תוכן שיווקי

אלעד מערכות משיקה בישראל מרכז ידע של פתרון קשרי הלקוחות PEGA

תומר דרורי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת ה-CRM באלעד מערכות: "מדובר במערכת שהיא גיים צ'יינג'ר בעולם ה-CRM הארגוני; תשעה מעשרת הבנקים הגדולים בארצות הברית כבר בחרו במערכת ה-CRM של PEGA"

17/06/2021 14:32
תומר דרורי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת ה-CRM באלעד מערכות. צילום: ויקטור לוי

חטיבת ה-CRM באלעד מערכות משיקה מרכז ידע לפתרון קשרי הלקוחות הארגוני PEGA ותוביל את ההטמעה של הפלטפורמה בבנק מזרחי-טפחות. זאת, בעקבות הרכישה שהיא ביצעה של נציגות PEGA בישראל והפיכתה לנציגה רשמית של הפתרון.

בראיון עם תומר דרורי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת ה-CRM באלעד מערכות, הוא מתאר את הסיבות שהפכו את פתרונות PEGA למובילים בעולם ה-CRM, במגוון ארגונים מובילים, ואת התוכניות לקידום הפתרון במגזר האנטרפרייז הישראלי.

אלעד מערכות מקימה מרכז ידע לפתרונות PEGA. מקור: אלעד מערכות

אלעד מערכות מקימה מרכז ידע לפתרונות PEGA. מקור: אלעד מערכות

ספר על פתרונות PEGA ומדוע הם כה אטרקטיביים במגזר ארגוני האנטרפרייז?
"PEGA הינה מערכת CRM שנולדה מתוך עולמות ה-BPM – ניהול תהליכים עסקיים, וככזו היא מציעה ניהול תמונת לקוח רחבה וניהול תהליכים רוחביים בתוך מערכת אחת. הפתרון הינו State of the Art, הוא כולל יכולות רובוטיקה עשירות, שולבו בו יכולות AI מתקדמות ויכולות פיתוח Low Code, והוא מאפשר למשתמש העסקי להגדיר תהליכים תוך שהוא כמעט מתעלם מאילוצים טכנולוגיים.

הפתרון של PEGA פונה לארגונים גדולים. למעשה, ככל שהארגון גדול יותר והתהליכים בו מורכבים יותר – כך הפתרון של PEGA יהיה בעל ערך רב יותר. בזכות יתרונות אלה, PEGA מדורגת בצמרת סולם הדירוגים של חברות המחקר גרטנר ופורסטר. בחרו בפלטפורמה ארגונים דוגמת HSBC, ג'יי.פי. מורגן, גוגל, אמריקן אקספרס, פייזר, בריטיש איירווייז, סיסקו וקוקה קולה. תשעה מעשרת הבנקים הגדולים בארצות הברית, שבע מ-10 חברות הביטוח הגדולות בעולם ותשע מ-10 חברות הטלקום הגדולות – כולן בחרו PEGA".

כיצד פלטפורמת PEGA מביאה ערך לארגונים?
"היכולות של PEGA מאפשרות האצה של הטרנספורמציה הדיגיטלית. המערכת כוללת פתרונות מחוץ לקופסה לתרחישים עסקיים ספציפיים למגזרי הבנקאות, הביטוח, הבריאות ועוד – דבר שמקל מאוד על ההטמעה. לדוגמה, כל התהליך העסקי, מקצה לקצה, של לקיחת הלוואה בעולם הבנקאות. עוד יתרון: הפתרון של PEGA הינו אג'ילי, ניתן לבצע בו שינויים וקסטומיזציות במהירות ללא פיתוחים מורכבים, יקרים ואיטיים. יתרון נוסף הוא השילוב היפהפה של ה-AI, שמאפשר להביא יכולות עסקיות מוכחות בתחום ה-Next Best Action או ה-Next Best Offer. הפלטפורמה של PEGA יודעת להתממשק עם מערכות ליבה ישנות – דבר שמאפשר לשנות ממקצה לקצה את התהליכים העסקיים, ולהביא את אותן מערכות למצוינות תפעולית וזריזות עסקית – וכל זאת מבלי להיות כבולים לתהליכי עבר או מערכות ישנות".

ככל שהארגון גדול ומורכב יותר, כך עולה הערך של השימוש בפתרונות PEGA. מקור: pega.com

ככל שהארגון גדול ומורכב יותר, כך עולה הערך של השימוש בפתרונות PEGA. מקור: pega.com

מדוע בחר בנק מזרחי-טפחות בפלטפורמה של PEGA?
"הבנק בחר בפלטפורמה על מנת להחליף את מערכת ה-CRM הקיימת אצלו, מתוך רצון להעצים את השירות האישי ללקוח ולהשקיע בפתרונות טכנולוגיים שיש בהם ערך ממשי ללקוחותיו".

כיצד אתם נערכים לקדם את PEGA בשוק הישראלי, ואיך הפתרון משתלב במארג הפתרונות שאתם מציעים?
"אנחנו מקימים בישראל מרכז ידע מקומי של PEGA, שכולל הסמכות, פריסייל, מפתחים, מנתחי מערכות, מיישמים, פוסט סייל ועוד. גייסנו כוח אדם ייעודי, מקצועי ומיומן לקידום פלטפורמת PEGA, והפידבקים מהשוק הם מעולים".

לסיכום, דרורי אמר ש-"חטיבת ה-CRM באלעד מערכות כוללת 230 עובדים, ואנחנו מובילים כיום במספר פרקטיקות CRM: ה-Dynamics של מיקרוסופט – תחום שבו אנחנו עובדים בעשור האחרון; סיילספורס – בעקבות הרכישה שביצענו של סרוויס ווייז (Service Wise) לפני כחצי שנה; ובעולמות של PEGA – בעקבות הרכישה של פעילות המשווק המקומי".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים