תוכן שיווקי

ג'יימס ריצ'רדסון מוכנה להמראה עם רשת תקשורת מבוססת AI של ג'וניפר

החברה, שהחנויות שלה בנתב"ג מחכות לכם לפני העלייה למטוס, מקטינה את הוצאות התפעול שלה ומבטיחה חוויית שימוש מובילה בחנויות, במרכזי ההפצה וברשתות הקוויות והאלחוטיות, בעזרת טכנולוגיית Mist של ג'וניפר נטוורקס

10/10/2021 16:32
אחת החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית, הודיעה באחרונה כי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אחת מ-20 חברות הדיוטי פרי הגדולות בעולם ומפעילת החנויות הפטורות ממכס הגדולה בישראל, הטמיעה פתרון מבוסס AI שלה, יחד עם האינטגרטור ספיידר נטוורקינג. הפתרון של ג'וניפר יסייע לג'יימס ריצ'רדסון להגדיל את הכנסותיה תוך פישוט תפעול ה-IT, הגדלת שביעות רצון הלקוח בחנויות, ושיפור חוויית השימוש במרכזי ההפצה ובקמפוס.

פתרון Mist של ג'וניפר משתמש בבינה מלאכותית למיקסום מהירות העלאת הנתונים ברשת ה-Wi-Fi ביישומים קריטיים במתקני ג'יימס ריצ'רדסון דרך שימוש בתפעול אוטונומי, פתרון בעיות מבוסס AI ורמות שירות מותאמות. כל הפתרונות מנוהלים על ידי שירותי מיקרו-שרתים בענן, לטובת תפעול רציף ומדרגי (סקלבילי).

שמונה החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג מספקות מגוון רחב של מותגי יופי, משקאות חריפים, יין, סיגריות ונוחות פטורים ממע"מ. אינטרנט אלחוטי ואמין הינו הכרחי לתפעול החנויות הללו, תוך שימוש במכשירי POS (ר"ת Point of Sale), סורקים אלחוטיים לניהול מלאי ומערכות טלפוניה. כאשר ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי חיפשה פתרון WLAN לשיפור רוחב הפס להעלאת נתונים ומדרגיות בחנויות שלה, כמו גם במרכזי ההפצה של החברה ובקמפוס, אנשיה פנו לטכנולוגיית Mist של ג'וניפר.

מה טכנולוגיית Mist מאפשרת?

ג'יימס ריצ'רדסון הטמיעה את נקודות הגישה של ג'וניפר מדגם Mist AP41 בשילוב עם שירות Wi-Fi Assurance Juniper Mist ועוזר הרשת הווירטואלית Marvis. שירותים מבוססי ענן אלה מפשטים את פעולות ה-IT באמצעות תובנות ברמת המשתמש, פתרון מהיר של בעיות בתקשורת הקוויות והאלחוטיות, ניתוח מגמות, זיהוי חריגות ותיקון בעיות באופן יזום. עם Juniper Mist, הרשת מתקנת את עצמה או נותנת לצוות ה-IT הנחיות מדויקות כיצד לפתור בעיות באופן יזום לפני שחוויית הקניה של הלקוחות תושפע מכך.

כמה דגשים:

