תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

פיונט טכנולוגיות זכתה בפרסים בטקס IT Awards – על פרויקטים ברמת גן

19/04/2021 13:27
רועי דימניק, מנהל פעילות פיונט טכנלוגיות ומנהל חטיבת הדיגיטל במלם תים. צילום פרטי

פיונט טכנולוגיות מקבוצת מלם תים, קבוצת IT מהבולטות בישראל, זכתה בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים באות הוקרה וב-10 פרסים לפרויקטים מצטיינים שביצעה בשנה החולפת בעיריית רמת גן.

רועי דימניק, מנהל פעילות פיונט טכנלוגיות ומנהל חטיבת הדיגיטל במלם תים, אמר ש-"כמנהל פרויקט אסטרטגי בקבוצה עבור עיריית רמת גן, אני מלווה את העיר למעלה מארבע שנים. השינוי והטרנספורמציה הדיגיטלית שעברה העיר בזכות השירותים שאנחנו מעניקים לעירייה הובילו אותה לקדמה ולהנגשת צרכי התושבים. הפרסים, שעליהם אנחנו מודים מעומק הלב, הם הוכחה לשותפות בינינו לבין התושבים והעירייה. אין לי ספק שבשנת 2021 נמשיך להוביל את רמת גן בקדמת הטכנולוגיה והדיגיטל".

הפרויקטים הזוכים

בין הפרסים, זכתה פיונט טכנולוגיות מקבוצת מלם תים בקטגוריות הבאות:

  • פרויקטים מיוחדים במגזר השלישי, פרסים לארגונים ללא מטרות רווח – על פרויקט "עד השמים", שהינו פרויקט מיוחד בספארי ברמת גן, שבמסגרתו הציבה פיונט מצלמה במשך כ-10 חודשים, וזו תיעדה ללא הפסקה, 24/7, את הטלת ובקיעת גוזלי הנשרים במקום.
  • פרויקטים מיוחדים במגזר השלישי, פרסים לארגונים ללא מטרות רווח – עוד זכתה החברה בקטגוריה זו על פרויקט מכינה וחלוקת מחשבים ניידים במהלך תקופת הקורונה.
  • טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות בפלטפורמת העסקים של עיריית רמת גן, לאחר שזו זיהתה צורך ממשי במהלך תקופת הקורונה להקים בתי עסק אונליין. במסגרת יוזמה זו, כל עסק חדש יכול היה לפתוח "כרטיס עסק" בפלטפורמת העסקים באתר פורטל העסקים של עיריית רמת גן, ולהקים חנות אונליין בלחיצת כפתור בלבד.
  • "לייב סדר" – פרויקט שבמסגרתו יצרה פיונט, בתוך 10 ימים בלבד, פורטל לייב לליל הסדר 2020, שבו יכולים היו תושבי רמת גן ומשפחותיהם ליהנות מקריאה משותפת בהגדה של פסח.
  • פרויקטי קורונה, המשכיות ורציפות תפקודית – פיונט יצרה עבור העירייה "דשבורד קורונה", שבמסגרתו יכולים היו תושבי רמת גן להיות מעודכנים 24/7 בכל הקשור למצב התחלואה בעיר, בשכונות המגורים ספציפית, במספר המתחסנים ובעדכוני הרמזור. המערכת פעלה באינטגרציה מלאה מול משרד הבריאות ומערכות ה-BI.
  • טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות בפרויקט טאב+ – פיונט יצרה אפיון וחווית משתמש בטאבלט לגיל השלישי.
  • טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות בפרויקט בדאלק – החברה יצרה אתר מבודל, שפונה לאוכלוסייה הצעירה, בגילאי 18 עד 35, ברמת גן,

נוכחות דיגיטלית של עסקים וארגונים לא מתבססת רק על הקמת התשתית המתאימה עבור מגוון הפלטפורמות הקיימות, אלא גם על התאמת תשתית זו למגוון משתמשים, ועל היכולת לבלוט בתוך שפע השירותים המצויים בעולם הדיגיטלי – במיוחד בתקופה הנוכחית, שבה אילוצי מגפת הקורונה מעבירים את רוב הפעילות העסקית והארגונית אל הרשת.

פיונט טכנולוגיות מקבוצת מלם תים מלווה את לקוחותיה לכל אורך תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

אחד העקרונות המרכזיים שמנחים אותנו, בפיונט, הוא מתן מגוון כלים גמישים ללקוחותינו כדי שיוכלו לערוך שינויים על גבי התשתית הדיגיטלית שאנחנו מספקים להם, בהתאם לצרכים המשתנים שלהם. כך נולדה מערכת SiteVision, שמהווה אחד ממוצרי הדגל שלנו. המערכת מאפשרת ללקוחות לנהל את אתרי האינטרנט תוך שליטה מלאה על מבנה האתר, התוכן והמדיה.

לכל אחד מהאתרים שאותם פיתחנו בסביבת SiteVision הקפדנו לתת מראה ייחודי, המשקף את הזהות והערכים של הלקוח, לצד ממשק שמיועד לספק לגולשים אינטואיטיביות מלאה בעת השימוש בזמן ביצוע של רכישות, קבלת שירות או חיפוש אחר מידע.
לצד מערכת SiteVision אנחנו, בפיונט, עוסקים בפיתוח חוויית משתמש וממשק עבור לקוחות בפלטפורמות נוספות, הכוללות את SharePoint ,WordPress ו-Drupal. המערכות שאותן אנחנו מספקים ללקוחות מאפשרות ביצוע מגוון פעילויות מקוונות – מילוי טפסים ושאלונים, רישום לפעילויות, ניהול קטלוג מוצרים, כלים לגיוס וניהול כוח אדם, תצוגות דיגיטליות של מוצרים ותערוכות, ארגון כנסים וניהול מערכות מוניציפליות.

"השותפות עם עיריית רמת גן היא שזיכתה את פיונט באות ובפרסים"

לדברי שלי מחרז, מנכ"ל פיונט טכנולוגיות וסמנכ"ל אגף הדיגיטל וטכנולוגיות בקבוצת מלם תים, "התפשטות נגיף הקורונה, הסגרים, מגבלות התנועה והריחוק החברתי, שהושיבו את כולנו בבית, שינו את חוקי המשחק והאיצו את הצריכה של השירותים המקוונים. כדי לשמור על המשכיות עסקית ותפעולית, הפנימו גופים ציבוריים ועסקיים כי עליהם לשפר ולשדרג את הנראות שלהם במרחב הדיגיטלי".

הוא ציין כי "שותפות מלאה ומעורבות בעשייה המבורכת של עיריית רמת גן וקובי נוח, מנמ"ר העירייה, הן שזיכו את פיונט באות הוקרה ובפרסים מטעם בגין הפרויקטים שהיא ביצעה עם העירייה".

אירועים קרובים