תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards

בינת תקשורת רושמת 16 זכיות בתחרות מצטייני המחשוב

17/03/2021 11:43
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת. צילום: ניב קנטור

בינת תקשורת רושמת שנת שיא, עם 16 זכיות בתחרות מצטייני המחשוב השנתית IT Awards של אנשים ומחשבים. החברה קיבלה את הזכיות בעקבות פרויקטים טכנולוגיים מוצלחים, שיושמו בשורה של ארגונים עסקיים, לקוחות מוניציפליים, ציבוריים ומשרדי ממשלה, והביאו לידי ביטוי פתרונות לאתגרי הקורונה ולטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים.

אלה הפרויקטים שבגינם זכתה בינת בתחרות:

בנק דיסקונט – ארבע זכיות

טלפוניה דיגיטלית – הקמת רשת IP-Tel שרידה ומתקדמת, המבוססת על טכנולוגיית סיסקו. במסגרת הפרויקט חוברו כ-4,000 שלוחות IP, שפרוסות באתרים רבים ברחבי העיר.

תקשורת אחודה (Unified Communication) בעזרת פתרון ג'אבר (Jabber) לעובדי הבנק – פרויקט שהרחיב את היכולות של הארגון לבצע אינטראקציות עם הלקוחות באמצעות צ'טים, שיתופי מסך והעברת קבצים בצורה נוחה וידידותית, וכן לייעול העובדים מרחוק.

סביבת פיתוח בענן – בקטגוריה זו, בינת תקשורת הציגה חדשנות במעבר לענן.

פתרון עבודה מהבית – בתקופת הקורונה העניקה בינת פתרון למימוש ועידות וידיאו מבוססות WEBRTC לעובדי הבנק שעובדים מהבית.

משרד המשפטים

המשכיות ורציפות תפקודית – פתרון שאפשר לכלל עובדי המשרד בתקופת הקורונה להתחבר לתשתיות ומערכות המשרד מכל מקום.

מעבר לטלפוניה מבוססת IP-Tel – המשרד, על כלל שלוחותיו הטלפוניות, עבר לטכנולוגיית IP-Tel, כולל מעבר למערכת ניהול מוקדים חדשנית מבית סיסקו. המהלך הביא לחסכון ניכר בעלויות השוטפות, כולל הוספת שירותים חדשניים ועדכניים, שיפור מהותי באבטחת המידע ויצירת פלטפורמה לטרנספורמציה בכל הקשור למענה הטלפוני ללקוחות.

בני אליקים מבינת עם ששון סופרי ושי כהן ממשרד המשפטים. צילום: ניב כהן

בני אליקים מבינת עם ששון סופרי ושי כהן ממשרד המשפטים. צילום: ניב כהן

עיריית ירושלים

טלפוניה דיגיטלית – פרויקט חדשנות במערכות ליבה בתצורה שרידה ויתירה. הקמת רשת IP-Tel שרידה ומתקדמת, המבוססת על טכנולוגיית סיסקו. המרכזייה החליפה פתרון מרכזייה ישן מבית תדיראן. מדובר בפרויקט של כ-4,000 שלוחות IP, הפרוסות באתרים רבים ברחבי העיר.

הפתרון כולל, בין היתר, מערכת לרישום שיחות, ומערכת בקרה וניטור זמן אמת ודו"חות אודות התנהלות בתחום השירות לכלל הארגון.

עיריית רמת גן

החלפת המרכזייה הישנה למרכזיית IP-Tel מתקדמת מבית סיסקו בתצורה שרידה ויתירה, לצד מעבר לתקשורת מבוססת ענן.
המרכזייה משרתת כ-1,200 משתמשים בכ-70 אתרי העירייה, שפרוסים ברחבי העיר. הפתרון כולל גם מערך מוקד של כ-50 מוקדנים עם מערכת הקונטקט סנטר ACE, שפותחה על ידי בינת.

בנוסף, בוצעה טרנספורמציה בתשתיות העירייה, שבמסגרתה הוחלפו תשתיות תקשורת LAN ו-WAN עבור ציוד הטלפוניה באתרים.

קרנות השוטרים

במסגרת הפרויקט בחרו בקרנות השוטרים בפתרון ה-Cyber-Dome הייחודי לבינת, שבאמצעותו חוברו תשתיות הארגון למעטפת אבטחת מידע מלאה (IT Cyber Security As a Service), המספקת כיסוי למתאר איומי האבטחה העדכניים ביותר. זאת, בשילוב מערכת שליטה ובקרה (SOC) המתופעלת 24/7 על ידי האנליסטים המובילים בתעשייה. המערכת מעדכנת את הלקוח בזמן אמת על כל פעילות זדונית שמאיימת על תשתיות הארגון.

