תוכן שיווקי

נובידיאה הטמיעה בהצלחה פלטפורמה חדשנית במגדל חברה לביטוח 

במסגרת  המומחיות שפיתחה נובידיאה כפלטפורמה מובילה בשוק הביטוח, המערכת מטפלת בכל ליד גולמי מקצה לקצה, לרבות: ניהול התקשורת השוטפת עם הלקוח הפוטנציאלי, ניהול מעקב אונליין אחרי סטטוס הטיפול בו, ניהול שלב החיתום, ניהול תהליך ההפקה של הפוליסה ועד לשיוך התגמול הכספי בגין המכירה לגורם ההפצה ● פרויקט ההטמעה זכה בפרס מצטייני המחשוב

10/03/2021 10:23
מיכל לוי, מנהלת פעילות נובידיאה בישראל. צילום: דיוויד גראב

מאת מיכל לוי

תעשיית הביטוח והפיננסים בישראל שינתה את פניה בשנים האחרונות מקצה לקצה. השחקנים החדשים שהצטרפו, השינויים בתרבות הצרכנית וההתפתחות הטכנולוגית, שינו את כללי המשחק ומחייבים את גופי הביטוח לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ולהיפתח לעולם החדשנות. עולם שבבסיסו כלים טכנולוגיים מתקדמים, שתכליתם יצירת בידול ויתרונות תחרותיים, במקביל לשיפור מתמיד בתהליכים עסקיים.

במציאות המשתנה, גופי הביטוח המובילים מבינים היום, יותר מתמיד, מהי כוחה של הטכנולוגיה למקסום יכולות המכירה, יחד עם השגת התייעלות וחיסכון בשלושה מישורים עיקריים: תפעול, שירות ומכירה. מיצוי הפוטנציאל הטכנולוגי הופך את האתגרים להזדמנויות ואת הסיכונים לסיכויים – בסביבה תחרותית, אשר הכוח בה עבר מהיצרנים לצרכנים, מהמבטחים למבוטחים.

בסביבה זו, לטכנולוגיה השלכות רוחביות, החל ביצירת חוויית לקוח, דרך התייעלות תפעולית ועד לשורה התחתונה – תוצאות הפעילות העסקית. כך, למשל, ניתן ביטוי להשלכות אלו בפרויקט שדרוג מערכת המכירות של חברת מגדל ביטוח, על בסיס פלטפורמת נובידיאה (Novidea).

פתרונות 360 לניהול ולשדרוג תהליך המכירות

מגדל חברה לביטוח ביקשה לייעל את תהליכי המכירות מרגע קבלת הלידים של מתעניינים ברכישת מוצרי הביטוח. הלידים מגיעים ממהלכים שיווקיים שמובילה מגדל באתרים, באפליקציות, ברשתות חברתיות ואצל סוכני הביטוח עצמם, הנעזרים במוקדים לצורך ביצוע המכירה על שמם.

בהתאם ליעדים העסקיים, שולבה המערכת המתקדמת של נובידיאה כפלטפורמה משלימה לפלטפורמת סיילספורס (SalesForce), תשתית ה-CRM הקיימת של מגדל.

הטיפול של מערכת נובידיאה בכל שלב, אל מול מגוון מערכות תפעולית, פנימיות וחיצוניות, מאפשר לממש באופן אופטימלי את הפוטנציאל העסקי במכירת הביטוח.

אינטראקציה מעגלית מלאה

איך מתקיים בפועל תהליך המכירה נובידיאה? ניקח לדוגמה לקוח שהתעניין בביטוח בריאות והשאיר פרטים. נובידיאה מנהלת את כל התהליך מול הלקוח ומול מערכות החיתום וההפקה של מגדל. הפלטפורמה הטכנולוגית מוסיפה ומספקת משוב בכל רגע נתון על סטטוס התהליכים ומצב המכירה, לדוגמה הצורך בהשלמת חוסרים בשלב החיתום, בהתאם לתנאי הקבלה לתוכנית הביטוח.

התהליך הסינרגטי יוצר אינטראקציה מעגלית מלאה בתהליכי העבודה, מהליד הגולמי, דרך המוקדים הטלפוניים, הפניית הטיפול לערוצי ההפצה של מגדל ועד להבשלתו לכדי פוליסה, בין אם כפוליסה חדשה ובין אם כחידוש. כל זאת, בזרימה מהירה, יעילה ומאובטחת של הנתונים, תחת ההוראות הרגולטוריות ויכולת מעקב  אונליין אחר התהליכים.

גמישות ושילוב בין פלטפורמות עבודה

ייחודיות הפרויקט היא בשילוב הפלטפורמות בתפיסת ה- Best of Breedבמערכת ניהול המכירות של מגדל – האחת פלטפורמת CRM קיימת של סיילספורס,  והשנייה פלטפורמת נובידיאה לניהול תהליך המכירה והרגולציה. הגמישות והשילוב בין הפלטפורמות מאפשרים למגדל ליהנות מכל העולמות: מצד אחד מערכת שיווקית לאיסוף לידים, ומהצד השני מערכת חדשנית ומתקדמת לניהול התהליכים הביטוחיים להשגת בידול ויתרונות תחרותיים. בכך, מכפילי הכוח הטכנולוגי מספקים ערכים מוספים לכל הגורמים בשרשרת הביטוח – לחברת מגדל, לסוכני הביטוח ולמבוטחים, בו-זמנית.

שיפור עסקי הביטוח – זה העסק של נובידיאה

נובידיאה הינה חברת אינשורטק, הפועלת בשוק הבינלאומי ומנהלת באופן מלא את מחזור ההפצה בביטוח. מטה החברה ומרכזי הפיתוח שלה ממוקמים בישראל, באנגליה ובארה"ב.

פתרונות נובידיאה כוללים מערך שלם של ניתוחי מידע ואנליטקות בזמן אמת, אשר משקפות בכל רגע נתון את המדדים העסקיים של לקוחותיה, במטרה להביא לשיפורם המתמיד. הניסיון והידע הנצבר בעולמות הביטוח, בישראל ובעולם, מספקים מענה הוליסטי לניהול תהליכי העבודה בעולם הביטוח בהתאם להוראות הרגולציה ובתוך פלטפורמה אחודה.

במסגרת  המומחיות שפיתחה נובידיאה כפלטפורמה מובילה בשוק הביטוח, המערכת מטפלת בכל ליד גולמי מקצה לקצה, לרבות: ניהול התקשורת השוטפת עם הלקוח הפוטנציאלי, ניהול מעקב אונליין אחרי סטטוס הטיפול בו, ניהול שלב החיתום, ניהול תהליך ההפקה של הפוליסה ועד לשיוך התגמול הכספי בגין המכירה לגורם ההפצה.

הניהול והטיפול בכל התהליכים הביטוחיים על-ידי נובידיאה מהווים עבור לקוחותיה כלי עבודה ייחודי ומתקדם ביותר, התומך ביכולתם לעמוד ביעדים העסקים המאתגרים, במציאות משתנה ותחרותית.

אירועים קרובים