תוכן שיווקי
לקראת Adabas & Natural Innovation Day, ביום ה', ה-24 בדצמבר

"אנו מחברים את העולם הישן לחדש – ומתחייבים לכך לפחות עד 2050"

08/12/2020 13:37
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

כתב: הילל יוסף.

"מזה חמישה עשורים אנחנו ממשיכים להיות אי של יציבות עבור לקוחותינו, עם טכנולוגיה שמוסיפה לספק פתרונות גם בתקופה כה מאתגרת כמו של היום. כשלפני ארבע שנים הכרזנו על אסטרטגיה שכוללת פיתוח ותמיכה במוצרי Adabas & Natural לפחות עד 2050, לקוחות הרימו גבה ושאלו אותנו האם הם יכולים להכין תוכניות לשלושה עשורים קדימה – והשבנו בחיוב", כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

אלראי דיבר לקראת Adabas & Natural Innovation Day – כנס בהפקת אנשים ומחשבים, שייערך ביום ה', ה-24 בדצמבר. בכנס יוצגו סיפורי הצלחתם של הלקוחות, החידושים הטכנולוגיים ותוכניות הפיתוח של סביבות Adabas & Natural.

Software AG נוסדה ב-1969, מונה כ-5,000 עובדים, מהם 350 בישראל, היא בעלת מחזור מכירות יציב, שנע סביב המיליארד דולר, נסחרת בבורסת פרנקפורט "וגם ברבעונים השני ושלישי השנה, היא המשיכה להפגין את אותה יציבות לא מובנת מאליה", ציין אלראי.

"מנמ"רים, למרות הקורונה – תהיו רגועים"

לדבריו, "כל העולם חולק מצב משותף ומאתגר ולמרות זאת, אני ממליץ למנמ"רים להתנהג ברוגע. עליהם להתרפק על נכסי ה-IT שאותם הם בנו במשך שנים רבות ולזכור שנכסים אלה הינם מנוף לצמיחה עתידית של הארגון".

"אנחנו עמוסים מרוב עבודה וזה דבר נהדר", העיד המנכ"ל על המצב בחברה. "המערכות שלנו מהוות חוט שדרה בקרב ארגוני אנטרפרייז רבים בישראל – משרדי ממשלה ויחידות סמך, בנקים וחברות ביטוח, ועוד. במשך כל משבר הקורונה המאתגר אפשרנו ללקוחותינו לעבור את התקופה הזו בבטחה. זה דרש מאתנו לעשות אדפטציה לשירות מרוחק למערכות ליבתיות, עם תמיכה גם במעבר העובדים לעבודה מהבית. עשינו זאת בצורה די חלקה, סיפקנו הסכמי רמת שירות (SLA) ברמה מאוד גבוהה, נדרשנו לזמינות מרבית – ועשינו זאת, תוך עמידה באתגרי הסגר והרגולציות המגזריות. תמכנו בכך מהיום – לאתמול".

אלראי סיים במסר למשתתפים שיתחברו לפלטפורמה הווירטואלית וישתתפו בכנס: "המשיכו להאמין במוצרים שברשותכם. Software AG משקיעה הון עתק בפיתוח מוצריה. רבע מכוח האדם של החברה הוא מהנדסים שעובדים במו"פ. תאתגרו אותנו – ולהפך. אנחנו אתכם לא רק ב-50 השנים שהיו, אלא יש לנו מחויבות לתמיכה בכם עד לפחות 2050".

"להעביר אפליקציה שפותחה לפני 40 שנים לענן"

יורם בן בסט, סמנכ"ל מוצרי Adabas & Natural ב-Software AG ישראל, אמר לקראת הכנס כי "ארגונים לא מודעים לכך, אבל אנחנו יכולים לפעול גם בענן – Azure או AWS. ארגון יכול לקחת אפליקציה שאותה פיתח לפני 30 ו-40 שנים, ולהעביר אותה לענן או לאירוח. בימים אלה, לא מעט לקוחות מתעניינים בסוג פתרון זה. אנחנו מחכים לסיומו של נימבוס, מכרז הענן הממשלתי, על מנת להציע את הפתרון לארגונים ממגזר זה. כך, הם יוכלו לנצל את ההזדמנות ולעבור לענן ללא פיתוח מחודש של מערכות ואפליקציות. יש לנו פלטפורמה ותוכנית למעבר שכזה לענן – Helix, שהיא תוכנית ממוקדת לעריכת טרנספורמציה דיגיטלית. אנחנו עושים זאת בצורה משולבת עם הלקוחות, ובהצלחה רבה".

לדבריו, "יצאנו בקמפיין Free Your Legacy (שחרר את מערכות הלגאסי שלך – ה"י). מערכות הליבה הארגונית ממוצבות כסגורות, וזה לא נכון: פיתחנו רכיבים שמחברים אותם למערכות החדשות, ללא צורך לפתח מחדש עוד רכיבים שכבר פותחו בעבר, וכך אנחנו יכולים לספק שירותים לכל לקוח שירצה, כמו גם לפתוח את המערכות האלה לטכנולוגיות חדשות. באופן זה מתקבלת אינטגרציה לעולם הענן ההיברידי: אנחנו מסייעים לחיבור הדטה סנטר והענן, וקבלת השירותים דרכו".

"בעולם האינטרנט של הדברים, יש ל-Software AG פלטפורמה שמטפלת במיטוב התהליכים של איסוף הנתונים מהחיישנים שבתהליכי הייצור. כך, אנחנו נותנים לחברות כלים, עם קישוריות של רכיבים, ניהול שלהם ואנליטיקה מתקדמת", ציין בן בסט.

לסיום, הוא דיבר על "גולת הכותרת בפעילותנו: אינטגרציה היברידית, שעונה למורכבות הקיימת, שתיפתר רק על ידי אינטגרציה בכלל ואינטגרציה לענן, לביג דטה ולאינטרנט של הדברים בפרט. אנחנו מסייעים לארגונים לחבר את עולמות ה-IT הישן והחדש, עם אינטגרציה של כלי פיתוח חדשים ו-DevOps, וכן יכולות לפיתוח אפליקציות חדשות וקיימות וחיבורן עם ה-API. בדרך זו, החברה עונה לצורך בפתרונות רישוי מסורתי, ענן ויכולות היברידיות".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים