תוכן שיווקי

ספלאנק הכתה את תחזיות האנליסטים; זינוק בהכנסות החוזרות השנתיות

02/09/2021 14:22
תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל וריג'יונל דיירקטור בחברה. צילום: יח"צ

ספלאנק (Splunk) פרסמה בשבוע שעבר את תוצאות הרבעון השני שלה לשנה הנוכחית, ושוב הכתה את תחזיות האנליסטים עם עוד רבעון פנטסטי.

החזון של ספלאנק להעביר את מירב פעילותה לענן מוכיח את עצמו והמספרים מאמתים את הביצועים המדהימים של ספלאנק. שניים מנתוני הרבעון השני מוכיחים זאת: ספלאנק סיפקה הכנסות חוזרות שנתיות (ARR) בסך של 2.63 מיליארד דולר – צמיחה של 37% לעומת השנה שעברה. מתוכן, סך ההכנסות החוזרות מענן (Cloud ARR) הגיע ל-976 מיליון דולר – זינוק של 72% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

ההצלחה הזו קשורה בין השאר לאופן שבו ספלאנק מפתחת את מודל המחירים שלה. החברה שילבה, בעקבות משובים ושאלות מלקוחות, מודל תמחור מבוסס עומס עבודה, וזה היה צעד בכיוון הנכון כדי לסייע ללקוחותיה לקבל ערך רב יותר מהנתונים שלהם ולשפר את ה-TCO שלהם.

נשיאים חדשים לספלאנק

צוות המנהיגות של ספלאנק המשיך להתעצם עם הבאת בכירים ברמה העולמית. החברה קיבלה בברכה את הנשיאים החדשים, תרזה קרלסון ושון בייס, שהגיעו מ-AWS בתחילת השנה, והם מינפו במהירות את מומחיותם בתחומי הצמיחה וחדשנות המוצרים לטובתה.

לבסוף, ספלאנק מתכוננת לאחד האירועים הטובים ביותר בכל תעשיית ההיי-טק – Conf21, שתתקיים ב-21 באוקטובר. אירוע זה מתבסס כולו על סיפורי לקוחות שיוצגו על ידיהם על במות הכנס לאס וגאס.

תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל וריג'יונל דיירקטור בחברה, אמר כי "בכאוס הקיים, הדבר היחיד הוודאי הוא שהמידע רק ילך ויגדל. הארגונים שימשיכו לצמוח יהיו אלה שיקשיבו למידע הזה, יפיקו ממנו תובנות עסקיות ויקבלו החלטות מבוססות מידע. לכן, ספלאנק ממוצבת על ידי האנליסטים כאחת החברות המוכנות לעתיד בצורה המיטבית, עם Data-to-Everything Platform, ולכן אנחנו רואים את המשך צמיחתה בעולם, ובכלל זה בישראל. ספלאנק יכולה לרכז ולנתח מידע שמגיע מאלפי מקורות מידע, ללא כל הגבלת נפח, ולייצר ממנו בזמן אמת תובנות עסקיות שהופכות לפתרונות עבור לקוחותיה במגוון רחב של תחומי פעילותם".

אירועים קרובים