תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: אבי בר זכאי

01/11/2020 16:38
אבי בר זכאי, מנהל אגף טכנולוגיות, מערכות מידע וסייבר בשלמה ביטוח. צילום: גילי חנוך

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

אבי בר זכאי

ספר על עיסוקיך.
"אני סמנכ"ל טכנולוגיות, מערכות מידע וסייבר בשלמה ביטוח. ב-1985 התחלתי את דרכי בעולם המחשבים בתחום הביטוח, כאשר לאורך השנים ביצעתי תפקידי פיתוח, סייבר, ניהול והובלת חדשנות טכנולוגית ועסקית. אני רואה סינרגיה חשובה בשילוב קריירה עם פעולות התנדבותיות ואורח חיים ספורטיבי כדרך חיים".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"מילדותי אהבתי לעסוק בנתינה ועזרה לזולת, מתוך ראייה של לקיחת אחריות חברתית פעילה וחיובית מול הסובב אותנו. אני פעיל מזה מספר שנים בנבחרת הטאף מאדר, בהתנדבות בפעילויות חברתיות למען ילדי גדולים מהחיים, קידום התרומות והכי חשוב מודעות הסביבה לעשייה בנושא חשוב זה. זאת, במקביל להתנדבויות נוספות, כגון אימון ריצה לילדי מישרים (בית ספר ממלכתי דתי בחבל מודיעין, לילדים עם הפרעות התנהגותיות ורגשיות), תוך הקניית ערכי תכנון, אחריות ושייכות לקבוצה, וקביעת יעדים אישים וקבוצתיים".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"פעילות נבחרת הטאף מאדר, כצוות מגובש, חשובה להגברת המודעות בקהילה לפעילות גדולים מהחיים ולרתימת העולם העסקי לנתינה ותרומה למטרות נעלות, שמשפיעות על חיי ילדים ומשפחות, שמתמודדים עם אתגרים לא קלים. יש עוצמה בלהיות חלק מצוות מגובש, שמתאגד סביב ערך של תרומה ונתינה וחותר לפעולה יחד למען הזולת. מדובר באתגר עצום – הן ברמה האישית והן ברמת הקבוצה".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"אני מנהל אורח חיים ספורטיבי כדרך חיים. מאחוריי חמש תחרויות איש ברזל ועשרות מרתונים וטריאתלונים".

מהם תחביביך?
"טיולי אתגרים, ריצה, שחייה, רכיבה על אופני שטח וכביש, קריאה, פעילויות התנדבותיות ומפגשים חברתיים סביב נושאים מרתקים".

ספר קצת על משפחתך ומה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"יש לי שלושה ילדים בוגרים, שגם הם שילבו אורח חיים ספורטיבי עם עשייה מאתגרת בתחומי המחול, הפיזיותרפיה והמחשבים, ואני מקבל מהם תמיכה והערכה. הם גאים בעיסוק שלי בספורט ובהישגים שאליהם הגעתי. אשתי, סילבנה, מפרגנת ואף הצטרפה לנבחרת הטאף מאדר.

במהלך כל שנות עבודתי הצלחתי לשלב בין העבודה האינטנסיבית המאתגרת לחיי משפחה, אימונים ותחרויות מאתגרות, תוך הגשמה עצמית בכל תחום. המעורבות של המשפחה והיותם שותפים מלאים להחלטות משמעותיות לחיי היום יום סייעה לי בכך מאוד".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"למדתי גישה שלפיה חשוב לעשות איזון בין העבודה, שגם היא מאתגרת ויש בה נתינה לא מעטה, למשפחתיות ולנתינה לנזקקים, תוך הגברת המודעות לצרכי האחר. בכל ארגון בו עבדתי השתדלתי ליישם את הגישה הזאת ולייצר סטנדרט יוצא דופן של מקצועיות, חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח, חדשנות ויצירתיות, שיצעידו את הארגון להובלה בתחומו.

באופן אישי אני שואף כל הזמן לחיות בעוצמה בכל מישור בחיי, תוך כדי למידה והתפתחות יומיומיות".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"חבריי הקרובים די מכירים אותי. למדתי לספר על מעשיי לאחר שראיתי שהדבר סוחף וגורם לאנשים רבים להצטרף ולתרום, תוך שינוי עצמי".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים