תוכן שיווקי

אינטל, ג'וניפר ורקוטן סימפוני מציגות: הדור הבא של רשתות RAN מבוזרות

החברות משיקות פתרונות שיפשטו עוד יותר את הליך ההטמעה המדורג של ה-O-RAN ● הפתרון החדש מקטין הוצאות ומאפשר קידמה טכנולוגית ברשתות מבו

04/11/2021 14:20
משרדי ג'וניפר נטוורקס.

אינטל, ג'וניפר נטוורקס ורקוטן סימפוני (Rakuten Symphony) הודיעו על שיתוף פעולה בפיתוח Symware – פתרון ראשון מסוגו מבוסס רשתות O-RAN למפעילי רשתות סלולריות, לטובת חידוש אתרי רדיו סלולריים בעזרת ארכיטקטורת הקלאוד נייטיב המתקדמת ביותר. פתרון חדשני זה מאפשר למפעילים את הגמישות לעבות את הרשת שלהם, בהתאם למגוון טופולוגיות רשת, ולתמוך בפיצ'רים חדשים תוך הקטנת כמות החומרה הנדרשת לכל אתר.

מפעילי רשתות סלולריות בכל העולם מתחילים להטמיע רשתות O-RAN וארכיטקטורת קלאוד נייטיב ברשתות שלהם, שיאפשרו להם מהירות גבוהה יותר, אבטחת מידע חכמה ורמות גבוהות יותר של אוטומציה, תוך הרחבה ואבטחה של שרשרת האספקה שלהם.

"רקוטן סימפוני פועלת כל הזמן להבאת חדשנות מובילת דרך להאצת תעבורת הרשת", אמר טארק אמין, מנכ"ל החברה. "יחד עם השותפים שלנו, פיתחנו כלי בעל ביצועים משופרים ועלויות נמוכות, המפשט את הטמעת האתר הסלולרי עבור הדורות הרביעי, החמישי ודורות עתידיים של טכנולוגיה סלולרית. Symware מאפשר למפעילים את פתרון האתר הסלולרי האולטימטיבי לטכנולוגיות העתיד, ואת הגמישות לעבות את הרשת וליישם מגוון טופולוגיות רשת בעלויות נמוכות יותר".

כלי ה-Symware הרב שימושי משלב את פונקציונליות ניתוב האתרים הסלולריים בטכנולוגיית Containerized יחד עם יחידה מבוזרת בפלטפורמה אחת לשימוש כללי, שמקטינה משמעותית את הוצאות ההון והתפעול עבור המפעיל. הצעת מערך לניתוב רציף ברמת הספק ברשתות ה-RAN הפיזיות והווירטואליות מאפשרת יכולות פילוח רשתות 5G הן ב-RAN והן בדומיינים של התעבורה, לרבות פילוח בידוד, פילוח ניטור וניווט תעבורה דינמי דרך ניתוב סגמנטים. הפתרון תומך באוטומציה עם פיקוח ללא מגע יד אדם, עדכונים שוטפים, טלמטריה ואנליטיקה לכל הרכיבים, ומבוסס על סביבת קוברנטיס לאורקסטרציה ולרשתות.

זמינות הפתרון – כבר במחצית הראשונה של 2022

דן רודריגז, סמנכ"ל ומנהל כללי בקבוצת פלטפורמות הרשת של אינטל, אמר כי "אנחנו ממשיכים לראות את השינוי בתעשייה, ששואפת לנצל את היתרונות הרבים שמספקת טכנולוגיית הענן של ה-RAN. עם שימוש במעבדי Intel Xeon D Processors מהדור הבא ותוכנת ההפנייה FlexRAN, שיתוף הפעולה הזה מראה כיצד ניתן לאחד את עומסי העבודה של ה-RAN על שרת בודד ולהצליח בנוסף לעמוד בדרישות הביצועים הגבוהות, דרישות הקיבולת והעלות של פריסת ה-5G RAN".

לדברי ראג'י אוואטקר, סמנכ"ל טכנולוגיות בג'וניפר, "הסרת המכשולים לפריסה של O-RAN ברשתות מפורקות (Disaggregated) ומבוזרות היא קריטית לצמיחת הדור החמישי. השילוב בין ניתוב ו-O-RAN בפלטפורמה אחת מאפשר למפעילים ליהנות מעלויות אטרקטיביות ומתפעול קל יותר. יש כאן שילוב הטכנולוגיה המובילה בתעשייה של אינטל עם תוכנת ניהול ה-DU של רקוטן, לצד ערכת הניתוב המבוזרת והחדשנית של ג'וניפר, שמציעה למפעילי הרשתות פתרון ייחודי לאספקת שירותי 5G, לרבות חיתוך רשתות".

הפיתוח נעשה בשיתוף הידע והניסיון חסרי התקדים של רקוטן סימפוני עם ארכיטקטורת קלאוד נייטיב ורשת מבוססת O-RAN מבית אלטיוסטאר (Altiostar), חברה בת של רקוטן, מעבדי הדור השלישי של אינטל -Xeon D Processors, תוכנת FlexRAM וערכת הניתוב Symware של ג'וניפר לספקים, המבוססת ענן. כל אלה יעניקו למפעילים הזדמנויות רבות יותר לייצר חידושים ברשתות שלהם, תוך הרחבה ואבטחה של שרשרת האספקה.

Symware יהיה זמין כבר במחצית הראשונה של 2022, דרך רקוטן סימפוני.

 

אירועים קרובים