תוכן שיווקי
לקראת אירוע בינת, ב-23-24 בינואר ביערות הכרמל

קרנות השוטרים בחרו את שירות ה-CyberDome של בינת בעסקה לחמש שנים

07/01/2020 15:22
בינת

קרנות השוטרים, מועדון ההטבות וההנחות של השוטרים והסוהרים ומגופי הצרכנות המובילים בישראל, בחר את שירות ה-CyberDome של בינת תקשורת. העסקה הינה לחמש שנים.

ה-CyberDome הוא שירות ייחודי שמספק פתרון אבטחה רב שכבתי לאיומים ומתקפות סייבר. השירות כולל התקנה באתר הלקוח של מוצרי אבטחת מידע מהמתקדמים בעולם, שניזונים ממידע בזמן אמת על מתקפות עדכניות ביותר ומבצעים ניתוח של המתרחש בארגון. בעת הצורך הם אף חוסמים, אוטומטית, את המתקפה עוד לפני השפעתה על הארגון. מוצרים אלה מנוטרים על ידי מרכז שליטה ובקרה המאויש בבקרים ואנליסטים 24/7.

יתרונה המשמעותי ביותר של המערכת הוא התקנתה באתר הלקוח ויצירת אינטגרציה אל מול שירותי ענן מתקדמים, מקורות מידע על מתקפות בזמן אמת, מערכת שליטה ובקרה, צוות תגובה ואסקלציה, ומערך בדיקות אוטומטיות, כולל סריקה עיתית לעמידות הרשת מפני מתקפות.

רם צוברי, מנמ"ר קרנות השוטרים, אמר כי "כשהתחלתי לחפש את השירות המתאים, הבנתי שאני זקוק למערך כולל ולא למוצר ספציפי. שירות ה-CyberDome מעניק לי את אותו פתרון כולל, מבוסס טכנולוגיות מובילות ממיטב יצרני הסייבר העולמיים. זהו פתרון מבוסס מצרפי, שנותן מענה לכלל ה-וקטורים שחיפשתי. כל זאת בשילוב מוקד SOC בזמינות של 24/7 וצוות התערבות, שמגיע אליי בעת אירוע".

לדברי אילן מצליח, מנהל חטיבת הסייבר ואבטחת המידע בבינת, "קרנות השוטרים הוא גוף נוסף שהצטרף לשירות. הם מבינים שבמתאר האיומים הדינמי של היום יש צורך בפתרון הוליסטי שנותן מענה מלא לכלל אתגרי האבטחה הקיימים. בחירת הלקוח לחתימה על חוזה לתקופה של חמש שנים מצביעה על האמון הרב בשירות ובבינת".

אירועים קרובים