תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: איתן אלי

06/12/2020 15:40
איתן אלי, מנהל פעילות APC בשניידר אלקטריק ישראל. צילום: דני שביט

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים,  בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר,  והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט,  שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ' , סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

איתן אלי

ספר על עיסוקיך והישגיך.
"אני משמש בתפקיד מנהל פעילות APC בשניידר אלקטריק ישראל מזה כשנה וחצי. במסגרת תפקידי אני מנהל את הפעילות העסקית והטכנולוגית של הקבוצה בשניידר אלקטריק ישראל, המתמחה בשירותים ופתרונות לעולמות הדטה סנטר. עיקר הפעילות מתבצעת במגזרי האנטרפרייז ובמשרדי הממשלה, בדגש על מתן פתרונות כוללים בתחומי התשתיות הפיזיות הדרושות לניהול מרכזי מחשוב ודטה סנטרים. קודם לכן שימשתי במשך שש שנים בתפקיד מנהל לקוחות אסטרטגיים ומנהל של שותפות APC הגלובליות בשניידר אלקטריק ישראל. אני עובד בתחום תשתיות ה-IT כבר יותר מעשור ואוהב את הדינמיות, החיוניות ואת העבודה מול האנשים בתחום".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"המעשה לטובת הזולת שאני גאה בו יותר מכל הוא הסיוע שנתתי לאשתי, המשמשת כאשת חינוך לבני נוער בסיכון בלוד, בהכנה של מערכי למידה מרחוק הקשורים לכישורי חיים ומותאמים לסביבה המאתגרת שבה הם חיים. מערכי הלימוד הללו נועדו לאפשר לבני נוער אלה לצלוח את תקופת הקורונה. בנינו יחד מערכי שיעור דוגמת חדרי בריחה וירטואליים וסשנים לימודיים שנוגעים למוטיבציה ולהצלחה. שמחתי במיוחד לקחת חלק בפעילות הזו, כי היא אפשרה לי לתת כתף ולסייע לבני נוער שזקוקים לעזרה במיוחד כעת, בעיצומה של תקופה שבה לא מתקיימים לימודים, או מתקיימים באופן חלקי, ורוב הקשר עם הסביבה מתבצע באמצעים דיגיטליים-וירטואליים.

באופן כללי, אני מאמין בנתינה ללא תמורה, שמח תמיד להיות בצד הנותן והעוזר ומאמין שנתינה היא אחת הדרכים להפוך את עולמנו לעולם טוב יותר".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת הטאף מאדר?
"זו הזדמנות פז עבורי להיות חלק מקבוצה אלטרואיסטית, שמקדמת מטרות ראשונות במעלה. מדובר פה על הירתמות אנושית יוצאת דופן לטובת שינוי קטן כגדול במציאות יוצאת דופן. אני מאמין שהרצון המשותף וגיבוש היכולות האינדיבידואליות של כל אחד ואחת בנבחרת יניבו תוצאות מוחשיות לאותן משפחות וילדים הזקוקים להן".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"לצערי, ביומיום אין לי כיום זיקה ממשית לעולם הספורט, אבל בהלצה אני יכול לומר שאני רק מחפש הזדמנויות לחוות שוב את חוויית הכדורגל השכונתי שחוויתי כילד".

מהם תחביביך?
"אני חובב של קמפינג, טבע והאזנה למוזיקה חיה. צברתי לעצמי עם השנים עיסוקים רבים ומגוונים, שממלאים לי את שעות הפנאי, כשאני אוהב בעיקר לחבר בין טבע, מוזיקה ואנשים. מבחינתי, כל דבר שיכלול את שלושת המרכיבים הללו הוא התחביב המנצח".

ספר קצת על משפחתך. מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"אני נשוי לליטל, שעשתה באחרונה הסבה מקצועית מעולם הפיננסים לעולם החינוך, וכיום היא מלמדת נוער בסיכון את מקצוע המתמטיקה. אני גם אב גאה לארבעה ילדים – יואב בן ה-10, ינאי בן ה-9, יפתח בן ה-5 ורות בת השנתיים.

אני מרגיש שמשפחתי תמיד שם בשבילי, בכל בחירה ובכל החלטה שסימנתי לעצמי. כך היה בעבר ואני מאמין שכך יהיה גם בעתיד. אני מאמין שההתרגשות שלי לקראת ההשתתפות בנבחרת הטאף מאדר היא גם התרגשות בשבילם, ושנמצא את הדרך כדי שכולנו יחד נירתם לקבוצה באיזשהו אופן".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"השכלתי הפורמלית היא מהנדס תעשייה וניהול B.sc בתחום מערכות המידע. אלא שאני גם תלמיד של החיים, ואני מאמין שההתפתחות הינה אינסופית ושניתן ללמוד מכל אינטרקאציה עם הזולת, מכל פרויקט שאת.ה עושה. בכל יום ניתן ללמוד משהו חדש אחד לפחות".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"רוב האנשים לא יודעים שאני מנגן על גיטרה. אני אוטודידקט, למדתי לנגן לבד בגיל 12, ואני ממשיך לנגן וללמוד לנגן עד ימינו אלה. כאשר שואלים אותי איזה שיר אני הכי אוהב לנגן, אני עונה לשאלה בשני חלקים: ברמה האישית – אני הכי אוהב לנגן את השיר משחק של דמעות של נקמת הטרקטור. ברמה המשפחתית – הילדים הכי אוהבים שאני מנגן להם את תחזור, תחזור של משינה".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים