תוכן שיווקי
בעקבות מפגש פורום C3 בדובאי

פריוריטי סופטוור עם הפנים לדובאי

21/06/2021 12:50
שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ושותפים, פריוריטי סופטוור. צילום: אנשים ומחשבים

עם הפנים לשיתופי פעולה חדשים: ראשי תעשיית ההיי-טק הישראלית המריאו בשבועות האחרונים למפגש פורום C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים השנה בדובאי שבאיחוד האמירויות. מיטב המנמ"רים וסמנכ"לי הטכנולוגיות של החברות הגדולות בישראל הגיעו לסוף שבוע ארוך של עסקים, אוכל טוב ובילויים. כל אלה הפכו במהירות לכר פורה של שיתופי פעולה חדשים בתעשיית ההיי-טק של ישראל.

בין המשתתפים המובילים באירוע שהתקיים בדובאי היה גם הצוות של ענקית הטכנולוגיה הישראלית פריוריטי סופטוור (Priority Software), חברת ההיי-טק הישראלית המובילה בעולם בתחום מערכות הניהול והשליטה בעסקים (ERP) ומי שנחשבת כשולטת בתחום זה בישראל.

כחלק מתכנית המפגש והפעילויות במהלך ארבעה ימים, התקיימו גם הרצאות בסגנון TED של מגוון המשתתפים הבולטים. בין היתר, התקיימה הרצאתו של שלמה אסרף, סמנכ"ל המכירות והשותפים העסקיים של פריוריטי, אשר הציג את היכולות החדשניות של מערכות החברה כחלק מהשקת הדור החדש (Priority V21.0) שיצא רק לאחרונה, ובהם: תשלומים ותקבולים בביט ובפיי-פאל בין עסקים בישראל וב-ACH למשתמשים בארה"ב, חידושים מותאמים עבור תאגידים וחברות גלובליות, בהם כלים פונקציונליים לניהול סביב רב חברתית, הרחבת התמיכה ב-SOX ופתרונות בתחום הלוקליזציות, כגון תמיכה בתקנות הברקזיט החדשות באנגליה, חשבוניות דיגיטליות באיטליה והאפשרות לדווח בכמה מדינות אירופיות במקביל ועוד.

לצד שלל הרצאות העשרה מקצועיות של הצוותים השונים מהחברות המובילות ומפגשים עסקיים מגוונים, התכנסו הנוכחים גם לאירועי מינגלינג והיכרות, מה שהיווה קרקע פורייה לשיתופי פעולה עתידיים ופורצי דרך עם חברות מקומיות, הישראליות והבינלאומיות.

אבל לא רק עסקים היו בכנס 3C של אנשים ומחשבים, אלא גם לא מעט פעילויות מהנות ואף כאלה שמגבירות את קצב פעימות הלב, כמו טיול הג'יפים האימתניים בדיונות המדבריות והזהובות של דובאי. באחד מימי השיא של הכנס עלו חברי המשלחת על הג'יפים האמירתיים ודהרו אל לב המדבר ואל חוויה בלתי נשכחת.

כפי שאומר סמנכ"ל המכירות של ענקית הטכנולוגיה הישראלית פריוריטי  סופטוור, שלמה אסרף: "אלו היו ארבעה ימים אינטנסיביים, אך ללא ספק מלמדים ומחברים. אין ספק כי בכל שנה מחדש המפגש מאפשר לעשרות חברות מהתעשייה הישראלית להרחיב אופקים, להכיר טוב יותר האחד את האחר ואת ההיצע הטכנולוגי הקיים בשוק, מאפשר את העמקת הקשר והחיבורים בין לקוחות וספקים בתחום הטכנולוגיה וההיי-טק ומקדם את השאיפה למצוינות של המשק הישראלי בישראל ובעולם.

"מפגש הפורום גם מהווה הזדמנות מצוינת להיפגש עם עמיתים ולקוחות. שמחתי מאוד לפגוש בין המשתתפים לקוחות פריוריטי כה רבים. חיזוק הקשרים עם לקוחות והשירות של פריוריטי עומדים בבסיס הערכים שלנו ואנו פועלים רבות לשם כך. נמשיך להתחדש, להתייעל ולהתגמש עבור לקוחותינו ולהביא בשורות של חדשנות טכנולוגית לתחום ניהול העסקים והארגונים (ERP) בעולם".

אירועים קרובים