תוכן שיווקי

"הבסיס לארגון הדיגיטלי: תשתיות תקשורת ואינטרנט חזקות, אמינות ומאובטחות"

גיא ארץ קדושה, מנהל אגף לקוחות עסקיים ואסטרטגיים בחטיבה העסקית בקבוצת HOT, מתייחס למגמות המובילות בתחום תשתיות האינטרנט הארגוניות, ולחידושים בעולם תשתיות ה-Fiber העסקי מבית HOT business

08/07/2021 13:23
גיא ארץ קדושה, מנהל אגף לקוחות עסקיים ואסטרטגיים בחטיבה העסקית בקבוצת HOT. צילום: ראובני פרידן

"שנת הקורונה האיצה תהליכים שחשבנו שייקחו שנים, שאחד מהם היה המעבר לעבודה מרחוק, שהוביל לשימושי שיא ברשת האינטרנט. המעבר לעבודה מהבית הוביל למגוון שינויים בחייהם של ארגונים והביא אותם לאמץ פלטפורמות דיגיטליות, ואלה 'זוללות' משאבי אינטרנט. שיחות ה-Video Conference שנכנסו ולא נעלמו, התחזקות קמעונאות האונליין והצורך לחבר בין סניפים בארץ ובחו"ל – כל אלה הובילו להבנה שיש צורך בתשתית אינטרנט חזקה ומהירה", מספר גיא ארץ קדושה, מנהל אגף לקוחות עסקיים ואסטרטגיים בחטיבה העסקית בקבוצת HOT, בראיון איתו על המגמות המובילות בעולם תשתיות האינטרנט בעידן הפוסט קורונה.

לדברי ארץ קדושה, יש אתגרים מרכזיים שעימם מתמודדים המנמ"רים בעולמות של תשתיות האינטרנט הארגוניות.

"קישוריות לאינטרנט הפכה קריטית לתפקודו התקין של הארגון", הוא מציין. "זהו למעשה תנאי בסיסי והכרחי לפעילות הארגון הדיגיטלי. ללא אינטרנט – אין דיגיטל. האתגר של המנמ"ר הוא להבטיח רציפות עסקית אמינה ומאובטחת של רשת האינטרנט בארגון, ממש כשם שחשמל ומים זורמים מגיעים אליו. כיום, הפסקות ברשת האינטרנט בארגון יכולות להוביל לפגיעה מהותית ברציפות התפקודית של הארגון, של עובדים ושל מערכות, והיא באה לידי ביטוי בכלל הארגון – מהמנכ"ל ועד לאחרון העובדים. תגובות לתקלות אלה יגיעו מיד לשולחנו של המנמ"ר, וזהו בהחלט אתגר שנדרשת לגביו מחשבה ותוכנית פעולה".

"יש פתרון", אומר ארץ קדושה, "שאותו אנחנו מציעים בעולם של תשתיות האינטרנט".

לדבריו, "הפתרון של HOT business מספק למנמ"ר ביצועים גבוהים ושקט נפשי, לדעת שאספקת האינטרנט לארגון תתבצע ללא הפסקה בתצורה שבה כל אתר מחובר לשני אתרים שונים – מה שמאפשר רמת זמינות של 99.999. פתרון זה כולל תשתית אינטרנט מבוססת Fiber (סיבים אופטיים) במגוון קצבים של עד 100 ג'יגה, שרוכבת על רשת DWDM\METRO ETHERNET מתקדמת ומבוססת על היצרנים המובילים ביותר בשוק התקשורת, המאפשרים חיבור איכותי ומהיר של כלל הלקוחות והעובדים – בין אם הם עובדים במשרד או בבית. אלא שהפתרון שלנו רחב הרבה יותר מזה, כי הוא כולל תחת אותה קורת גג גם מוקד שירות אסטרטגי, שמספק מענה טכני 24/7, כולל מערכות ניטור והתרעות פרו-אקטיביות, שרידות עסקית גבוהה באמצעות פלטפורמות תקשורת סלולרי 5G\4G\עורקי מיקרוגל, יכולות Firewall עוצמתיות ועוד".

בהתייחסות לשאלת שרידות תשתיות האינטרנט, ארץ קדושה מבטיח רציפות מלאה ומוסיף: "שרידות אספקת האינטרנט שלנו נובעת מהתשתיות שלנו, שכוללות פריסה של רשת סיבים המגובה במספר רב של עורקים, שבנויה בצורה טבעתית סגורה. אנחנו מפעילים כמה יציאות לשדרת האינטרנט העולמית בשלושה תוואים גיאוגרפיים שונים ולא תלויים, שמיועדות לגבות האחת את השנייה. הדבר חשוב בעיקר לארגונים ישראליים שיש להם סניפים גם בחו"ל, כאשר להם אנחנו מציעים שירות ,MPLS המאפשר חיבור תמסורות ישיר בין סניפים בארץ ובעולם".

"בנוסף, במקומות שבהם הדבר נדרש, אנחנו מספקים פתרון הכולל תשתיות פיזיות מגובות. כלומר, אנחנו מייצרים מספר תוואי כניסה של רשת האינטרנט לתוך הארגון – מה שמבטיח רציפות עסקית גם במקרה שתוואי אחד נפל", הוא אומר.

"אנחנו שמים לנגד עינינו את נושא אבטחת המידע", מסביר ארץ קדושה.

"אנחנו רואים ברשת האינטרנט תשתית קריטית לארגון, וככזו, היא נדרשת להיות מוגנת מפני איומי הסייבר הקיימים", הוא אומר. "HOT business מעמידה לרשות לקוחותיה נתבי Firewall מתקדמים ומנוהלים של חברות אבטחת המידע המובילות בעולם, בהן פורטינט או צ'ק פוינט, שמספקים מעטפת הגנה מיטבית לרשת התקשורת של הארגון. בנוסף, החברה מציעה שירותים מנוהלים בתחומי הסייבר, כגון DDOS ,IPS ואנטי וירוס".

לסיכום, מתייחס ארץ קדושה לגורם המבדל את HOT business משאר המתחרים בשוק: "במילה אחת – הניסיון. אנחנו מהווים חלק מקבוצת HOT, קבוצת תקשורת מהוותיקות והגדולות בישראל, שהיא חלק מקבוצת התקשורת העולמית Altice. הניסיון שלנו, ההשקעה בטכנולוגיות והפתרונות המתקדמים נועדו להבטיח שכל ארגון יקבל אינטרנט חזק, מהיר, רציף ומאובטח. על זה אנחנו נמדדים ואת זה אנחנו מספקים".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים