תוכן שיווקי
לקראת אירוע NessPRO-OpenText Day, ה-19 בפברואר, מלון הילטון, תל אביב

NessPRO ו-OpenText חושפות פתרון ענן לחברות ישראליות

הפתרון של NessPRO מספק שירותי תוכן מבוססי ענן המתארחים בישראל ומופעלים על ידי OpenText Core

14/02/2019 14:03
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על השקת פלטפורמה חדשה לשירותי תוכן בענן, שפותחה תוך שימוש ב-OpenText Core. החברה שמחה להודיע כי מארק ג'. בארנצ'י, המנכ"ל והמנהל הטכנולוגי הראשי של OpenText, יצטרף למנהלי NessPRO ולחברי הקהילייה הטכנולוגית בישראל כדי להשיק פתרון זה באירוע שיתקיים במלון הילטון בתל אביב ביום ג' הקרוב, ה-19 בפברואר.

NessPRO השיקה את OpenText Core ללקוחות בישראל ותציע את הפלטפורמה של OpenText לשיתוף פעולה בתחום התוכן על תשתית ענן בארץ. OpenText Core מאפשרת לארגונים להעביר, לשתף וליצור יחדיו מידע, תוך הרחבת הזדמנויות לשיתוף פעולה מאובטח למשתמשים חיצוניים ושותפים עסקיים, ובו זמנית להמשיך לעמוד בתקנים ורגולציות בתחום הפרטיות. פתרון הענן של NessPRO משלב את עוצמתה של OpenText בניהול מידע ארגוני בצורה מאובטחת, עם תמיכה מקומית בעברית.

"פתרון הענן הייחודי הזה הוא המשך של שיתוף הפעולה האסטרטגי בין NessPRO ל-OpenText. הוא פותח אופקים טכנולוגיים חדשים בפני חברות וארגונים בישראל השואפים להניע טרנספורמציה דיגיטלית ולבצע אוטומציה מיטבית בתחומים מגוונים", אמר דדי דבורסקי, סגן נשיא בכיר ב-נס ומנהל קבוצת NessPRO. "בחירתה של OpenText ב-NessPRO כנציגתה בישראל היא עדות ליכולתנו הטכנולוגית והעסקית בשיווק ופריסה של מוצרי תוכנה הנמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית".

"OpenText Core מציעה ניהול מידע, שיתוף קבצים מאובטח וכלים לשיתוף פעולה העונים על הצרכים של עסק בכל סדר גודל", אמר מארק ג'. בארנצ'י, המנכ"ל והמנהל הטכנולוגי הראשי של OpenText. "השקת ענן זה עם NessPRO מאפשרת ללקוחות בישראל להפיק תועלת מטכנולוגיה שפותחה על ידי OpenText, המובילה הגלובלית בניהול תוכן ארגוני, בשילוב ייעוץ ותמיכה מקומית על ידי הצוות המקומי של NessPRO."

היצע זה הוא חלק מהסכם השותפות האסטרטגית בין NessPRO לבין OpenText, שנחתם באוגוסט האחרון ונועד לתמוך בלקוחות ישראלים באמצעות פתרונות לניהול מידע ארגוני. ההסכם מאפשר ל-NessPRO למכור את פתרונות OpenText ולתמוך בהם – הן בענן והן מחוצה לו. כמו כן, מציעה NessPRO שירותי יישום ושירותים מקצועיים לארגונים בישראל. מוצרי OpenText מופצים בישראל באמצעות חטיבת מכירות OpenText ב-NessPRO, המנוהלת על ידי דגנית לוי.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים