תוכן שיווקי

נוטניקס תחשוף חידושים טכנולוגיים ומגמות בתחום הענן ב-NEXT 2021

הכנס ייערך בשבוע הבא, בין ה-20 ל-23 בספטמבר

13/09/2021 12:40
רג'יב רמסוואמי, נשיא ומנכ"ל נוטניקס. צילום: יח"צ

נוטניקס, מובילה בתחומי המחשוב וריבוי העננים ההיברידיים, תציג את החידושים הטכנולוגיים שלה בכנס NEXT Digital Experience 2021 של החברה, שייערך בין ה-20 ל-23 בספטמבר. במהלך הכנס יעלו על הבמה שורה של נואמים מהחברה ומקרב לקוחותיה.

האירוע יפגיש אנשי מקצוע בתחומי ה-IT והענן מרחבי העולם כדי לחקור את המגמות, הפתרונות והשיטות הטובות ביותר בטכנולוגיית ריבוי העננים ההיברידיים. יועלו במסגרתו נקודות מבט חדשות בנושאים כגון: ריבוי עננים היברידיים, HCI וענן פרטי, מודרניזציה של אפליקציות ועוד. ברשימת הנואמים ניתן יהיה למצוא בעלי חזון טכנולוגי: תרזה פייטון, המנכ"לית האישה הראשונה של הבית הלבן, מומחית מובילה בתחום אבטחת הסייבר; רשמה סוג'אני, מייסדת Girls Who Code ותוכנית מרשל לאמהות; וגארי ויינרצ'וק, מנכ"ל VaynerMedia, מחבר ויזם.

נוטניקס תציג בכנס תובנות מרכזיות של מומחים ומובילי דעה, שידונו בפריצות הדרך האחרונות בעולמות מרכזי הנתונים והענן. הכנס יכלול הזדמנות להשתתף במפגשי רשת אינטראקטיביים עם צ'ט חי ותשובות, מפגשי וידיאו אינטראקטיביים, מפגשי אחד על אחד והרצאות במגוון נושאים כגון מולטי קלאוד היברידי; אוטומציה, תפעול ו-DevOps; המשכיות עסקית והתאוששות מאסון; מחשוב משתמשי קצה, מסדי נתונים ויישומים עסקיים; תשתית Hyperconverged; אבטחת מידע; ושירותי אחסון ונתונים.

האם מיתוסי הענן הגדולים ביותר יישברו?

ביום הראשון של הכנס ישתף מנכ"ל נוטניקס העולמית, רג'יב רמאסוואמי, את נקודת המבט שלו על מגמות הענן והמחשוב העדכניות ביותר, חזון ריבוי העננים ההיברידיים של החברה, וכיצד היא מסייעת לעסקים ולצוותי ה-IT לנווט בין אתגרי אימוץ הענן כדי להניע חדשנות מתמשכת ולבנות ארגון דיגיטלי מאובטח. בנוסף לרמאסוואמי יציגו מומחי IT ומנהלים בכירים את החזון שלהם בנושא הענן. כמו כן, המשתתפים בכנס ישמעו מהלקוחות את נקודת המבט שלהם על מיתוסי הענן הגדולים ביותר.

ביום השני, מנהלים בכירים בנוטניקס ומומחי תעשייה אחרים יציגו את ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיות ריבוי העננים ההיברידיים. המשתתפים יוכלו גם לחוות את הפשטות של Nutanix Cloud Platform ולגלות מדוע נוטניקס קיבלה ציון ממוצע של 90 NPS בשבע השנים האחרונות. האירוע ייסגר בראיון בלעדי עם גרי וארינרצ'וק, ובהופעה חיה של Chromeo וג'ון טיילור מדוראן דוראן.

הכנס הווירטואלי יכלול מתחם אקספו, שבו יוכלו המשתתפים ליצור קשר עם השותפים ונותני החסות של נוטניקס בפלטפורמה הדיגיטלית. כמו כן, יפעלו במסגרתו מעבדות למידה מעשית, שכוללות הפעלות חיות של Nutanix Test Drive, ותתאפשר למשתתפים דרך סוחפת אך ללא מגע לנסות מרחוק את החידושים האחרונים של נוטניקס.

אירועים קרובים