  • Mist AI מספקת חוויית משתמש משופרת, ומאפשרת ניהול מלא ואחיד של הרשתות הקוויות והאלחוטיות.
  • בעזרת טכנולוגיית ה-Radio Resource Management מבוססת הבינה המלאכותית, שמשתמשת בלימוד משופר (Reinforcement learning), הצליחה ג'וניפר לפתור בעיות בהפרעות בתדרי הרדיו (RF) שהיו בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון. בעזרת טכנולוגיית Mist, המערכת מכוונת אוטומטית את הגדרות תדרי הרדיו לחוויית השימוש הטובה ביותר.
  • עם הרשת האלחוטית האמינה ומבוססת הבינה המלאכותית של Mist, החברה יכולה לחבר מסכים דיגיטליים באופן אלחוטי, במקום לחבר אותם לרשת קווית. ביטול הכבלים המסורבלים מעניק שני יתרונות: תהליך פשוט משמעותית של שימוש ברשת וגם, לא פחות חשוב, מראה נקי, מאורגן ויוקרתי יותר.
  • ג'יימס ריצ'רדסון משתמשת גם במתגי EX Series Ethernet Switches של ג'וניפר בחנויות, במשרדים ובמחסנים שלה, ויכולה ליישם בצורה חלקה אבטחה קווית באמצעות הענן כדי לספק יכולות דומות למוצרי האבטחה האלחוטיים הקיימים.
  • ארכיטקטורת ה-Mist מהווה תשתית ליישומים עתידיים של פתרונות מתקדמים יותר. אותה פלטפורמה המשמשת לאבטחה אלחוטית משמשת גם לאבטחה קווית. זה מאפשר לג'יימס ריצ'רדסון לבצע בעתיד פעולות יזומות ופתרון בעיות במתגי ה-Juniper EX.
  • נקודות הגישה Mist AP41 מצוידות במערך אנטנות וירטואלי מוגן בפטנט, Bluetooth LE, שמעניק לג'יימס ריצ'רדסון אפשרות לפרוס שירותי מיקום מתקדמים ללא חומרה נוספת, כגון הודעות על קרבה של לקוח לאחד מהסניפים, ברכות לקונים ומיקום מדויק של מוצרים. הניתוח המפורט של Juniper Mist תורם גם להגדלת הכנסות החנות על ידי מתן נתונים מפורטים על דפוסי התנועה של לקוחות, כך שניתן יהיה למקם מוצרים באופן אופטימלי.

"פתרון של 360 מעלות לתשתית הרשת"

"לפני השימוש בג'וניפר השקענו זמן ומשאבים רבים לניהול תשתית הרשת שלנו. חיפשנו פתרון לקיצור תהליכים שונים כמו פתרון הבעיות, ניהול פלטפורמת הענן ואימוץ טכנולוגיות חדשנות יותר המבוססות על חוכמת ה-AI. לאחר חיפוש ארוך בחרנו בטכנולוגיית Mist של ג'וניפר, שמאפשרת לנו פתרון של 360 מעלות לתשתית הרשת”, אמר אבי אג'ימן, סמנכ"ל מערכות מידע בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

"אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם ג'וניפר נטוורקס, המאפשר לספק לג'יימס ריצ'רדסון חוויית משתמש משופרת, לצד חסכון בעלויות ותחזוק הרשת לאורך זמן", אמר אלון סטמבולצ'יק, מנכ"ל ספיידר נטוורקינג. "האתגר שלנו בג'יימס ריצ'רדסון היה לזהות בכל רגע נתון את כמות הלקוחות בכל חנות ולחלק את הגישה בצורה חכמה ואקטיבית ברחבי הטרמינל, ככה שכל לקוח יוכל לגלוש בצורה מהירה ומאובטחת, ולקבל חוויית גלישה מקסימלית. כל זה התאפשר לאחר סקר אתר מדוקדק ואקטיבי שנערך על ידי תוכנה ייעודית שמהנדסי התקשורת שלנו מבצעים לפני ההטמעה".

"המטרה העיקרית של פריסת רשת ה-Wi-Fi החדשנית של ג'וניפר היא ליצור חוויית משתמש טובה הרבה יותר בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג. רוב האנשים לא נוסעים כל יום וג'יימס ריצ'רדסון שואפת להעניק להם חוויית קניה מעולה, שתעלה על הציפיות של הלקוחות שלהם. נמשיך לשתף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון והחדשנות הקמעונאית שלה, נשמח ללוות את הרעיונות ולאפשר לממש את יתר השאיפות הטכנולוגיות של החברה גם בעתיד", ציין ג'יימס מורגן, סגן נשיא מכירות לארגונים בג'וניפר נטוורקס EMEA.

אירועים קרובים