תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: עופר עוז

09/12/2020 12:41
עופר עוז, CTO, שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות, ווינטק. צילום: מולי נעים

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

עופר עוז 

ספר על עיסוקי/הישגך
מעל 30 שנה בתחומי הטכנולוגיה, בעברי ניהלתי חברת השקעות, הייתי שותף במספר חברות סטארט-אפ, ב-25 שנה האחרונות עוסק בייעוץ ותכנון של מערכות טכנולוגיות בסביבה של דטה סנטרים, ערים חכמות, סייבר, תקשורת וכדומה. היום אני שותף ו-CTO של ווינטק (Wintech), מיזם שעוסק בניהול כלי שייט בשילוב מערכות ML/AI. בנוסף אני עוסק באמנות, מצייר והצגתי במספר תערוכות יחיד ובתערוכות משותפות בשנים האחרונות.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
עשייה למען הזולת היא דרך חיים. במשך שנים רבות אני פעיל במסגרות שונות לטובת הזולת, עבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ועדי הורים, ועדות עירוניות, פעולות לגיוס תרומות לנזקקים, ועוד. אני מאמין שלתת זו זכות.

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
זו הנבחרת החמישית בא אקח חלק, אני רואה בנבחרת זכות גדולה שניתנת לי לתרום למען "גדולים מהחיים" וכמובן גם האתגר האישי והעיסוק בספורט.

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
בעברי הייתי אתלט פעיל ועסקתי בספורט תחרותי. ב-10 שנים האחרונות חזרתי להתאמן במסגרות שונות, ובעיקר אימוני קרוספיט וריצה, כחלק מהנבחרת וגם במסגרות אחרות. עבורי, ספורט זה דרך חיים, ואני מאמין שלעיסוק בספורט יש השפעה אדירה על מכלול החיים.

מהם תחביביך?
ציור, שייט, ספורט, טיולים.

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
זו תהיה הפעם החמישית בא אשתתף באתגר, וכמו בכל שנה המשפחה מפרגנת ותומכת. המשפחה כבר התרגלה לשיגעון, ואף דוחפים אותי להתאמן ולהתכונן לאתגר. עם זאת השנה נכנס מימד ההתמודדות עם מחלת הסרטן ונאלצתי להפסיק להתאמן למשך כ-10 חודשים, ובמשפחה קצת דואגים, כי יש אתגרים נוספים לצלוח. 

מה למדת? מהי השכלתך? ומה למדת בחיים?
תואר ראשון במערכות מידע ושיווק ותואר שני MBA, בוגר ממר"מ, עשרות רבות של קורסים בתחומים טכנולוגיים וניהול ולמידה מתמדת, בכדי להישאר מעודכן בעולם הטכנולוגי המתחדש כל הזמן.

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?

שבשנה האחרונה אני מתמודד עם מחלת הסרטן, עברתי ניתוח בינואר 2020 ונראה כי גם מהמורה זו תהיה מאחורי בקרוב. כפי שהתמודדתי עם אתגרים שונים במהלך החיים, אני רואה במהמורות אלו הזדמנות לשינוי. כי כל משבר הוא הזדמנות לצמיחה.

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים