תוכן שיווקי

גרטנר: נוטניקס מובילה בחזון באחסון קבצים ואובייקטים מבוזרים

החברה מוכרת ביכולתה לביצוע ובשלמות הראייה

02/11/2021 17:22
נוטניקס

נוטניקס דורגה באחרונה כבעלת חזון (Visionary) בתחום אחסון קבצים ואובייקטים מבוזרים בריבוע הקסם של גרטנר (2021 Magic Quadrant for Distributed Files and Objects Storage). זו הפעם הראשונה שנוטניקס, שמרחיבה בשנים האחרונות את מוצריה, מדורגת בדו"ח זה. הכניסה לריבוע הקסם מדגימה כיצד נוטניקס מטפלת באתגרים קריטיים נוספים בארגונים.

רג'יב מיראני, מנהל טכנולוגיות ראשי בנוטניקס, אמר כי "אנחנו מאמינים שההובלה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום אחסון קבצים ואובייקטים היא הכרה משמעותית בהיצע פתרונות האחסון שלנו, שמטרתו לפשט ולהוריד את עלויות התפעול. האחסון מוגדר כתוכנה ומספק פתרון ללקוחות המעוניינים לחדש ולאחד את אחסון הנתונים הלא מאורגנים שלהם, כולל אלה שלא מוכנים למעבר לפתרון HCI. כמובן שגם Nutanix-Files and Nutanix-Objects נשענים על פלטפורמת הענן של נוטניקס – פלטפורמה שעליה אלפי לקוחות נסמכים עבור כל צרכי המחשוב, הרשת והאחסון שלהם. מדובר בפלטפורמה קלה לתפעול, שמפחיתה את עלות הניהול".

בחודש מרץ הוכרה נוטניקס הוכרה גם כספק הנבחר של הלקוחות בדירוגPeer Insights Customers’ Choice vendor של גרטנר בתחום מערכות אחסון מבוזרות לקבצים ואובייקטים. כיום, Nutanix-Files ו- Nutanix-Objects מחזיקים בדירוג של 4.8 כוכבים מתוך דירוג מקסימלי של 5 כוכבים.

לקוחות נוטניקס מדגישים את הפשטות של הפתרון כיתרון מרכזי, המאפשר ניהול יומיומי פשוט יותר, פריסה מהירה יותר והפחתת פעילות התחזוקה. ניתוח נתונים ואבטחה מוזכרים לעתים קרובות, יחד עם גמישות, כולל היכולת לתמוך במגוון רחב של פריסות. לבסוף, לקוחות מזהים תכונה חזקה המתאימה לכל מערכת אחסון ארגונית, כולל טכנולוגיות הפחתת נפח אחסון ויעילות, תכונות חוסן משולבות ויכולות ניהול מחזור חיים של נתונים.

"נוטניקס ממשיכה לבנות את ההיצע שלה מחוץ לתחום הליבה בעולם ה-HCI, כולל אחסון נתונים לא מאורגנים. ברבעון הפיסקלי האחרון שלה נרשמה צמיחה של 100% שנה אחר שנה ממוצרים חדשים", אמר ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. "בנוסף, בחודש שעבר הכריזה החברה על יכולות חדשות עבור שירותי הנתונים המאורגנים ובלתי מאורגנים (Structured & Unstructured Data), כולל ביצועים מואצים ליישומים אנליטיים מודרניים, ושירות ענני בשם Nutanix Data Lens, שמספק תובנות עבור מתקפות פוטנציאליות, וכולל גם יכולות של Auditing והגנה מפני הידבקות בכופרות עבור הקבצים השונים השמורים בפתרון".

 

אירועים קרובים