אילן מצליח מבינת עם נציגי קרנות השוטרים. צילום: ניב כהן

אילן מצליח מבינת עם נציגי קרנות השוטרים. צילום: ניב כהן

עיריית עכו

שדרוג תשתיות תקשורת והקמת רשת אלחוט – שיפור תשתית התקשורת הארגונית בבניין העירייה בין המשתמשים לשרתי העירייה, הפרדת רשתות בין המחלקות בצורה לוגית (VLANS), חיבור סניפים לרשת העירייה לצורך חיבור לשרתים, החלפת ארונות תקשורת תקניים, סידור וסימון הכבילה, שדרוג תשתית למערכות הליבה בענן, שדרוג סוג החיבור ורוחב הפס לאינטרנט, ניטור כל המערכות, הקמת שרידות וגיבוי לתשתיות התקשורת, והקמת רשת אלחוטית.

פרויקט טלפוניה מבוססת IP-Tel – החלפת המרכזייה האנלוגית (קורל) למרכזיית IP מתקדמת מבית סיסקו, וכן חיבור המוקד לשירות הקונטקט סנטר הייחודי של בינת, ACE, כולל חיבור למערכת של המוקד העירוני (CRM) וחיבור כל הסניפים למרכזייה.

הרשות הממשלתית למים

פרויקט אבטחת מידע וסייבר – במסגרת הפרויקט בינת הטמיעה מערכת שליטה ובקרה, אבטחת מידע וסייבר, תוך שיפור מערך אבטחת המידע ברשות, ומתן הגנה מרבית והיקפית מול תקיפות אפשריות.

מערך טלפוניה – מענה לנציגי השירות ואנשי המכירות בעת משבר הקורונה, שמאפשר עבודה מרחוק באמצעות הקונטקט סנטר הייחודי לבינת, ACE, וחיבורו למערכת ה-CRM. בנוסף, הוקמה מערכת IP-Tel שרידה ומתקדמת מבית סיסקו, והיא חוברה למכשירי סופטפון באמצעות פתרון הג'אבר.

קשת – האגודה למען הקשיש

מעבר לענן ציבורי והקמת אתר המשכיות עסקית (DRaaS).

רשות המסים

הקמת מרכז מידע רב ערוצי ברשות המסים – המערכת מספקת אפשרויות נרחבות, בהן חשיפת מידע ממערכות הליבה באמצעות מערכת CRM, אפשרות למתן שירות גם על ידי נציגים שעובדים מהבית – שסייעה בתקופת הקורונה, ניהול ובקרה של עבודת נציגי השירות, בהתאם למומחיות, ניהול תורים נפרדים לנושאים שונים, פיקוח ובקרה על רמת השירות בזמן אמת, תיעוד הפניות והקלטתן, זיהוי ואימות לקוח בתהליך אוטומטי, מתן מענה אוטומטי באמצעות צ'טבוט וסנכרון כלל ערוצי הפניות למערכת CRM. יתרון נוסף הוא מתן מגוון כלים טכנולוגיים למנהל המרכז, לייעול, קידום ופיתוח, לצורך ניהול ושיפור השירות. במסגרת שירות רב ערוצי, הלקוח יוכל לפנות בפנייה ראשונה בערוץ אחד, להמשיך את הטיפול בערוץ שני ולסיים אותו בערוץ שלישי. כלל הפניות יתועדו במערכת CRM מרכזית.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת, אמר כי "2020 הייתה שנה שתיזכר בהיסטוריה כשונה ומאתגרת, כזו שדחפה את הדיגיטל עוד צעד אחד קדימה. היה דבר אחד בולט בקורונה והוא הצורך בריחוק, שדרש מארגונים לבצע שינויים מיידיים, וליישם טכנולוגיות שאפשרו התנהלות עסקית ומתן שירות ללקוחות מרחוק. המצב הנוכחי הוא זמני ונעבור בקרוב לעתיד ומציאות חדשים, המתפתחים לנגד עינינו. מתקפות הסייבר, שהתגברו השנה, הראו עד כמה הצורך בפתרונות אבטחה היקפיים הוא גדול. המעבר לפתרונות ענן מתעצם, וכך גם חשיבות הפתרונות ההיברידיים, המשולבים עם פתרונות און-פרמיס. אני מברך את הלקוחות שבחרו בנו להובלת פרויקטים משמעותיים אלה וגאה בעובדי בינת, שהביאו ליישומם באופן מקצועי ואיכותי".

אירועים קרובים