תוכן שיווקי
לקראת כנס vForum, ב-1 בדצמבר

דורקום ו-VMware מובילות יחדיו את תהליכי הדיגיטציה בישראל

29/11/2020 16:15
דורקום

כתב: אילן גולדמן, ארכיטקט פתרונות VMware בדורקום

דורקום מחשבים הינה שותף בכיר של VMware, ברמת Principal, ומובילה יחד אתה את תהליכי הדיגיטציה בקרב לקוחות בישראל. יש לחברה את הניסיון והידע המקצועי לתת מענה מקצה לקצה בכל הקשור למעבר לעולם הדיגיטלי. אם בעבר החברה הייתה מכוונת לעולם הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC), שבו כל הרבדים בחוות השרתים עוברים מהעולם הפיזי לעולם הווירטואלי, ובכך מבוצעת אבסטרקציה לכל אבני הבניה של חוות השרתים מבוססת התוכנה, כיום היא פועלת לדיגיטציה של כל התשתיות של הלקוחות, ושואפת להפוך את כלל התהליכים העסקיים אצלם לדיגיטליים.

התנהלותו של העולם העסקי בתקופת הקורונה מלמדת אותנו שעסקים שידעו לאמץ שינויים ולהפוך ליותר דיגיטליים היו חסינים יותר במשבר הנוכחי ויהיו כך גם במשברי העתיד. באופן זה, הם יוכלו להצליח ולפרוח בזמנים קשים.

הריחוק החברתי גרם ליותר ארגונים בעולם ובפרט בישראל לעבור לעבודה מהבית. דורקום מסוגלת לספק מענה לאותם ארגונים, שיותר מתמיד צריכים לבצע טרנספורמציה ולהתאים את תשתיות המחשוב שלהם, על מנת לתמוך בעבודה מרחוק.

מה הפתרונות?

מבין מגוון המוצרים והשירותים ש-VMware מספקת, אנחנו, בדורקום, מוצאים שסוויטת המוצרים המלאה, שכוללת בתוכה את VMware vSphere ו-VMware Horizon View (או VDI), יכולה לתת ללקוחות כבר כיום מענה ראשוני לאתגר הממשי של העבודה מהבית. מנהלי ה-IT בארגון שואפים תמיד לתת למשתמשים שלו את השילוב הקדוש של חוויית משתמש, אפס תקלות ושימושיות. אנחנו, בדורקום, שמים לנו למטרה, כבר מתהליך האפיון הראשוני של הפתרון, את השגת אותו שילוש קדוש בגמר הפרויקט.

עם שילובם של תהליכים דיגיטליים בארגון עולה החשש התמידי כי איומי סייבר יפגעו בארגון ויצליחו לשבש את הפעילות העסקית. VMware ידעה לזהות את האתגר הזה ונותנת מענה לאיומי הסייבר שיכולים לפגוע בתשתיות הארגון, וזאת על ידי שימוש במוצר VMware NSX-T/V. אנחנו, בדורקום, ביצענו כמות לא מבוטלת של פרויקטים להטמעת הפתרון הזה, שבין היתר מיישם מיקרו-סגמנטציה, ובכך נותן מענה משלים ל-Perimeter Firewall הסטנדרטי שכבר נמצא בארגונים רבים. החוזקות בשילוב פתרון ה-NSX-T/V הן בכך שהוא מוצר משלים לפיירוול הקונבנציונלי. מנהלי IT דואגים מה יקרה אם וכאשר משתמש זדוני יצליח לעבור את אותו Perimeter Firewall ארגוני. בעזרת פתרון ה-NSX-T/V, הם יוכלו ליישם הגנה טובה יותר הן מפני איומים מבחוץ והן מפני איומים פנימיים, מתוך הבית.

דורקום פועלת גם בעולמות הענן, לרבות העננים הציבוריים והפרטיים, ההולכים ומתפתחים. ישנם ארגונים שבוחרים, מתוך ראייה אסטרטגית, למקם את כל התשתיות שלהם בענן הציבורי, ויש כאלה שהקימו בחצר הארגון שלהם ענן פרטי. סוג שלישי של ארגונים הוא כאלה שנמצאים בתהליך טרנספורמציה מהענן הפרטי אל זה הציבורי. דורקום יכולה לסייע לארגון בתהליך המעבר לענן הציבורי או לסייע לאנשיו ליישם את הענן הפרטי בסביבת הפרודקשן ואת זה הציבורי בסביבת ההתאוששות מאסון. אנחנו, בדורקום, מאפשרים ללקוחות לבחור האם להשתמש בענן AWS או ב-Azure ועוזרים להם להקים אתר פרודקשן או התאוששות מאסון מבוסס פתרון VMware On AWS או VMware On Azure.

אנחנו מזמינים אתכם לשולחן עגול ולמפגש אחד על אחד, ולהתרשם כיצד דורקום יכולה לעזור לכם במתן מענה לאותם אתגרי יום יום שאתם, כמנהלי IT, פוגשים. צור עימנו קשר לקביעת פגישה לא מחייבת, על מנת להתרשם מהיכולות שלנו בדורקום וממגוון פתרונות VMware, שזמינים כבר כיום ויכולים לסייע לכם.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים