תוכן שיווקי

בי"ח שערי צדק בחר בפתרון של אינפורמטיקה כפלטפורמת נתונים רוחבית

במסגרת הפרויקט, הפתרון של קבוצת אמן ייתן מענה לממשקי האפליקציות ואינטגרציית הנתונים במרכז הרפואי

30/09/2021 12:06

קבוצת אמן, נציגת אינפורמטיקה בישראל, נבחרה על ידי המרכז הרפואי שערי צדק להוביל פרויקט אינטגרציית נתונים ושירותי דטה באתר המרכז הרפואי ובענן.

הפרויקט בוצע בהובלת אגף מערכות מידע של שערי צדק, ובמסגרתו יתאפשר מימוש דרישות אינטגרציית הנתונים בין מערכות הליבה בבית החולים למערכת ה-Salesforce בענן, במקום אחד מנוהל ומנוטר, בעל גמישות ויכולות של שימוש חוזר. בנוסף, הפתרון יאפשר סנכרון מלא של רשימת מטופלים בין מערכות הליבה למערכת ה-Salesforce,  לרבות קשרים בין הורים לילדים.

הליך הבחינה כלל רכיבי אינטגרציית נתונים בין מערכות הליבה המקומיות ובין המערכות בענן.

רבקה רודנסקי, מנהלת אגף מערכות מידע, ציינה כי "יישום כלי האינפורמטיקה הינו חלק מאסטרטגיית חדשנות ודיגיטליזציה שעובר בית החולים בשנה האחרונה, הכוללת הנגשת שירותי בית החולים למטופלים בערוצים הדיגיטליים. הפתרון יאפשר ללקוחות בית החולים לקבל מידע על התיק הרפואי והתורים הבאים שלהם".

דן בלוך, מנהל תחום הדיגיטל בשערי צדק, אמר כי "הבחירה בוצעה לאור יתרונות הפלטפורמה, הכוללים פתרון עבור צרכי האינטגרציה בענן של בית החולים, קיצור זמני הפיתוח, קלות היישום, שימוש חוזר של תהליכים, כל זה בעזרת בכלי GUI וללא כתיבת קוד, תוך ניצול הידע והכישורים הקיימים בצוות בית החולים. היישום כולל בניית ממשקים פנים ארגוניים וחיצוניים לצורך אינטגרציות בענן".

ענת גל, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור ז"ל

ענת גל, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור ז"ל

ענת גל, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בקבוצת אמן, אמרה כי "אינפורמטיקה הינה ספקית הפתרונות המובילים לניהול ה-Data בארגון, ותומכת מעבר לדיגיטל. הפתרונות המובילים של אינפורמטיקה במינוף 20 שנות הניסיון של קבוצת אמן בתחום יאפשרו לשערי צדק התממשקות לכל מקור מידע ויכולת ליישם גם תהליכים מורכבים בקלות. המימוש בבית החולים ימנף את היתרון של פלטפורמת IPAAS היברידית, אשר מאפשרת עבודה גם בסביבת On-Prem".

מבחר הפתרונות התומכים במעבר של ארגונים לענן ול-Big Data

מספר לקוחות כבר מיישמים את הפתרונות התומכים במעבר של ארגונים לענן ול-Big Data. יישום Informatica Intelligent Cloud Services (פתרון ה-iPaas הארגוני) כולל את כל יכולות אינטגרציית ה- ETL הוותיקות והמוכרות, תוך הוספת יכולות לצריכת ממשקי RT SOAP/RESP, מימוש תהליכי CDC ועוד. רכיב ה-Application Integration, המאפשר את כל יכולות פיתוח וחשיפת הממשקים, כולל מערכת ניהול הרשאות, מאות Connectors מובנים מראש וקהילת רשת עם יכולות הניתנות ל-Reuse, שפותחו על ידי מיישמים בעולם.

יכולת Mass Ingestion עבור טעינה מאסיבית לענן, יכולות B2B מגוונות, Data Quality (ללמידת התפלגות הנתונים, טיוב ונרמול הנתונים), פתרון HUB עבור דרישות Pub-Sub לייעול זרימת ה-Data בארגון, ממשק ניטור פרו-אקטיבי מבוסס AI, אשר מספק ניטור מערכת ברמת כל תהליך ותהליך, צריכת משאבים ועוד.

גרטנר מדרגת את אינפורמטיקה בחמישה רביעי קסם שונים להיות המובילה העולמית כבר מספר שנים ברציפות.

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל, ולה חברות בנות בישראל ובשבע מדינות בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל ל-3,000 מקצועני IT בתחומים שונים, ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות תוכן של דטה, דיגיטל, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, שו"ב, אבטחת מידע וסייבר, FSL, מיקור חוץ ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות נוספות מובילות בתחומן, ביניהן: סיטריקס, פאלו אלטו נטוורקס, רובריק, פרופפוינט, סייברארק, אקסליון ו-טוויליו.

אירועים קרובים