוכיח מקצועיות רבה ועבודה אפקטיבית ואג'ילית, שאפשרה לנו לעמוד בלוחות הזמנים הצפופים של הפרויקט, עד להשלמת כל שלבי הפיתוח. במקביל, בוצעו הכשרות לאנשי מפתח בחברה על העבודה עם תשתית ה- Outsystems, כך שנוכל לבצע הרחבות עתידיות של האפליקציה באופן עצמאי בצורה פשוטה ומהירה".

שמעיה לגומסקי, מהנדס מערכות מידע ברוש ישראל

שמעיה לגומסקי, מהנדס מערכות מידע ברוש ישראל. צילום: יח"צ

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ציין, כי "בזכות השימוש בפלטפורמת פיתוח מבוססת Low Code הצלחנו בשמונה שבועות להשלים תהליך, שלם אשר כלל פיתוח, בדיקות, הטמעה של המערכת והעברתה לפרודקשן. בהינתן שהמערכת החדשה הייתה מפותחת על ידי הפלטפורמות המסורתיות הרי שפרויקט מסוג זה יכול היה להימשך בין ארבעה לשישה חודשים, והמשמעות היא חיסכון אדיר בזמן ובעלויות. הפרויקט, אשר בוצע בסניף הישראלי של חברת רוש, הוא דוגמה לעוצמה של קונספט ה-Low Code, ולאפשרויות החדשות שהוא פותח בעולמות הפיתוח של האפליקציות הארגוניות".

עוד אודות פלטפורמת ה-Low Code של Outsystems, ועל שיתוף הפעולה שלה עם פרוסיד, באירוע הוירטואלי Low Code Israel By Proceed & Outsystems, שיתקיים ביום חמישי 27.1.2022 בשעה 11:00. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים