תוכן שיווקי
לעצור התקפות ב-84% מהר יותר

וובינר חדש מדגיש את חשיבות ה-NDR

את הוובינר קיימו מולטיפוינט ו-ExtraHop

24/10/2021 15:16
מולטיפוינט ו-ExtraHop

מתקפות כופר ומתקפות מתקדמות אחרות יצרו צורך מוגבר אצל צוותי אבטחת מידע לקיצור הזמן הנדרש לזיהוי באיומים ברשת (NDR) ועצירתם. בנוסף, המורכבות ברשת, הקצבים הגבוהים והתעבורה המוצפנת רק מקשים על זיהוי ויוצרים אזורים ללא נראות. פתרון ExtraHop Reveal(x) מסייע לצוותי ניהול רשת ואבטחת מידע עם תובנות מדויקות לגבי חריגות בפעילות ברשת.

בוובינר שקיימה באחרונה מולטיפוינט בשיתוף ExtraHop הודגמו יכולות לימוד המכונה של ExtraHop, והדרך שבה הן מסייעות לארגונים לעצור איומים לפני שהם מבצעים תנועה רוחבית אל עבר הנתונים הרגישים ביותר של הארגון.

לצפייה בוובינר לחצו כאן.

מרסלו פרינטק, סמנכ"ל פיתוח עסקי במולטיפוינט, ורונן ברונר, סגן נשיא מכירות לאזור EMEA ב-ExtraHop, דנו בוובינר בתהליכים הטובים מסוגם לזיהוי מכשירים, משתמשים ופרוטוקולים הקשורים באירוע, ובקיצור הזמן לחקירתו ולחתירה לפתרון.

הצטרפו לוובינר ולדמו מרתקים כדי לגלות כיצד הפתרון של ExraHop:

  • מזהה מכשירים / משתמשים / פרוטוקולים ומשאבים הקשורים באירוע (כולל צלילה ל-Layer 7).
  • מעניק שקיפות מלאה לצוות ה-IT, כולל תעבורה מוצפנת בקצבים של עד 100 ג'יגה בשנייה.
  • מאפשר זיהוי ומזעור איומים יכולות לימוד מכונה ותגובה מהירה.
  • מסייע לצוות ה-IT בתהליך הקצר ביותר לפתרון אירוע.

"NDR הוא תחום חדש יחסית, שהתפתח מאוד בשנתיים-שלוש האחרונות", אמר ברונר. "בעידן שבו יש יותר התראות ביום מאשר ניתן להתמודד איתן, צוותי IT חייבים לדעת כל מה שקורה ברשת, להבין את החומרה של כל אירוע ולהגיב במהירות כדי לפתור את האיומים – לפני שהם מתפתחים לנזק עצום לארגון. בוובינר שקיימנו עם מולטיפוינט הצגנו את האתגרים שעימם מתמודדים ארגונים, וכיצד ExtraHop משנה את מאזן הכוחות מול האיומים".

לצפייה בוובינר לחצו כאן.

 

אירועים קרובים